Erwin. Geplaatst 11 oktober 2021 Share Geplaatst 11 oktober 2021 Lijkt me ook zeker een renner die ergens anders dan DQS beter uit de verf komt. Ik vond hem toch te vaak wat onzichtbaar dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 11 oktober 2021 Share Geplaatst 11 oktober 2021 Poels zijn contract wordt niet verlengd bij Bahrein, gun hem nog wel een ploeg op niveau waar hij zijn carrière kan voortzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 oktober 2021 Share Geplaatst 11 oktober 2021 Ik niet. Dat 'ie maar lekker snollebollekes draait in zijn eigen auto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 11 oktober 2021 Share Geplaatst 11 oktober 2021 6 uur geleden zei Elano: Poels zijn contract wordt niet verlengd bij Bahrein, gun hem nog wel een ploeg op niveau waar hij zijn carrière kan voortzetten. Volgens Thijs Zonneveld was Poels ook wel flink over de zeik door die inval tijdens de Tour en hoe de teamleiding daarmee om is gegaan. Vrees dat een ploeg als Intermarché 'm niet gaat kunnen betalen. Daar zou ie wel voor eigen succes in een grote ronde kunnen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 Als voorbereiding op de prono https://inrng.com/2022/01/neo-pros-to-watch-for-2022/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 januari 2022 Share Geplaatst 24 januari 2022 Bernal waarschijnlijk maanden eruit na een botsing met een bus op training. Niet in levensgevaar, maar wel hoop breuken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 24 januari 2022 Share Geplaatst 24 januari 2022 15 minuten geleden zei 007mark: Bernal waarschijnlijk maanden eruit na een botsing met een bus op training. Niet in levensgevaar, maar wel hoop breuken. Dan zal je daar wel niks van hoeven te verwachten bij een grote ronden als hij het haalt om er eentje te kunnen rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 januari 2022 Share Geplaatst 24 januari 2022 Zit hem niet mee met zijn fysiek. Wel sneu. Sympathieke renner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 Breuk in rug gestabiliseerd en 72u op de ic meld Zonneveld. Dat klinkt nog heftiger dan gedacht 😕 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 Niet best inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 Vanaf dit jaar maar mijn oude clubgenoot die bij DSM rijdt supporten. Toch mooi om te zien dat iemand het gehaald heeft van de mensen die ongeveer dezelfde leeftijd hebben als ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 2 uur geleden zei aron24: Vanaf dit jaar maar mijn oude clubgenoot die bij DSM rijdt supporten. Toch mooi om te zien dat iemand het gehaald heeft van de mensen die ongeveer dezelfde leeftijd hebben als ik. Tim Naberman vermoed ik dan? Altijd wel leuk om bekende in het peloton te hebben inderdaad. Zitten inmiddels ook heel wat renners tussen waar ik nog wedstrijden tegen heb gereden, dat blijft wel speciaal om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 1 uur geleden zei FlyD: Tim Naberman vermoed ik dan? Altijd wel leuk om bekende in het peloton te hebben inderdaad. Zitten inmiddels ook heel wat renners tussen waar ik nog wedstrijden tegen heb gereden, dat blijft wel speciaal om te zien. Jup. Blijft heel speciaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 Nederlandse sprinters goed begonnen aan het seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 Ik was vandaag bij de ploegenpresentatie en start van de Omloop. Heel vet. Je merkte ook echt dat de renners weer blij waren dat de koers weer met publiek is: inclusief een ploegenpresentatie op de legendarische baan van 't Kuipke met heel veel volk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 (bewerkt) Ik ben ook gaan kijken. Zag ze op verschillende plaatsen passeren en een dik verdiende winnaar! Kleine afterparty nadien. Het was een lastige zondag gisteren Jakobsen gisteren trouwens ook mooie winnaar van Kuurne-Brussel-Kuurne 28 februari 2022 bewerkt door Kami Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 1 maart 2022 Share Geplaatst 1 maart 2022 Zaterdag de Strade Bianche Verplichte kost voor elke wielerliefhebber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 Eens! jammer dat Tom Dumoulin niet meedoet, maar op de weg terug na rugklachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 15 minuten geleden zei CrisChivu: Eens! jammer dat Tom Dumoulin niet meedoet, maar op de weg terug na rugklachten Heeft covid. Matig deelnemersveld. Zonde in zo'n mooie wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 1 uur geleden zei NicoHaak: Heeft covid. Matig deelnemersveld. Zonde in zo'n mooie wedstrijd. Matig deelnemersveld? WvA en MvdP zijn er niet, maar ik had het voor de prono toch moeilijk om mijn lijst terug te brengen naar 10 renners. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 1 uur geleden zei FlyD: Matig deelnemersveld? WvA en MvdP zijn er niet, maar ik had het voor de prono toch moeilijk om mijn lijst terug te brengen naar 10 renners. Pidcock ook niet. Eigenlijk alle smaakmakers van het vorig voorjaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 37 minuten geleden zei NicoHaak: Pidcock ook niet. Eigenlijk alle smaakmakers van het vorig voorjaar. Zijn afzeggen had ik even gemist, net als Bardet die ik ook wel vooraan had verwacht. Gelukkig is Pogacar er nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 Pogacar en Alaphilippe de topfavorieten. Zonder VA, VDP en Pidcock zijn er veel andere schaduwfavorieten. Renners als Mohoric, Benoot, Wellens, Narvaez, ... ? Bij de dames is het alvast een Belgisch vlagje die op 1 staat. Lotte Kopecky won zonet haar eerste grote wedstrijd. Mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 Pogacar inmiddels indrukwekkend 50 KM solo. schrijf die maar op voor RVV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 31 minuten geleden zei CrisChivu: Pogacar inmiddels indrukwekkend 50 KM solo. schrijf die maar op voor RVV Ik zei net hetzelfde vandaag. Parcours van de Ronde ligt hem als gegoten. Alleen de kasseistroken worden misschien moeilijker, maar gezien hij zo multifunctioneel is, kan die eigenlijk alles. Wat worden we eigenlijk verwend de laatste jaren. Terwijl koers tien jaar geleden afwachten was, of controleren met "treintjes" in de grote rondes, zitten we nu met jonge renners die niet bang zijn om van ver te gaan te koers te maken. Pogacar, Alaphilippe, Van Aert, Vd Poel, Pidcock. Mannen die op alle parcours uit de voeten kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten