DaanAZ99 Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Dacht al, die naam komt me bekend voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Leuk, maar als ik eerlijk ben vond ik het wel een nietszeggend rijtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Daar heb je een punt ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 26 juni 2015 Share Geplaatst 26 juni 2015 https://decorrespondent.nl/2985/Dit-is-de-voetbaltrainer-van-de-toekomst/263599872525-44cda92a Artikel van Michiel de Hoog over Brentford en Dijkhuizen, hoe doe statistieken worden toegepast etc. Sommige delen zijn al in eerdere artikelen beschreven, maar ik vind het een interessant artikel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 juni 2015 Share Geplaatst 26 juni 2015 Interessant stukje over Kramer, ook. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 Die Nikos Overheul gaat gewoon bij Brentford en Midtjylland werken zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 (bewerkt) Wie is Nikos Overheul? Ah iemand van Catenaccio dus. Is dat toevallig Maldini hier? 28 juni 2015 bewerkt door Edwin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 Wie is Nikos Overheul? Ah iemand van Catenaccio dus. Is dat toevallig Maldini hier? Nope Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 Nikos is volgens mij niet vanuit MU in aanraking gekomen met Catenaccio. Thomas en Pieter hebben hier hun roots, dat zijn ze volgens mij wel. Verstuurd vanaf mijn GT-I9000 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 juli 2015 Share Geplaatst 18 juli 2015 Top 20 van de beste vijftien competities in Europa over de afgelopen tien jaar http://m.imgur.com/a/eFm8e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 juli 2015 Share Geplaatst 18 juli 2015 De meeste nietszeggende statistiek gepost in dit topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 18 juli 2015 Share Geplaatst 18 juli 2015 :cab: wedstrijdresultaten over zo veel wedstrijden zeggen juist alles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 juli 2015 Share Geplaatst 18 juli 2015 Afgelopen 11 jaar zo te zien. 11 seizoenen terug is seizoen 2004/2005 en daarin werd PSV kampioen met 10 punten voorsprong op Ajax. Gat is dus eigenlijk maar 4 punten over de afgelopen 10 jaar gezien. Daarnaast is het echt een statistiek waar je geen zak aan hebt inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 18 juli 2015 Share Geplaatst 18 juli 2015 klopt, en over de laatste 4 jaar voor dit jaar heeft ajax zelfs een dikke voorsrpong Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 18 juli 2015 Share Geplaatst 18 juli 2015 Zegt inderdaad niks. Als je de laatste 17 seizoenen neemt en je vergeet de laatste 16 per ongeluk dan staat weer Feyenoord bovenaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 juli 2015 Share Geplaatst 18 juli 2015 Je wist ook gewoon dat als Soof het postte Ajax niet bovenaan zou staan :mrg: Wilde eerst enkel die van Nederland posten :huhu: Ik vind het overigens erg mooie statistieken om de balans eens op te maken. Aantal dingen die me opvielen waren Schalk en AS Roma op #2 en Sunderland heel weinig punten voor het aantal wedstrijden dat ze hebben gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 19 juli 2015 Share Geplaatst 19 juli 2015 Wilde eerst enkel die van Nederland posten :huhu: Ik vind het overigens erg mooie statistieken om de balans eens op te maken. Aantal dingen die me opvielen waren Schalk en AS Roma op #2 en Sunderland heel weinig punten voor het aantal wedstrijden dat ze hebben gespeeld. Het zegt ook gewoon alles over de sterkte van de teams over de laatste 11 jaar, waarop zou je anders je mening over de sterkte van deze teams moeten baseren... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 juli 2015 Share Geplaatst 19 juli 2015 1 punt verschil tussen Manchester United en Chelsea Belachelijk doelsaldo van Barça (en verschil tussen Barça/Madrid en #3 Valencia is gigantisch, maar dat is geen verrassing) Portsmouth staat nog 18e, terwijl die erg zijn weggezakt Vilarreal zesde terwijl die zijn gedegradeerd Juve staat laag door degradatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 19 juli 2015 Share Geplaatst 19 juli 2015 Ik vind het juist een leuke statistiek, zegt natuurlijk weinig verder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 juli 2015 Share Geplaatst 19 juli 2015 Zegt statistiek wel ooit veel dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 juli 2015 Share Geplaatst 19 juli 2015 Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 19 juli 2015 Share Geplaatst 19 juli 2015 Zegt statistiek wel ooit veel dan? Onthoudt dit even voor wanneer je weer onzinnige statistieken post. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 juli 2015 Share Geplaatst 19 juli 2015 Onthoudt dit even voor wanneer je weer onzinnige statistieken post. Is goed. Ik kan me zelf de laatste keer niet eens meer herinneren. Jij ongetwijfeld nog wel. Want jij pikt mijn posts graag eruit, net als Flight. Zoals toen ik een vraag stelde en jij dacht dat ik iets kwam inwrijven ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 juli 2015 Share Geplaatst 19 juli 2015 Kan me nog wel herinneren dat je met statistieken wou bewijzen dat Bale een beter seizoen speelde dan Hazard, Kyr. Dat was niet zo heel lang geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 juli 2015 Share Geplaatst 19 juli 2015 Kan me nog wel herinneren dat je met statistieken wou bewijzen dat Bale een beter seizoen speelde dan Hazard, Kyr. Dat was niet zo heel lang geleden. Volgens mij was dat meer dan een maand geleden, Hansje. Vind ik voor fora begrippen, best wel lang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten