Jump to content
Nieuw: MU Tactics League ×

Wie is de Mol? 2014

MisterX

Wie is de Mol? 2014  

30 members have voted

1. 1. Wie is de Mol? 2014

Recommended Posts

• Replies 738
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mwuah, vind hem eigenlijk juist vaak tegenvallen. Veel gezwam over dingen die we al weten en vervolgens krijgen we een aantal mollenstreken waar natuurlijk nergens iets zichtbaar van was tijdens de aflevering te zien plus een aantal verborgen aanwijzingen...

Vorig jaar vond ik het wel een leuke aflevering. Ligt natuurlijk ook aan de mol, Kees was wel goed maar die Annemarie Jung of zo was vreselijk.

Anne-Marie vond ik nog niet eens zo erg. Als het Susan is vind ik het wel vervelend, straalt niks uit. Lijkt gevoelloos, bah.

Matige molacties dit jaar, hints slaan ook nergens op. In het verleden had je nog echt dingen waar de mol gewoon weggegeven werden, als je goed oplette en heel logisch nadacht. Nu zijn het dingen die logischerwijs niet opvallen.

Vind Susan overigens wel een goede mol verder hoor, als je die body language etc in de gaten houdt acteerde ze heel erg goed.

Ik miste toch wel wat dingetjes van de zijlijn, de leugens van Sofie over de zwarte vrijstelling tegen Freek, de gestolen envelop van Jan-Willem door Tygo en het hondje van Jan-Willem. Eigenlijk kan deze uitzending gewoon prima 2 uur duren.