Jump to content

Wie is de Mol? 2014

MisterX

Wie is de Mol? 2014  

30 members have voted

1. 1. Wie is de Mol? 2014

Recommended Posts

Oke, nu zo'n uurtje na het einde van de aflevering. Dit is echt een heerlijke mindfuck serie. Jan Willem was mijn Mol en dat werd eigenlijk bevestigd door het gebeuren met het hondje, echt een koningsactie :-D Wie nu de mol is? Ik heb geen idee wie het nu kan zijn, denk overigens wel dat het een vrouw is. Sophie in dat dorpje met een retard actie, die gaat weer terug naar de zee maar dat is natuurlijk de laatste plaats waar Freek zich bevind. Susan loopt gewoon rustig in het rond haha. Ik denk dat Freek het spel gaat winnen maar hoop stiekem op winst voor Tygo. Wat een held zeg :D

Werd veel te nadrukkelijk in beeld gebracht joh. Deed het gewoon express volgens mij om zichzelf verdacht te maken, kon ook nauwelijks zijn lach inhouden daarna.

• Replies 738
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zou me niets verbazen als de beelden wat door elkaar gegooid zijn en dat Freek al binnen was, toen JW arriveerde, net als de rest. Vervolgens heeft Art ze nog even laten zitten en kwam dat moment met JW en de hond...

Dat leek me vrij duidelijk toch? Vooral ook omdat Art zei dat Freek zo snel was gearriveerd + klein stadje en Freek die meteen de locatie wist en erheen werd gebracht.

Dat leek me vrij duidelijk toch? Vooral ook omdat Art zei dat Freek zo snel was gearriveerd + klein stadje en Freek die meteen de locatie wist en erheen werd gebracht.

Maaar, Art zei tegen JW dat Freek een minuut binnen was, in de zin dat het net gebeurd was. Denk idd ook dat het meerdere minuten van elkaar gebeurde.

Wat ik sowieso niet snapte: Waarom gaan de kandidaten niet gewoon bij Art staan? Als Freek er aan komt, kan die niets anders doen dan de 2500 euro verdienen... Nu moesten ze gaan rennen ofzo in de laatste minuut? Dat was toch het plan?

Was denk ik niet toegestaan. Het is me eigenlijk heel onduidelijk wat hier nou precies gebeurde.

Het zag er allemaal zo in scene gezet uit. De cameraman die al klaar staat in een winkel (met een groep mensen die er ook op leken te wachten) waar Freek de weg komt vragen... Gewoon al die shots, waarbij de regie al weet wat er gaat gebeuren, aangezien ze het anders niet 'toevallig' in beeld kunnen brengen. Begin er steeds meer aan te twijfelen of het niet gewoon allemaal gespeeld is, net als bijna alle andere programma's...

Op vorige pagina al 2x gezegd, inclusief dat ik die foto zelf al gepost heb ;c

Overigens wat me opviel over de beelden. Op een gegeven moment loopt Freek langs een vrachtwagen, waar volgens mij Jan-Willem zich achter verstopt. Of de vrachtwagens lijken echt heel erg op elkaar. (43:48 loopt Freek daar langs). Onee, lamaar, is niet dezelfde wrs.

Alhoewel: 43:46 - 44:49...

Edited by Rogier.

Op vorige pagina al 2x gezegd, inclusief dat ik die foto zelf al gepost heb ;c

Overigens wat me opviel over de beelden. Op een gegeven moment loopt Freek langs een vrachtwagen, waar volgens mij Jan-Willem zich achter verstopt. Of de vrachtwagens lijken echt heel erg op elkaar. (43:48 loopt Freek daar langs). Onee, lamaar, is niet dezelfde wrs.

Alhoewel: 43:46 - 44:49...

Foto uit mediacentrum is bullshit.

En de vrachtwagen is wel dezelfde. Freek was er gewoon voor JW.