Larsjee10 Gepost March 13, 2014 Share Gepost March 13, 2014 Re: Wie is de Mol? 2014 Even terugkomende op die opdracht waarbij Tygo en JW gespot moesten worden in die optocht, hoezo zou Sofie dan JW spotten als mol zijnde? Dat zou je dan toch altijd verzwijgen of even "de andere kant op kijken". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost March 13, 2014 Author Share Gepost March 13, 2014 Even terugkomende op die opdracht waarbij Tygo en JW gespot moesten worden in die optocht, hoezo zou Sofie dan JW spotten als mol zijnde? Dat zou je dan toch altijd verzwijgen of even "de andere kant op kijken". Als op een later moment dan Susan / Freek in de optocht stond, is dat nog wel te verklaren: Ingeseind door de crew op een of andere manier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost March 13, 2014 Share Gepost March 13, 2014 Even terugkomende op die opdracht waarbij Tygo en JW gespot moesten worden in die optocht, hoezo zou Sofie dan JW spotten als mol zijnde? Dat zou je dan toch altijd verzwijgen of even "de andere kant op kijken". Eerste opdracht ook zo'n moment, waar ze opeens een winkel herkende. 100% Sofie niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvdv Gepost March 14, 2014 Share Gepost March 14, 2014 Susan de mol, kan niet meer missen voor mij. Sofie wint dan, Freek verliest. Ik regel de poll zometeen voor de laatste keer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boke Gepost March 14, 2014 Share Gepost March 14, 2014 Eerste opdracht ook zo'n moment, waar ze opeens een winkel herkende. 100% Sofie niet. Jennifer herkende die winkel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fm-helden Gepost March 14, 2014 Share Gepost March 14, 2014 Toch verdenk ik Sofie nog steeds. Niet door het spel maar door de randzaken. Rode kleren of groene kleren bij een executie hoe ze af en toe in beeld wordt gebracht. Beruchte tunnelvisie, maar ik ben vrij zeker.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost March 14, 2014 Author Share Gepost March 14, 2014 Jennifer herkende die winkel. Susan en Jennifer waren samen. Sofie was met Aaf... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsjee10 Gepost March 14, 2014 Share Gepost March 14, 2014 Als op een later moment dan Susan / Freek in de optocht stond, is dat nog wel te verklaren: Ingeseind door de crew op een of andere manier. Hoe bedoel je dit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost March 14, 2014 Author Share Gepost March 14, 2014 Hoe bedoel je dit? Als JW / Tygo eerst langs Susan en Freek liepen en daarna langs Sofie en Aaf, zou het mogelijk kunnen zijn dat op een of andere manier doorgegeven is aan Sofie dat Susan en Freek JW niet gespot hebben. Op die manier kan Sofie wel JW spotten, maar levert dat uiteindelijk geen geld op. Hoe ze dat door geseind zou moeten krijgen, met Aaf naast zich, zou ik niet weten, maar er is vast wel iets te verzinnen, als een vlag in een bepaalde kleur in de verte of iets in die richting. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvdv Gepost March 14, 2014 Share Gepost March 14, 2014 WIDM POLL De stembussen zijn weer geopend! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost March 14, 2014 Author Share Gepost March 14, 2014 [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; zet Freek ook gewoon eens in de poll, ondanks de woorden van Art, heeft hij geen rood scherm ofzo gehad. Ik verwacht niet veel stemmers, maar sommige tunnelaars zitten misschien nogal diep in die tunnel ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvdv Gepost March 14, 2014 Share Gepost March 14, 2014 In de finale laten ze nooit rode schermen zien, en het is simpelweg gezegd dat hij niet de mol is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost March 14, 2014 Author Share Gepost March 14, 2014 In de finale laten ze nooit rode schermen zien, en het is simpelweg gezegd dat hij niet de mol is. Niets is wat het lijkt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mangata Gepost March 14, 2014 Share Gepost March 14, 2014 Grimmig. :mrg: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost March 14, 2014 Share Gepost March 14, 2014 Susan is voor mij echt de mol hoor :P En mensen die denken dat je bij de laatste opdracht niet kon mollen? Kan wel, gewoon zoveel mogelijk flessen pakken XD Zeker die met jou als mol :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost March 15, 2014 Share Gepost March 15, 2014 Susan is de mol! Lijkt te lief maar is stiekem heel geniepig aan het mollen. :checkit: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsjee10 Gepost March 15, 2014 Share Gepost March 15, 2014 Vriend van me kwam met deze theorie, die hij ook naar de vodcast gestuurd heeft. De pot ging terug van 17700 naar 15950 toen ze het geld aan het tellen waren. De pot ging omlaag met 1750, precies het bedrag dat Susan in aflevering 6 naar Freek stuurde. Waarschijnlijk is deze envelop dus nooit aangekomen, wat ook verklaart waarom er 1 envelop ontbrak toen ze de enveloppen gingen ophalen. Dit verklaart ook waarom ze Freek de vrijstelling gunde (als ze de mol is, zou ze natuurlijk nooit de vrijstelling geven aan degene naar wie geld heeft opgestuurd ivm rente). Als Sofie toch de mol is.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieter Gepost March 15, 2014 Share Gepost March 15, 2014 Mijn mol vanaf het begin zit er nog in met Soppie :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost March 15, 2014 Share Gepost March 15, 2014 Ik geloof wel in jouw theorie Lars! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsjee10 Gepost March 15, 2014 Share Gepost March 15, 2014 Ja, kan toch echt niet meer anders dan dat Susan mol is.. Alles wijst erop.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost March 15, 2014 Author Share Gepost March 15, 2014 Vriend van me kwam met deze theorie, die hij ook naar de vodcast gestuurd heeft. De pot ging terug van 17700 naar 15950 toen ze het geld aan het tellen waren. De pot ging omlaag met 1750, precies het bedrag dat Susan in aflevering 6 naar Freek stuurde. Waarschijnlijk is deze envelop dus nooit aangekomen, wat ook verklaart waarom er 1 envelop ontbrak toen ze de enveloppen gingen ophalen. Dit verklaart ook waarom ze Freek de vrijstelling gunde (als ze de mol is, zou ze natuurlijk nooit de vrijstelling geven aan degene naar wie geld heeft opgestuurd ivm rente). Als Sofie toch de mol is.... Ik heb zelf wel het idee dat de envelop wel gewoon bezorgt is, maar Freek en Susan hebben de envelop per ongeluk expres gewoon over geslagen. Dat is mogelijk ook de verklaring waardoor Sofie en Tygo bij een lege brievenbus aan kwamen. Susan en Freek hebben die brievenbus gewoon al geleegd, ipv degene de brief van Susan aan Freek... Hierbij leg ik de verantwoordelijk ook bij Susan. Niet voor niets maakte Art de teams en mochten Susan en Freek bij elkaar, Freek verdenkt Susan totaal niet, dus Susan kon veel beter mollen, zonder echt op haar vingers gekeken te worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost March 15, 2014 Share Gepost March 15, 2014 Ik heb zelf wel het idee dat de envelop wel gewoon bezorgt is, maar Freek en Susan hebben de envelop per ongeluk expres gewoon over geslagen. Dat is mogelijk ook de verklaring waardoor Sofie en Tygo bij een lege brievenbus aan kwamen. Susan en Freek hebben die brievenbus gewoon al geleegd, ipv degene de brief van Susan aan Freek... Hierbij leg ik de verantwoordelijk ook bij Susan. Niet voor niets maakte Art de teams en mochten Susan en Freek bij elkaar, Freek verdenkt Susan totaal niet, dus Susan kon veel beter mollen, zonder echt op haar vingers gekeken te worden. Vind dan de uitleg van Lars wat waarschijnlijker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost March 15, 2014 Author Share Gepost March 15, 2014 Het komt er (Bij Lars en mij) in ieder geval op neer dat Susan er voor gezorgd heeft dat de ene envelop niet in je juiste brievenbus kwam. Hoe precies zullen we volgende week wel te zien krijgen ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost March 16, 2014 Author Share Gepost March 16, 2014 Had Art trouwens niet gezegd dat er 7 enveloppen aangekomen waren? In dat geval zou de uitleg van Lars sowieso niet kunnen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MD. Gepost March 16, 2014 Share Gepost March 16, 2014 Wie is de Mol? 2014 Alle enveloppen waren aangekomen. Alleen 1 envelop niet gevonden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts