Kavinos Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 Kan alleen maar mooi WK worden. Alles tegen Oranje door MvdP. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 En dat is één /s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 september 2019 Share Geplaatst 24 september 2019 Tijdrit U23 wordt nu gereden. Hele diepe plassen waar ze doorheen moeten. Kan eigenlijk echt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 september 2019 Share Geplaatst 24 september 2019 En dan moeten de vrouwen daarna nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 september 2019 Share Geplaatst 24 september 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 september 2019 Share Geplaatst 24 september 2019 (bewerkt) Lijkt een beetje op die modderstroom waardoor de Tour niet door kon gaan zo Maar hier kon die overigens prima omheen sturen, ware het niet dat je dat maar even moet zien als het zo hard regent. 24 september 2019 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 24 september 2019 Share Geplaatst 24 september 2019 Bjerg, wat een klasbak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 september 2019 Share Geplaatst 24 september 2019 Auwww..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 september 2019 Share Geplaatst 24 september 2019 Daar werd iedereen even gedeklasseerd inderdaad huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 25 september 2019 Share Geplaatst 25 september 2019 Dennis, Evenepoel, De rest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 september 2019 Share Geplaatst 25 september 2019 Campenaerts had er natuurlijk wel stuk dichterbij gestaan zonder die val. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 15 uur geleden zei Sophomore: Campenaerts had er natuurlijk wel stuk dichterbij gestaan zonder die val. Dat neemt toch niks weg van de uitslag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 Je suggereerde, ten minste zo interpreteerde ik jouw post, dst die twee op een totaal ander level zitten in vergelijking met de rest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 2 uur geleden zei Sophomore: Je suggereerde, ten minste zo interpreteerde ik jouw post, dst die twee op een totaal ander level zitten in vergelijking met de rest. In de rit uitslag van het WK wel ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 Soof doe toch niet zo moeilijk. Anders had hij Froome en Dumoulin ook wel genoemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 (bewerkt) 58 minuten geleden zei Kavinos: In de rit uitslag van het WK wel ja. Dat lijkt mij nogal evident, maar neem aan dat je hier niet komt met enkel en allen de bedoeling om een rituitslag te posten. 7 minuten geleden zei Pino: Soof doe toch niet zo moeilijk. Anders had hij Froome en Dumoulin ook wel genoemd. Als je niet start, kun je ook niet winnen 26 september 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 Zucht.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 De laatste 20 km in euforische stemming teruggekeken. Lees ik vlak na de finish over de diskwalificatie. Balen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 Een actie die (waarschijnlijk) op 123 kilometer voor de streep plaats heeft gevonden pas achteraf bestraffen. Ook al is de straf dan terecht, deze renner heeft dan toch veel te invloed gehad op het wedstrijdverloop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 Ben ik het wel mee eens, maar als je bedenkt dat in deze sport 8 jaar later uitslagen nog worden aangepast, is dit een prima tijdsspanne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 (bewerkt) Als je ook ziet waarvoor hij die DQ krijgt. Je schouder uit de kom rijden, hem zelf weer terugzetten en dan tussen de auto's terugkomen - meer is het echt niet, als ik op de beelden af mag gaan - vind ik het heel zwaar bestraft. Plus, had hem dan meteen uit koers gehaald... Nu probeert de UCI een punt te maken, maar dit is echt niet de manier. Geen idee hoe ik een tweet moet embedden op m'n mobiel, maar Eurosport heeft een tweet geplaatst met beelden van de terugkomst van Nils. 27 september 2019 bewerkt door tdogg16 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 2 uur geleden zei Hwb: Ben ik het wel mee eens, maar als je bedenkt dat in deze sport 8 jaar later uitslagen nog worden aangepast, is dit een prima tijdsspanne. Was dit een poging tot een grap of ben je echt zo onnozel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 2 uur geleden zei Hwb: Ben ik het wel mee eens, maar als je bedenkt dat in deze sport 8 jaar later uitslagen nog worden aangepast, is dit een prima tijdsspanne. Was dit een poging tot een grap of ben je echt zo onnozel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 september 2019 Share Geplaatst 28 september 2019 (bewerkt) Verhaal lijkt nu wel iets anders te zijn dan tot nog toe gedacht werd. Na zijn val zat hij niet meer tussen de auto's. Hij is achter de ploegleidersauto teruggekeerd tot de staart van de volgauto's, waarna hij zelf naar het peloton is gereden. Volgens de UCI reed hij een halve tot een hele minuut achter zijn ploegleidersauto, volgens de ploegleider een minuut of 2. Dit is door de commissarissen in koers niet gezien, maar door een commissaris met beelden (die niet op tv zijn uitgezonden) wel. Dit is na de koers beoordeeld door de commissarissen en dat leidde tot de DSQ. Een beetje afhankelijk van het tempo dat de ploegleidersauto ontwikkelde in die periode, valt daar best iets voor te zeggen. -edit- Lees net, maar niet zelf kunnen checken, dat hij in die achtervolging op een vlak stuk weg 500 meter lang 100 per uur gereden zou hebben. Zou blijken uit GPS-data. Als dat klopt kun je imo kritiek hebben op de timing van de beslissing, maar niet op de inhoud van de beslissing. 28 september 2019 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 september 2019 Share Geplaatst 28 september 2019 Waar heb je die info vandaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten