Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2014

MisterX

Wie is de Mol? 2014  

30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2014

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 738
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Even terugkomende op die opdracht waarbij Tygo en JW gespot moesten worden in die optocht, hoezo zou Sofie dan JW spotten als mol zijnde? Dat zou je dan toch altijd verzwijgen of even "de andere kant op kijken".

Als op een later moment dan Susan / Freek in de optocht stond, is dat nog wel te verklaren: Ingeseind door de crew op een of andere manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even terugkomende op die opdracht waarbij Tygo en JW gespot moesten worden in die optocht, hoezo zou Sofie dan JW spotten als mol zijnde? Dat zou je dan toch altijd verzwijgen of even "de andere kant op kijken".

Eerste opdracht ook zo'n moment, waar ze opeens een winkel herkende. 100% Sofie niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe bedoel je dit?

Als JW / Tygo eerst langs Susan en Freek liepen en daarna langs Sofie en Aaf, zou het mogelijk kunnen zijn dat op een of andere manier doorgegeven is aan Sofie dat Susan en Freek JW niet gespot hebben. Op die manier kan Sofie wel JW spotten, maar levert dat uiteindelijk geen geld op. Hoe ze dat door geseind zou moeten krijgen, met Aaf naast zich, zou ik niet weten, maar er is vast wel iets te verzinnen, als een vlag in een bepaalde kleur in de verte of iets in die richting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vriend van me kwam met deze theorie, die hij ook naar de vodcast gestuurd heeft. De pot ging terug van 17700 naar 15950 toen ze het geld aan het tellen waren. De pot ging omlaag met 1750, precies het bedrag dat Susan in aflevering 6 naar Freek stuurde. Waarschijnlijk is deze envelop dus nooit aangekomen, wat ook verklaart waarom er 1 envelop ontbrak toen ze de enveloppen gingen ophalen. Dit verklaart ook waarom ze Freek de vrijstelling gunde (als ze de mol is, zou ze natuurlijk nooit de vrijstelling geven aan degene naar wie geld heeft opgestuurd ivm rente). Als Sofie toch de mol is....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vriend van me kwam met deze theorie, die hij ook naar de vodcast gestuurd heeft. De pot ging terug van 17700 naar 15950 toen ze het geld aan het tellen waren. De pot ging omlaag met 1750, precies het bedrag dat Susan in aflevering 6 naar Freek stuurde. Waarschijnlijk is deze envelop dus nooit aangekomen, wat ook verklaart waarom er 1 envelop ontbrak toen ze de enveloppen gingen ophalen. Dit verklaart ook waarom ze Freek de vrijstelling gunde (als ze de mol is, zou ze natuurlijk nooit de vrijstelling geven aan degene naar wie geld heeft opgestuurd ivm rente). Als Sofie toch de mol is....

Ik heb zelf wel het idee dat de envelop wel gewoon bezorgt is, maar Freek en Susan hebben de envelop per ongeluk expres gewoon over geslagen. Dat is mogelijk ook de verklaring waardoor Sofie en Tygo bij een lege brievenbus aan kwamen. Susan en Freek hebben die brievenbus gewoon al geleegd, ipv degene de brief van Susan aan Freek... Hierbij leg ik de verantwoordelijk ook bij Susan. Niet voor niets maakte Art de teams en mochten Susan en Freek bij elkaar, Freek verdenkt Susan totaal niet, dus Susan kon veel beter mollen, zonder echt op haar vingers gekeken te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf wel het idee dat de envelop wel gewoon bezorgt is, maar Freek en Susan hebben de envelop per ongeluk expres gewoon over geslagen. Dat is mogelijk ook de verklaring waardoor Sofie en Tygo bij een lege brievenbus aan kwamen. Susan en Freek hebben die brievenbus gewoon al geleegd, ipv degene de brief van Susan aan Freek... Hierbij leg ik de verantwoordelijk ook bij Susan. Niet voor niets maakte Art de teams en mochten Susan en Freek bij elkaar, Freek verdenkt Susan totaal niet, dus Susan kon veel beter mollen, zonder echt op haar vingers gekeken te worden.

Vind dan de uitleg van Lars wat waarschijnlijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites