Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Elano:

Poels zijn contract wordt niet verlengd bij Bahrein, gun hem nog wel een ploeg op niveau waar hij zijn carrière kan voortzetten. 

Volgens Thijs Zonneveld was Poels ook wel flink over de zeik door die inval tijdens de Tour en hoe de teamleiding daarmee om is gegaan. Vrees dat een ploeg als Intermarché 'm niet gaat kunnen betalen. Daar zou ie wel voor eigen succes in een grote ronde kunnen gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei aron24:

Vanaf dit jaar maar mijn oude clubgenoot die bij DSM rijdt supporten. Toch mooi om te zien dat iemand het gehaald heeft van de mensen die ongeveer dezelfde leeftijd hebben als ik.

Tim Naberman vermoed ik dan?

Altijd wel leuk om bekende in het peloton te hebben inderdaad. Zitten inmiddels ook heel wat renners tussen waar ik nog wedstrijden tegen heb gereden, dat blijft wel speciaal om te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FlyD:

Tim Naberman vermoed ik dan?

Altijd wel leuk om bekende in het peloton te hebben inderdaad. Zitten inmiddels ook heel wat renners tussen waar ik nog wedstrijden tegen heb gereden, dat blijft wel speciaal om te zien.

Jup. Blijft heel speciaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook gaan kijken. Zag ze op verschillende plaatsen passeren en een dik verdiende winnaar! Kleine afterparty nadien. Het was een lastige zondag gisteren :classic_happy:

Jakobsen gisteren trouwens ook mooie winnaar van Kuurne-Brussel-Kuurne

bewerkt door Kami
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei NicoHaak:

Heeft covid. Matig deelnemersveld. Zonde in zo'n mooie wedstrijd. 

Matig deelnemersveld? WvA en MvdP zijn er niet, maar ik had het voor de prono toch moeilijk om mijn lijst terug te brengen naar 10 renners.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FlyD:

Matig deelnemersveld? WvA en MvdP zijn er niet, maar ik had het voor de prono toch moeilijk om mijn lijst terug te brengen naar 10 renners.

Pidcock ook niet. Eigenlijk alle smaakmakers van het vorig voorjaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pogacar en Alaphilippe de topfavorieten. Zonder VA, VDP en Pidcock zijn er veel andere schaduwfavorieten. Renners als Mohoric, Benoot, Wellens, Narvaez, ... ? 

Bij de dames is het alvast een Belgisch vlagje die op 1 staat. Lotte Kopecky won zonet haar eerste grote wedstrijd. Mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei CrisChivu:

Pogacar inmiddels indrukwekkend 50 KM solo. schrijf die maar op voor RVV

Ik zei net hetzelfde vandaag. Parcours van de Ronde ligt hem als gegoten. Alleen de kasseistroken worden misschien moeilijker, maar gezien hij zo multifunctioneel is, kan die eigenlijk alles. 

Wat worden we eigenlijk verwend de laatste jaren. Terwijl koers tien jaar geleden afwachten was, of controleren met "treintjes" in de grote rondes, zitten we nu met jonge renners die niet bang zijn om van ver te gaan te koers te maken.

Pogacar, Alaphilippe, Van Aert, Vd Poel, Pidcock. Mannen die op alle parcours uit de voeten kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites