hjs Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 2 minuten geleden zei Barteh: Wat een onzin. Renners gaan elke tour op hun bek, zowel in afdalingen als bij massasprints. Ze sturen ze ook over kasseien heen. Dan moet je dat allemaal afschaffen en sowieso geen afdalingen meer doen ook. Dat is ook niet veilig. Ben je ermee aan't trollen. Je kan toch niet serieus zijn? Ik wil u eens tegen 80 km/h dat parcours afleggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Barteh: Dan nog is de beslissing om die tijd op de top te nemen echt zwaar belachelijk. Zou me ook verbazen als dat echt kan tellen. Stel je voor dat ze een Champions league finale na een uur stoppen door regen en gewoon zeggen "oké jongens dit nemen we als uitslag". In de reglementen van de FIFA staat dat het zeker mogelijk is om een wedstrijd te staken en de uitslag van dat moment als definitieve uitslag te nemen. Andersom kan er ook besloten worden om de wedstrijd in z'n geheel over te spelen. 26 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 Zojuist zei hjs: Ben je ermee aan't trollen. Je kan toch niet serieus zijn? Ik wil u eens tegen 80 km/h dat parcours afleggen. Dan ga je toch lekker wat langzamer rijden? De mensen die durven gaan wat harder en kunnen vallen of juist een overwinning eruit slepen. Beetje zoals afdalen is. Soms val je, soms pak je tijd in de afdaling of verlies je de giro (kruiswijk in 2016). Het is zoals Barteh zegt. De tijd van de top nemen is wedstrijdvervalsing. Overal de tijd pakken zonder dat het van te voren vast stond is wedstrijdvervalsing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Barteh: Daar kun je inderdaad nog het normale rijoppervlak zien en berijden, de stukken waar dat niet zo is zijn minimaal (2 kleine plasjes), de stenen liggen vast ipv dat ze net van een berg zijn komen glijden, en is het vooraf waarschijnlijk al bekend. Dit hier kan als een totale verrassing komen. Zelf weleens in de bergen op vakantie geweest? Je wordt wakker bij 27 graden, ziet een vooruitzicht met enkel zon, en anderhalf uur later zit je in een dikke regenbui waar geen eind aan lijkt te komen. 1 minuut later is het weer volop zonnig. 26 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 jongens,onmogelijk om daar zelfs tegen lage snelheid veilig door te kunnen. Vertrek nu maar naar de Iseran en doe het me voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Berjan1986: Dan ga je toch lekker wat langzamer rijden? De mensen die durven gaan wat harder en kunnen vallen of juist een overwinning eruit slepen. Beetje zoals afdalen is. Soms val je, soms pak je tijd in de afdaling of verlies je de giro (kruiswijk in 2016). Het is zoals Barteh zegt. De tijd van de top nemen is wedstrijdvervalsing. Overal de tijd pakken zonder dat het van te voren vast stond is wedstrijdvervalsing. Vriend zo'n stroom met rotsen en modder pak je in je autootje niet eens aan. Er liggen daar losse stukken rots ter grootte van een voetbal. Daar fiets jij niet overheen hoor. Of het helemaal correct is met het bepalen van de uitslag weet ik niet, maar zeggen dat hier gewoon gereden kon worden is onzin. 26 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 Bernal geel Het oordeel is definitief. De tijden op de Iseran tellen, en daarmee is Egan Bernal de nieuwe geletruidrager in de Tour de France. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 Stel nu dat het steven was die aan kop lag,uw mening zal eveneens draaien zeker. Dan zou het wel correcte beslissing zijn ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 Jammer. Zo geef je de tour aan iemand cadeau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 Geen etappewinnaar vandaag, Bernal in het geel. Aldus de organisatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 Terechte beslissing om de rit te stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Magikarp: Vriend zo'n stroom met rotsen en modder pak je in je autootje niet eens aan. Er liggen daar losse stukken rots ter grootte van een voetbal. Daar fiets jij niet overheen hoor. Of het helemaal correct is met het bepalen van de uitslag weet ik niet, maar zeggen dat hier gewoon gereden kon worden is onzin. Dat water en die modder is zo weer weg. En inderdaad, het gaat mij ook vooral om de manier waarop ze de tijd beslissen. Sky vindt het niet leuk, want ze wilden met Thomas de boel nog kapot rijden. Visma vindt het niet leuk want Kruiswijk reedt geen 100% en liet alles aan de Plus over. Alaphillipe is genaaid want hij is de beste daler van het peloton. De enige die het leuk vind is Bernal, die hier gewoon de Tour in de schoot geworpen krijgt.. Had mij wel leuk geleken als er een grote groep 20 minuten had gekregen met een renner die virtueel in het geel gereden had. Wat ze dan hadden gedaan. 26 juli 2019 bewerkt door Berjan1986 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 Polletje? Eens met de heren Berrie en Barteh, de reinste competitievervalsing dit. Jumbo zal nog wel protest aantekenen denk ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 Wat ik me vooral afvraag: vanaf wanneer wisten ze dat het laatste stuk niet te berijden is? Als ze dat al eerder wisten, hadden ze dat eerder kunnen communiceren en kunnen zeggen dat de streep eerder lag. Dan wist iedereen het en was het ook een andere race geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 De organisatie kan hier toch iets aan doen? dit is toch overmacht? Vind het nog altijd correcte beslissing. Ook het feit van tijdsopname op Iseran te nemen als waardemeter voor klassement,sorry en ik ben totaal geen Ineos supporter. Als Kruiswijk de beste was had hij Bernal en co op minuut gereden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Berjan1986: Dat water en die modder is zo weer weg. ze zijn nu nog aan het schuiven 7 minuten geleden zei Barteh: Tuurlijk niet. Dan wordt de rest toch genaaid. Ik woon in Colombia en kijk het vaak genoeg op de Colombiaanse tv als m'n NOS stream ff niet lekker werkt. M'n Colombiaanse vriendin is ook vrij fanatiek en hoopt altijd op Egan. Dus ik vind die Colombianen ook vet genoeg en ben er wel een beetje fan van. Maar op zo een manier hoef je toch niet te winnen. En dan al die domme Colombianen die net doen alsof Egan wel ff makkelijk had gewonnen omdat ie toevallig vroeg in de aanval is gegaan. Klopt, maar wat hadden ze anders kunnen doen? Zit geen goede beslissing bij. Deze tijden nemen is oneerlijk met het oog op de afdaling van die Fransoos, en de tactieken waar de teams nu niks aan hadden. Geen tijd nemen is oneerlijk tegenover die Bernal, die heeft zich de pleuris gereden om dat gat te slaan. Je kan hem ook niet ff over doen. 4 minuten geleden zei MisterX: Wat ik me vooral afvraag: vanaf wanneer wisten ze dat het laatste stuk niet te berijden is? Als ze dat al eerder wisten, hadden ze dat eerder kunnen communiceren en kunnen zeggen dat de streep eerder lag. Dan wist iedereen het en was het ook een andere race geworden. Het kan héél snel, en overwachts, gaan in de bergen. 26 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 4 minuten geleden zei Berjan1986: Had mij wel leuk geleken als er een grote groep 20 minuten had gekregen met een renner die virtueel in het geel gereden had. Wat ze dan hadden gedaan. Hadden ze de etappe volledig geschrapt denk ik. Overigens volledig terechte vergelijking en laat ook zien wat voor belachelijke beslissing het eigenlijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 Zojuist zei Rogier.: Hadden ze de etappe volledig geschrapt denk ik. Overigens volledig terechte vergelijking en laat ook zien wat voor belachelijke beslissing het eigenlijk is. Wat hadden ze dan moeten besluiten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 Nog een leuke optie gehoord. De rit naar Parijs schrappen en deze rit nog eens over doen. Ook leuk voor de duizenden die al dagen op de laatste berg logeren. Of valt er zondag weer 1 mm regen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 24 minuten geleden zei Rogier.: Het ging blijkbaar om een strook van 500 tot 1000 meter lang die slecht begaanbaar was. Neutraliseer het, zet renners in de auto en laat ze na het stuk starten met het tijdsverschil van ervoor. Onbegrijpelijk dat ze dat niet gedaan hebben. @Magikarp Het ergste was al weg en de auto's konden erdoorheen, zo kon je zien op beelden vanuit de helikopter. Veruit het eerlijkste. Is ook al eerder gedaan als ik de heren van Eurosport goed begreep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 Heeft Maarten Ducrot die afdaling inmiddels al gereden? Benieuwd met hoeveel botbreuken die beunhaas beneden is gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 Ik kijk via Belgische zender naar de tour,kan iemand hier de quotes van maarten posten ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 56 minuten geleden zei Berjan1986: Dat water en die modder is zo weer weg. En inderdaad, het gaat mij ook vooral om de manier waarop ze de tijd beslissen. Sky vindt het niet leuk, want ze wilden met Thomas de boel nog kapot rijden. Visma vindt het niet leuk want Kruiswijk reedt geen 100% en liet alles aan de Plus over. Alaphillipe is genaaid want hij is de beste daler van het peloton. De enige die het leuk vind is Bernal, die hier gewoon de Tour in de schoot geworpen krijgt.. Had mij wel leuk geleken als er een grote groep 20 minuten had gekregen met een renner die virtueel in het geel gereden had. Wat ze dan hadden gedaan. Allemaal aannames. Misschien was Bernal nog wel verder weggereden als ze door waren gegaan. Het is ontzettend jammer dat dit gebeurt, maar er is wel gewoon de juiste keuze gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 1 uur geleden zei Berjan1986: Had mij wel leuk geleken als er een grote groep 20 minuten had gekregen met een renner die virtueel in het geel gereden had. Wat ze dan hadden gedaan. Dit vind ik wel een interessant hypothetisch scenario. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 Denk dat Alaphilippe hier nog het meeste voordeel heeft trouwens. Ook al had hij teruggekomen in de afdaling, had hij op de sloklim alsnog het dubbele aantal minuten weer verloren, misschien wel meer. Die reed zo tegen zijn limiet aan, dat hij daar echt niet ineens nieuwe benen had gevonden. @Barteh Omdat Ducrootje net deed alsof de renners daar prima met 80 per uur doorheen konden, dwaas dat het is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten