rich ruzzian Geplaatst 11 september 2023 Share Geplaatst 11 september 2023 Pogba vertrapt op doping Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Die Grieken toch. Citaat https://nos.nl/artikel/2490219-griekse-bond-maakt-onmiskenbare-fout-vier-spelers-blijken-helemaal-niet-geschorst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Who cares, drie punten zijn binnen. Wel opmerkelijk inderdaad en kan mij voorstellen dat de clubs vooral blij zijn, achteraf, dat de spelers 'rust' hebben gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Wat een smerig en vies doelpunt van Twente vrouwen tegen Levante. Toen Barcelona jeugd vergelijkbaar smerige goal maakte sprak iedereen er schande van, nu is ineens normaal en oké. Hoop dat protest van Levante vrouwen wordt gehonoreerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 Waar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 Dat is geen kattenpis, voetballen in Turkije. Wat een auto ook, niet normaal. https://supercarblondie.com/mauro-icardi-rolls-royce-boat-tail/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 10 uur geleden zei Kyrill: Wat een smerig en vies doelpunt van Twente vrouwen tegen Levante. Toen Barcelona jeugd vergelijkbaar smerige goal maakte sprak iedereen er schande van, nu is ineens normaal en oké. Hoop dat protest van Levante vrouwen wordt gehonoreerd. Het is geen rechtmatig protest, want ze overtreden geen regel aangezien die regel niet bestaat. Misschien moet Levante trouwens eerder protest indienden tegen hun centrale verdedigers, want die twee kunnen ook gewoon beseffen dat ze op een voetbalveld staan en die bal aannemen, dan is er niets aan de hand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 4 minuten geleden zei Tim': Het is geen rechtmatig protest, want ze overtreden geen regel aangezien die regel niet bestaat. Misschien moet Levante trouwens eerder protest indienden tegen hun centrale verdedigers, want die twee kunnen ook gewoon beseffen dat ze op een voetbalveld staan en die bal aannemen, dan is er niets aan de hand. Rechtmatig protest of niet, dit is wel echt toppunt van smerigheid hoor. Ik snap dat ze achter stonden en wat moesten, maar ha-llo zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 1 minuut geleden zei Rogier.: Rechtmatig protest of niet, dit is wel echt toppunt van smerigheid hoor. Ik snap dat ze achter stonden en wat moesten, maar ha-llo zeg. Dit dus jij snapt hem. En natuurlijk Twente eigen speler die geblesseerd op veld ligt, idd wat smerigheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 15 minuten geleden zei Rogier.: Rechtmatig protest of niet, dit is wel echt toppunt van smerigheid hoor. Ik snap dat ze achter stonden en wat moesten, maar ha-llo zeg. Daar heb ik dan ook niks over gezegd. Het protest is onzin, maar dat betekent niet dat ik deze actie goedkeur. Het had alleen simpel verkomen kunnen worden als een van die twee verdedigers enigszins capabel zou zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 5 minuten geleden zei Tim': Daar heb ik dan ook niks over gezegd. Het protest is onzin, maar dat betekent niet dat ik deze actie goedkeur. Het had alleen simpel verkomen kunnen worden als een van die twee verdedigers enigszins capabel zou zijn. Je toon op het einde van de zin leek wat anders te suggereren, dus bon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 32 minuten geleden zei Tim': Daar heb ik dan ook niks over gezegd. Het protest is onzin, maar dat betekent niet dat ik deze actie goedkeur. Het had alleen simpel verkomen kunnen worden als een van die twee verdedigers enigszins capabel zou zijn. Het probleem is volgens mij dat de centrale verdedigers zelf beseffen dat ze niet capabel zijn Ze willen de bal laten lopen naar de keeper omdat ze hem niet 'onder druk' durven aannemen. Daardoor komt hij voor de voeten van de speelster van Twente. Is er al een reactie vanuit Twente gekomen? Die zullen toch ook wel aanvoelen dat het niet helemaal fair play was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 Ze speelden park the train. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 Gezellig in Colombia. Citaat https://sportnieuws.nl/voetbal/buitenland/voorzitter-van-colombiaanse-voetbalclub-doodgeschoten-na-3-2-verlies/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 Breng die jongens van de F-side nou niet op ideeën! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 Keurige penalty @cimbomcu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 25 minuten geleden zei Thierryvane: Keurige penalty @cimbomcu. Dat is alleen voor de groten weggelegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 @Thierryvane Vond het al gek dat Icardi de penal aan Kerem gaf. Gelukkig heeft die het daarna goed gemaakt met een goal en wederom een winstpartij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 3 minuten geleden zei cimbomcu: @Thierryvane Vond het al gek dat Icardi de penal aan Kerem gaf. Gelukkig heeft die het daarna goed gemaakt met een goal en wederom een winstpartij Dit is wel zonde dalijk wordt je geen kampioen op 1 goal verschil, en dan ligt het dus hieraan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 Nu al klaar met deze doelsaldo discussie, zitten we in limboworld ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Pest ons (import) Limburgers eens niet met dat geprovoceer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 29 september 2023 Share Geplaatst 29 september 2023 https://www.getfootballnewsfrance.com/2023/ogc-nice-player-threatening-to-commit-suicide/ Leip... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 september 2023 Share Geplaatst 29 september 2023 Denk niet dat 'Leip' in deze een goede benaming is.. Triest, als het daadwerkelijk alleen om het uitgaan van zijn relatie is, of dat er meer speelt. Iemand die dusdanig labiel is verdiend hulp op zo'n jonge leeftijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Als je zoiets doet dan ben je echt niet goed in je hoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten