Big Mike Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Inmiddels episode 6 gezien. Wat gaan we ervan zeggen, wat gaan we ervan zeggen ja. Vooral fuck wat een heerlijke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Gisteren uitgekeken! Lekkere serie, ergens wel jammer dat het niet verder gaat maar ik begrijp het ook wel. Teveel series die het uiteindelijk nog verknallen. Denk wel dat we d'r met z'n allen wat teveel van hebben gemaakt, heb de spoilers hier nooit gelezen, maar ik dacht dat er veel theorieën rondgingen. Die had ik zelf niet echt, qua crimeverhaal vind ik het niet heel bijzonder. Meer hoe die twee acteren en hoe het gefilmd is waardoor het boven de rest uitsteekt. Niet dat er geniale theorieshit in zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Net 6e ep gezien. Mensen die geilen op Beth --> check Banshee. Daar neukt ze ook nog echt met de hoofdpersoon in hetzelfde standje huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Tijd dat ik aan deze serie ga beginnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Tijd dat ik aan deze serie ga beginnen? Tijd om jezelf af te vragen waarom je er nog niet aan bent begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Vorige week deze serie bekeken. Kan niets anders zeggen dan briljant! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Gaan dus geruchten dat Brad Pitt in het tweede seizoen een hoofdrol gaat vertolken. Zal voor wie dan ook een hele kluif worden om de acteerprestaties van vooral Matthew te evenaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Als dat zo is ben ik niet meer te houden vrees ik : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Gaan dus geruchten dat Brad Pitt in het tweede seizoen een hoofdrol gaat vertolken. Zal voor wie dan ook een hele kluif worden om de acteerprestaties van vooral Matthew te evenaren. 2de seizoen zou toch over vrouwelijke detectives gaan? Al kan Brad Pitt dan natuurlijk nog steeds een hoofdrol hebben ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Zou wel echt megatof zijn hoor, mocht Brad Pitt het worden. Mooi om te zien dat de afgelopen jaren steeds meer grote filmsterren series gaan doen, met vaak prachtige resultaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Brad Pitt, gvd, wouldhusband/10 deadsrs (no homo) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Gister het einde gezien, en Brenda zag het meteen ''Ja, dat is hem'' de eerste keer dat je hem ziet in de serie. :cab: Verder top, gewoon niet teveel woorden aan vuil maken, gewoon top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 maart 2014 Share Geplaatst 19 maart 2014 Finale gister weer gezien. Pfft. Vind nog steeds die link [spoiler=.] die Marty legt met die groene oren en dat groene huisje vergezocht. Het is verdomme 17/18 jaar geleden en hij herinnert zich een 'toevallig groen huisje'. En dan die oma die alles nog precies weet :-D Jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 maart 2014 Share Geplaatst 19 maart 2014 [spoiler=Oma]Dat die oma alles nog weet is niet zo ver gezocht, ze heeft alzheimer of iets in die richting toch? Vaak is het dan vooral het korte termijn geheugen wat niet tot amper werkt en het lange termijn geheugen wat nog wel goed is. Of bedoel je de blanke oude vrouw en niet de negerin? Niet dat het veel uitmaakt, bij oudere mensen is het wel vaker zo dat ze het eten van gister niet meer kunnen opnoemen maar dingen die jaren terug gebeurde wel goed kunnen opnoemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 maart 2014 Share Geplaatst 20 maart 2014 [spoiler=Oma]Dat die oma alles nog weet is niet zo ver gezocht, ze heeft alzheimer of iets in die richting toch? Vaak is het dan vooral het korte termijn geheugen wat niet tot amper werkt en het lange termijn geheugen wat nog wel goed is. Of bedoel je de blanke oude vrouw en niet de negerin? Niet dat het veel uitmaakt, bij oudere mensen is het wel vaker zo dat ze het eten van gister niet meer kunnen opnoemen maar dingen die jaren terug gebeurde wel goed kunnen opnoemen. [spoiler=.] Bedoelde die blanke ja. Dat was ook niet echt onrealistisch inderdaad, maar het viel allemaal net iets te typisch op z'n plaats naar mijn mening. Over die negerin zat ik vanmorgen nog na te denken. Hoe (en wat) ze precies van Carcosa wist. Merk dat voor het eerst bij een serie, finale nu al een tijd geleden gezien maar elke dag nog nadenken over losse eindjes en vragen die opeens in me opkomen enzo :D lekker man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 maart 2014 Share Geplaatst 20 maart 2014 Jongens. JONGENS. Het was allemaal voor de wetenschap. Dat jaartal past ook precies. [spoiler=kleine spoiler door de naam] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Nou eindelijk eens begonnen, ben niet echt een seriesmens, maar heb van mensen met smaak en verstand van zaken gehoord dat dit een goede is, dus ben benieuwd. Eerste aflevering kan ik nog niet veel nuttigs over zeggen, behalve dat het zeker interessant was en een aparte benadering had, dat is iets wat ik sowieso erg belangrijk vind. Ga niet mijn tijd verdoen aan series/films waarvan ik al 3x ongeveer hetzelfde gezien heb, maar dat lijkt me bij deze niet het geval, ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 april 2014 Share Geplaatst 24 april 2014 Drie dagen geleden begonnen, gisteren afgerond. Zegt genoeg. Fantastisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Die titelsong _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dC' Geplaatst 27 juni 2014 Share Geplaatst 27 juni 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 4 juli 2014 Share Geplaatst 4 juli 2014 Wat een heerlijke serie is dit zeg._O_ Afgelopen dagen gekeken en kan niet anders zeggen dan dat het echt prachtig was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 21 september 2014 Share Geplaatst 21 september 2014 Colin Farrell speelt rol in tweede seizoen True Detective Farrell zegt dat de rest van de cast nog niet bekend is. Er gaan geruchten dat Rachel McAdams en Elisabeth Moss een rol gaan spelen. "Ik weet nog niet veel details over de serie. We gaan in Los Angeles filmen en dat is al geweldig want dan kan ik thuis blijven en m'n kinderen zien", aldus Farrell. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 21 september 2014 Share Geplaatst 21 september 2014 Zondag 12 januari de eerste aflevering ook, aangezien in het artikel genoemd word dat op 13 januari de eerste aflevering op HBO is. Mooi, valt nog net in de 4 maanden HBO die ik heb ;c Ben wel benieuwd, vind Farrel namelijk wel een heel typische cast voor een detective rol, al helemaal eentje met een rauw randje. Tegenspeler word belangrijk, hopelijk geen vrouw, zit niet te wachten op de zoveelste ''wanneer neuken ze nou een keer'' partnerschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 september 2014 Share Geplaatst 21 september 2014 Rachel McAdams, ik mag hopen dat dat een hele flauwe grap is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 21 september 2014 Share Geplaatst 21 september 2014 Haha, nee joh. Dan gooien ze volgend seizoen Anna Farris samen met Adam Sandler in de hoofdrol ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten