Magikarp Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 (bewerkt) Ja want Joe Gormley zou er meer maken dan Kramaric bij Leicester :cab: makes no sense. Komt alleen interessant doen met zn Iers voetbal fetish. Echt irritant, volgens mij kan het ook niemand interesseren als ik heerlijk ben. Zegt er 1 wat Joe 'The Goal' Gormley scores when he wants Nee maar snap het, jullie boodschap is duidelijk, zal er rekening mee houden in het vervolg (y) Nee joh laat gaan. Die 2 weer blind zonder nuance vol ergens op omdat het buiten hun hokje valt. Je geeft gewoon wat statistiek aan (o, he, is dit topic daar niet voor bedoeld?) en dan is er één op z'n pik getrapt omdat een Joegoslaaf eens niét bovenaan de lijst staat. En we weten allemaal dondersgoed dat wanneer dat wel zo was, datzelfde lijstje gepost was door Mister Sanelovic himself. Begeleid door iets als "Nieuwe Ronaldo dit. Wordt een wereldtopper. Speelt nu nog bij FK RK Rode Ster Ogulin maar Arsenal en Barca zitten achter hem aan." 14 april 2015 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Jij komt ook weer met hetzelfde riedeltje. Heb je autisme? Of probeer je gewoon te scoren bij andere users door grappig te doen? Doe gewoon normaal. Ik heb in dit geval gewoon gelijk en daar kan je niet weer tegen. En volgens mij zit ik er niet ver naast wat betreft spelers, scoorde hij niet tegen Feyenoord 3 of 4 keer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 En presteert niet bij Leicester. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 (bewerkt) Ja Sanel, je hebt gelijk. Snap overigens niet wat autisme hiermee te maken heeft. Vraag ook niet uit het niets of je polio hebt of blind bent. Maargoed dat is ook wel weer tekenend voor je. 14 april 2015 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 (bewerkt) Item van een week geleden door NOS over FC Midtjylland: http://nos.nl/video/2029088-is-data-de-heilige-graal-voor-fc-midtjylland.html "Beter een spits die acht kansen creëert en nul doelpunten maakt, dan een spits die drie kansen creëert en drie doelpunten maakt" 14 april 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Item van een week geleden door NOS over FC Midtjylland: http://nos.nl/video/2029088-is-data-de-heilige-graal-voor-fc-midtjylland.html "Beter een spits die acht kansen creëert en nul doelpunten maakt, dan een spits die drie kansen creëert en drie doelpunten maakt" Kap eens met die Deense voetbalfetish. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Leuk filmpje Soof, had ik nog niet gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Wel ontzettend slecht uitgelegd door de NOS. Dan doel ik met name op het stuk van Sparv. Laatste stuk over de spits is opzich wel logisch, lijkt op dat artikel "Dure spitsen scoren niet". Scouten op goalgetters voordat ze erop los scoren. Ik vraag me af hoe een speler zoals Pelle beoordeeld zou zijn voor zijn Feyenoord periode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Conversion rate wordt dus aan de kant geschoven door die Denen, terwijl je die statistiek de laatste jaren veelvuldig voorbij ziet komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Ze staren zich gewoon niet blind op statistieken. Duels winnen is leuk, maar zodra je de bal meteen weer verspeeld heb je er niks aan. Bij Greuter Furth speelde ook een vmc die dus 'betere' statistieken had qua gewonnen duels, toen kozen ze voor Sparv. Sparv had namelijk vrij weinig duels en veel onderscheppingen, positioneel sterk dus. Dat hadden ze wat mij betreft wel mogen zeggen bij de NOS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 15 april 2015 Auteur Share Geplaatst 15 april 2015 (bewerkt) . 15 januari 2017 bewerkt door Maldini Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 'Positioning is vital, those who run are doing it wrong'. Even een update vanaf mijn kant. De KNVB wil alweer een data-driven artikel over de beker en deze ga ik schrijven en komt ook in het programmaboekje die wordt uitgedeeld in de Kuip tijdens de finale! (y) Super nice! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 18 april 2015 Share Geplaatst 18 april 2015 https://decorrespondent.nl/2717/De-grootste-parel-van-de-Eredivisie-schittert-vanavond-bij-FC-Oss-als-de-cijfers-ons-niet-bedriegen/239933284305-ef0d3278 Leuk leesvoer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 18 april 2015 Share Geplaatst 18 april 2015 https://decorrespondent.nl/2717/De-grootste-parel-van-de-Eredivisie-schittert-vanavond-bij-FC-Oss-als-de-cijfers-ons-niet-bedriegen/239933284305-ef0d3278 Leuk leesvoer. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 18 april 2015 Share Geplaatst 18 april 2015 Wat ik wel een nadeel van zo'n model vind, is dat de cijfer van een speler afhankelijk van andere spelers wordt, terwijl hij de spelers individueel beoordeelt. Als de spits 6 opgelegde kansen mist waardoor er met 1-0 wordt verloren, dalen de waardes van de verdedigers en keeper ook terwijl zij misschien een geweldige wedstrijd hebben gespeeld. Cijfer van Mathieu zal wel zo hoog zijn omdat Oss na de winterstop veel beter is gaan presteren dan ervoor en hij er pas sinds de winterstop zit. Nu zal zo'n model het uitleggen dat die verbetering door de aanwezigheid van Mathieu komt, maar dat vind ik nogal simpel. Overigens vind ik het wel een leuk systeem hoor, dat hij ook kijkt naar het belang van positionering bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 Cijfer van Mathieu zal wel zo hoog zijn omdat Oss na de winterstop veel beter is gaan presteren dan ervoor en hij er pas sinds de winterstop zit. Nu zal zo'n model het uitleggen dat die verbetering door de aanwezigheid van Mathieu komt, maar dat vind ik nogal simpel.. Hij zit er al vanaf begin van 't seizoen. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 Mathieu zit inderdaad al heel 't seizoen bij Oss. Na Frenkie de Jong sowieso het grootste talent van Willem II. Zit ook een goede kop op. Kon op jongere leeftijd al naar grotere clubs maar wil zich eerst bewijzen bij Willem II. Was ook op zijn initiatief dat ie verhuurd werd, Streppel wilde dat in eerste instantie niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 De ironie dat het management van HSV die deal geblokkeerd heeft. Interessanter dan de toppers die hij al vroeg wist te spotten (waardevol) is hoeveel voorspelde toppers compleet gefaald hebben. En hoe veel toppers hij niet heeft zien aankomen. Dát zegt veel meer over het model. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 Hij zit er al vanaf begin van 't seizoen. :cab: Oh foutje dan. Dacht dat hij in de winter kwam als vervanger van Van Veen. Misschien voor winterstop wel veel bank gezeten daardoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 24 april 2015 Auteur Share Geplaatst 24 april 2015 (bewerkt) . 15 januari 2017 bewerkt door Maldini Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 april 2015 Share Geplaatst 24 april 2015 Mathieu zit inderdaad al heel 't seizoen bij Oss. Na Frenkie de Jong sowieso het grootste talent van Willem II. Zit ook een goede kop op. Kon op jongere leeftijd al naar grotere clubs maar wil zich eerst bewijzen bij Willem II. Was ook op zijn initiatief dat ie verhuurd werd, Streppel wilde dat in eerste instantie niet. Met alle respect; als je als grootste talent geen zicht hebt op speeltijd zou het wel meevallen (?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 25 april 2015 Share Geplaatst 25 april 2015 Met alle respect; als je als grootste talent geen zicht hebt op speeltijd zou het wel meevallen (?) Hij had wel uitzicht op speeltijd maar wilde liever een heel seizoen spelen in plaats van wat invalbeurtjes. Hij is ook pas net 19 geworden he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 april 2015 Share Geplaatst 25 april 2015 Hij is ook pas net 19 geworden he. Dan wordt je meestal al afgeschreven in Nederland als je nog niet doorgebroken bent ;c Maar snap het wel natuurlijk; zal Mathieu in de gaten houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 1 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 1 mei 2015 (bewerkt) . 15 januari 2017 bewerkt door Maldini Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 15 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 15 mei 2015 (bewerkt) . 15 januari 2017 bewerkt door Maldini Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten