Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Statistieken in het voetbal

Maldini

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 345
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Je wist ook gewoon dat als Soof het postte Ajax niet bovenaan zou staan :mrg:

Wilde eerst enkel die van Nederland posten :huhu: Ik vind het overigens erg mooie statistieken om de balans eens op te maken. Aantal dingen die me opvielen waren Schalk en AS Roma op #2 en Sunderland heel weinig punten voor het aantal wedstrijden dat ze hebben gespeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilde eerst enkel die van Nederland posten :huhu: Ik vind het overigens erg mooie statistieken om de balans eens op te maken. Aantal dingen die me opvielen waren Schalk en AS Roma op #2 en Sunderland heel weinig punten voor het aantal wedstrijden dat ze hebben gespeeld.

Het zegt ook gewoon alles over de sterkte van de teams over de laatste 11 jaar, waarop zou je anders je mening over de sterkte van deze teams moeten baseren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 punt verschil tussen Manchester United en Chelsea

Belachelijk doelsaldo van Barça (en verschil tussen Barça/Madrid en #3 Valencia is gigantisch, maar dat is geen verrassing)

Portsmouth staat nog 18e, terwijl die erg zijn weggezakt

Vilarreal zesde terwijl die zijn gedegradeerd

Juve staat laag door degradatie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onthoudt dit even voor wanneer je weer onzinnige statistieken post.

Is goed. Ik kan me zelf de laatste keer niet eens meer herinneren. Jij ongetwijfeld nog wel. Want jij pikt mijn posts graag eruit, net als Flight. Zoals toen ik een vraag stelde en jij dacht dat ik iets kwam inwrijven ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan me nog wel herinneren dat je met statistieken wou bewijzen dat Bale een beter seizoen speelde dan Hazard, Kyr. Dat was niet zo heel lang geleden.

Volgens mij was dat meer dan een maand geleden, Hansje. Vind ik voor fora begrippen, best wel lang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites