Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

2 duidelijke penalties voor AZ. Lijkt me geen enkele twijfel over bestaan. Als je dat moment van Kozakken Boys bedoelt dan Gouweleeuw zijn arm even vasthoud dat lijkt me wat overdreven. De analisten in de rust zeiden dit ook. En zelfs Alje Schut zei iets wat daar op neer kwam. Welk andere moment bedoel je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 duidelijke penalties voor AZ. Lijkt me geen enkele twijfel over bestaan. Als je dat moment van Kozakken Boys bedoelt dan Gouweleeuw zijn arm even vasthoud dat lijkt me wat overdreven. De analisten in de rust zeiden dit ook. En zelfs Alje Schut zei iets wat daar op neer kwam. Welk andere moment bedoel je?

Gouweleeuw trekt die spits gewoon weg bij de bal. De analist in de rust was Robert Maaskant, die neemt niemand serieus. Schildkamp was het niet met hem eens. Dat andere moment is natuurlijk die vrije trap waar Luckassen (?) gewoon de bal met de hand tegenhoudt.

Die eerste penalty is er nooit een. Keeper gaat vol voor de bal, doet geen enkele poging om Tankovic tegen te houden, maar die loopt recht op hem af zodat hij lekker kan vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heh wat de fak, commentator zei de hele tijd dat het een vrije trap is (of iig een vrije trap gegeven) ;e Zie ik tot mijn schrik een penal genomen worden.

Zou het niet erg vinden als Weghorst zeer binnenkort op een stukje Lego staat, vies mannetje die bijna twee PSV'ers opzettelijk blesseert.

Maher wat speel je slecht, kut voorzet, maar Castro bedankt :D

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom wordt Achilles idd 18e en 20e in de JL afgelopen jaren na twee Topklasse-titels in 2012/2013 en een algeheel landskampioenschap in 2012. Laten we alsjeblieft niet de amateurs gaan overschatten. Leuk dat ze wat profclubs uitschakelen in de beker, maar dat is natuurlijk ook onvergelijkbaar. Die amateurs kunnen natuurlijk ook mooi een maand toewerken naar hun wedstrijd van het seizoen, terwijl het voor veel profs een overbodig tussendoortje is, met een regelmatig wat minder gemotiveerd b-elftal.

Dat heeft te maken met de verschillende opzet tussen beide competities, wat ook in het voordeel van de Topklasse werkt omdat spelers daar een baan en voetballen kunnen combineren. De amateurs werken hier in ieder geval geen maand naartoe en zien dit als een toetje, de focus ligt voor de betere amateurclubs toch echt op de competitie. Je ziet het gisteren toch ook weer aan AZ wat met een man meer en twee penalties past in de laatste minuten met 3-1 van Kozakken Boys wint. De betere amateurclubs doen echt niets onder voor een groot gedeelte van de Jupiler League.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gouweleeuw trekt die spits gewoon weg bij de bal. De analist in de rust was Robert Maaskant, die neemt niemand serieus. Schildkamp was het niet met hem eens. Dat andere moment is natuurlijk die vrije trap waar Luckassen (?) gewoon de bal met de hand tegenhoudt.

Die eerste penalty is er nooit een. Keeper gaat vol voor de bal, doet geen enkele poging om Tankovic tegen te houden, maar die loopt recht op hem af zodat hij lekker kan vallen.

Als daar een penalty voor wordt gegeven is het einde zoek en vallen er elke wedstrijd meerdere. Janssen (niet Tankovic) wordt gewoon onderuit gegleden en kan niet blijven staan. Duidelijker kan niet lijkt me. In de eerste helft maakt een speler van Kozakken Boys op dezelfde manier hands als Luckassen wat niet bestraft werd dus de scheids kon hem nu ook niet geven. Of 2x penalty of 2x niet.

Ik vind trouwens wel dat die scheidsrechter beide kanten op dramatisch floot. Totaal niet consequent en kwam heel warrig over. Viel me de vorige keer ook al op toen hij AZ floot.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites