Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Op 15-12-2021 om 20:46 zei MetalMichael:

Als je dan toch ziet wat ze nu bij PSV in de goal hebben staan... Had zijn contract verlengd dan als eerste keeper, maar omdat ze hem als reserve zagen ging hij naar Twente. :-D

Deze mispeer begrijp ik inderdaad ook niet. Alleen omdat ie voetballend ondermaats is. Volgens Schmidt. Drama.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Vitesse88:

Lekker man. Volle bak in de horst (y)

Ja heerlijk. Het gaat spoken en dan een bekerwedstrijd waarin de gekste dingen gebeuren. Ik heb er nu al zin in. Dit kan wel eens een hele leuke avond worden.

Al was het de vorige keer in de halve tegen Ajax 0-6. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kyrill:

Lekker man gefeliciteerd @GAE EAGLES!! Wanneer is die loting voor de halve finale eindelijk?! Ik neem aan dat je zelf hoopt op PSV ipv Ajax en ook omdat PSV in ED zo onterecht won op de Adelehaarshorst?

Psv is een stuk minder dan Ajax. Dus ik hoop inderdaad op psv. Een doordeweekse avond in een volle Adelaarshorst is voor niemand leuk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei La Pulga:

Wel leuk voor Go Ahead, als ze doorgaan gaan ze dan automatisch Europa in?

O dit is minder leuk voor Go Ahead.

Nee, volgens mij schuift het door naar de competitie als de winnaar al europees heeft.

Go Ahead ging voortvarend van start en zette heel goed druk maar dit houden ze niet vol

En met 10 wordt het helemaal lastig

bewerkt door Erwin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Erwin.:

Nee, volgens mij schuift het door naar de competitie als de winnaar al europees heeft.

Go Ahead ging voortvarend van start en zette heel goed druk maar dit houden ze niet vol

Dan hebben ze dat wel ergens afgelopen seizoenen veranderd toch?

Wedstrijd is wel voorbij zo na die rode kaart, jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei GAE EAGLES:

Als ik zeg dat het vanaf minuut 1 al niet klopt dan zeg ik niets raars.

Kom dr later op terug 

De afgelopen wedstrijden speel je met 5 man achterop, waar Idzes als vrije centrale verdediger op de juiste momenten doorstapt om druk te geven op het middenveld en als extra middenvelder in balbezit belangrijk is. Nu speelde Botos als aanvallende middenvelder ipv Idzes. Daardoor was de balans achterin weg en kon PSV aanvallend gevaarlijker worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei joostmakaay:

Veerman en Gotze samen is echt genieten hé, trouwens dikke props naar het publiek van GAE, 90 minuten lang achter de club gestaan.

Zo ja zeg dat wel man die twee waren goed. Vooral Joey in mijn ogen, Mario ook zeker weten!

Eagles waren erg goed ja! Echt zonde van die rode kaart! En begrijpelijk dat de PSV wissels er bij de lange kant van het veld eruit gingen, deden de Eagles spelers ook bij 1-1 stand.... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snapte alleen die hele omzetting bij de wissel van Van Ginkel niet hoor. Ga je 5 min voor tijd de hele stabiliteit omgooien omdat Teze naar back moet, Guti naar achter en je dan met van Ginkel een heel andere speler op het middenveld hebt. Zet dan van Ginkel gewoon op rechtsback weg voor die paar minuten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites