Satyr Geplaatst 5 oktober 2020 Share Geplaatst 5 oktober 2020 https://twitter.com/salxber/status/1313111817045016585?s=20 Hoe lullig is dat dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 5 oktober 2020 Share Geplaatst 5 oktober 2020 Poeh, die ging hard. En dat geneutraliseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 oktober 2020 Share Geplaatst 5 oktober 2020 Maar de bidons trillen dus van de fiets bij dat stukje kassei-achtig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 Ai ai ai daar maakte Alaphillipe bijna weer dezelfde fout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 Op 5-10-2020 om 22:23 zei Satyr: Maar de bidons trillen dus van de fiets bij dat stukje kassei-achtig Las ook iets dat er nieuwe bidons in omloop zijn waarop de deksel blijft zitten en je er dus minder makkelijk overeen zou rijden. Was me het middagje weer wel. Weinig aan werken toegekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 Op 5-10-2020 om 22:23 zei Satyr: Maar de bidons trillen dus van de fiets bij dat stukje kassei-achtig Dat blijft voor mij onbegrijpelijk. Ik heb al wel 100.000km gefietst (met heel wat slechte wegen en kasseien) en dat is mij nog nooit gebeurd. Toch zag ik dat in wedstrijden regelmatig gebeuren bij anderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 oktober 2020 Share Geplaatst 9 oktober 2020 (bewerkt) Citaat Wielerklassieker Parijs-Roubaix gaat tóch niet door De wielerklassieker Parijs-Roubaix gaat niet door. Dat heeft de organisatie zojuist bekendgemaakt. De befaamde kasseienkoers zou op 25 oktober worden ingehaald. Het besluit is genomen in overleg met de landelijke en regionale overheden. De ontwikkelingen rondom het coronavirus in Frankrijk maken de wedstrijd op dit moment onmogelijk. De 118de 'Hel van het Noorden' zou aanvankelijk op 12 april worden verreden, maar werd vanwege de coronacrisis al uitgesteld naar de herfst. Nu heeft de organisatie besloten om de wedstrijd, die voor het eerst ook een vrouweneditie zou kennen, helemaal te schrappen. De Franse autoriteiten hadden daartoe verzocht vanwege de aangescherpte coronamaatregelen in Frankrijk. De organisatie maakte bekend dat de klassieker volgend jaar op 11 april gehouden zal worden. Geen Gilbert, wel Van der Poel De Belg Philippe Gilbert zegevierde vorig jaar in Roubaix. De routinier van Lotto Soudal zou op 25 oktober niet meedoen, omdat hij nog te veel last heeft van de knieblessure die hij opliep in de Tour de France. Mathieu van der Poel zou over ruim twee weken wel aan de start staan in Compiègne, de startplaats van Parijs-Roubaix. Zijn ploeg Alpecin-Fenix had een wildcard gekregen voor de klassieker. Mooiste koers van het jaar gaat niet door. 9 oktober 2020 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 oktober 2020 Share Geplaatst 9 oktober 2020 Op 7-10-2020 om 17:57 zei FlyD: Dat blijft voor mij onbegrijpelijk. Ik heb al wel 100.000km gefietst (met heel wat slechte wegen en kasseien) en dat is mij nog nooit gebeurd. Toch zag ik dat in wedstrijden regelmatig gebeuren bij anderen. Ik denk ook wel dat jij iets minder hard over die kasseien gaat dan de profs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 9 oktober 2020 Share Geplaatst 9 oktober 2020 36 minuten geleden zei Hwb: Ik denk ook wel dat jij iets minder hard over die kasseien gaat dan de profs. Ik heb met profs over kasseien gereden. Daarnaast denk ik niet dat de snelheid in dit geval veel uitmaakt. Het is zelfs zo dat je beter zo snel mogelijk over kasseien rijdt zodat je minder 'stuitert'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 10 oktober 2020 Share Geplaatst 10 oktober 2020 Oke, dat eerste wist ik niet. Ik trek mijn woorden terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 Kruijswijk uit de Giro na positieve test. Ook een nog onbekende Sunweb-renner, mag hopen dat het niet Kelderman is. Hele Mitchelton ploeg naar huis. Drama dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 Dat is Matthews. Heb gelijk al minder zin in de Giro zo. Voor je het weet is er weer iemand uit. Dat gezegd, moet het vandaag wel een leuke finale worden met veel kleine maar toch pittige heuveltjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 Zo, hele Jumbo ploeg eruit vanwege positieve Corona test Kruiswijk. Ik ruik mafiapraktijken om Nibali klassement te laten winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 Dan pakken ze het niet goed aan, want van Kruijswijk had het gevaar niet gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 12 minuten geleden zei Zeus: Dan pakken ze het niet goed aan, want van Kruijswijk had het gevaar niet gekomen. Sunweb is ook geraakt natuurlijk, alleen blijven die (voorlopig) nog wel in koers. Ik snap ook niet dat hier niet op zijn minst dezelfde regels als in de Tour gelden. Zeker nu het al weken over stijgende cijfers gaat in heel Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Erwin.: Ik snap ook niet dat hier niet op zijn minst dezelfde regels als in de Tour gelden. Omdat die volgens mij niet van een wielerinstantie kwamen, maar van de Franse overheid. 13 oktober 2020 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 2 minuten geleden zei Sophomore: Omdat die volgens mij niet van een wielerinstantie kwamen, maar van de Franse overheid. Van de overheid icm ASO inderdaad. Maar dan nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 3 uur geleden zei Erwin.: Sunweb is ook geraakt natuurlijk, alleen blijven die (voorlopig) nog wel in koers. Ik snap ook niet dat hier niet op zijn minst dezelfde regels als in de Tour gelden. Zeker nu het al weken over stijgende cijfers gaat in heel Europa. Jumbo en Scott hebben zelf besloten om weg te gaan anders was Sunweb ook wel uit de Giro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 oktober 2020 Share Geplaatst 14 oktober 2020 Ja dat weet ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 Weet iemand wat er met Kristoffer Halvorsen gebeurd is? Was een veelbelovende renner, wereldkampioen bij de jeugd, en verdiende een transfer naar Team Sky. Toen ben ik hem uit het oog verloren en zag net dat 'ie op z'n 24ste tekent bij een Noorse wiellerploeg op het tweede niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 Wow, wat een val Super zonde MvdP, WvA en Alaphilippe was zo'n mooi podium in potentie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 Dankzij een motor dat Alaphillipe eruit ligt. Wel een mooie strijd nu tussen van Aert en van der Poel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 Fuck, so close Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 oh yes hij heeft gewonnen!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 Wat een mooie koers zeg. Van der Poel een mooie winnaar hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten