Hansje Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Ben het niet eens met de manier waarop RG in discussie gaat maar ik ben het eigenlijk wel met hem eens. Kan best zijn dat wat Terpstra doet 'normaal' is, maar als dat het geval is kan je landenwedstrijden toch beter gewoon afschaffen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Ik verwacht dan ook dat binnen afzienbare tijd men de WK Wegwedstrijd rijdt met de commerciële teams en niet meer als landen. Zeker ook met de introductie van de TTT voor deze ploegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Lijkt me zonde en de doodsteek voor het WK, landenteams is juist wat het anders maakt dan andere eendaagse koersen. Anders kun je net zo goed MSR, Vlaanderen, Roubaix en LBL bij toerbeurt uitroepen tot WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 26 juni 2015 Share Geplaatst 26 juni 2015 Giro 2016 bekend gemaakt. Eerst op vrijdag tijdrit Apeldoorn, daarna zaterdag Arnhem-Nijmegen en zondag Nijmegen-Arnhem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 26 juni 2015 Share Geplaatst 26 juni 2015 Spectaculair :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 juni 2015 Share Geplaatst 26 juni 2015 Posbank Arnhem is schitterend koersen. En ook vanuit Nijmegen richting Kleve mooie klimmetjes :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 26 juni 2015 Share Geplaatst 26 juni 2015 Posbank Arnhem is schitterend koersen. En ook vanuit Nijmegen richting Kleve mooie klimmetjes :) Geen Kleve dus. Hopelijk pakken ze wel de Oude Holleweg, maar gezien de afbeelding denk ik dat ze vanuit Groesbeek de Zevenheuvelenweg op gaan en dan bij Berg en Dal omlaag richting Oranjesingel/Wedren. Zou wel zonde zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 Dus 2x dezelfde etappe alleen dan andersom? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 Neen, eerste etappe het linkerdeel en de tweede het rechterdeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 Giro door Kesteren? Zou geniaal zijn :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 http://nos.nl/artikel/2044133-ontslagen-omdat-je-je-baas-niet-laat-winnen.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 QBr-gamddds André is er klaar voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 L'Equipe meldt dat Landa en Movistar bijna rond zijn en dat Porte bij BMC mede-kopman van TJ zou worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Landa naar Movistar zou wel jammer zijn zeg :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 Waarom? Krijgt daar denk ik (nog) meer mogelijkheden dan bij Astana, waar hij met Aru en Nibali te maken heeft. Valverde raakt toch over z'n top heen, met Quintana en Landa heeft Movistar dan alsnog twee goede klassementsrenners. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 Moet deze giro ook nog maar eens zien te bevestigen, zou niet de eerste zijn waarbij dat niet lukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 Dat is zeker waar. Het verschil is wel dat hij al lang wordt gezien als groot talent, bij wie het er nooit helemaal uitkwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 25 juli 2015 Share Geplaatst 25 juli 2015 Nou, Colombia heeft haar selectie voor de Tour de l'Avenir aangekondigd en met German Chaves is de winnaar alweer bekend. German Chaves, Rodrigo Contreras, Fernando Gaviria, Sebastian Henao, Daniel Martinez, Aldemar Reyes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 25 juli 2015 Share Geplaatst 25 juli 2015 Nou, Colombia heeft haar selectie voor de Tour de l'Avenir aangekondigd en met German Chaves is de winnaar alweer bekend. German Chaves, Rodrigo Contreras, Fernando Gaviria, Sebastian Henao, Daniel Martinez, Aldemar Reyes Broertje van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 25 juli 2015 Share Geplaatst 25 juli 2015 Nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 25 juli 2015 Share Geplaatst 25 juli 2015 Nee. Ah, had gekund natuurlijk. ;c Ben benieuwd. Neem me elk jaar weer voor om te gaan volgen maar uiteindelijk kom ik nooit verder dan uitslagen checken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 juli 2015 Share Geplaatst 25 juli 2015 Is het ergens te zien dan? [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; [MENTION=13501]Viktor[/MENTION]; [MENTION=3685]Le Saux[/MENTION]; [MENTION=10220]Teklehaymanot[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 25 juli 2015 Share Geplaatst 25 juli 2015 Is het ergens te zien dan? [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; [MENTION=13501]Viktor[/MENTION]; [MENTION=3685]Le Saux[/MENTION]; [MENTION=10220]Teklehaymanot[/MENTION]; Wederom nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 juli 2015 Share Geplaatst 25 juli 2015 Seb Henao likkt me toch ook een kanshebber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 25 juli 2015 Share Geplaatst 25 juli 2015 Gaviria, toekomstig topsprinter als ik pcm moet geloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten