Montass Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Ik las op NOS dat ze bij vertrek in Amsterdam en aankomst bij het stadion gefouilleerd werden. Best wel curieus dus inderdaad hoe ze dan aan die handel gekomen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Wat ik dan weer niet begrijp over dat vuurwerk, hoe krijg je dat mee??? Als ik een flesje water in mijn jaszak heb dan wordt het er al uitgehaald bij het fouilleren.. Laatst zelfs een pakje wicky voor mijn kleine neefje wat niet mee mocht. HOE KRIJG JE HET VOOR ELKAAR OM DAN ZOVEEL BENGAALSE FAKKELS MEE TE SMOKKELEN? Zijn het niet van die sfeer dingen? Die inprincipe gewoon mogen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Twee jaar geleden ook behoorlijk betast bij het betreden van de Kuip bij bekerfinaletje (eerste prijs Cocu) Werd er toen niet 's middags gespeeld btw? Weet nog dat ik me eitje snel op moest eten bij het ontbijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Nja ze pakken altijd iets af van de mensen waar ze iets van kunnen af pakken, maar tegen die gasten durven ze dan zeker niks te zeggen. Ik zei ook tegen die gast die dat pakje wicky van mijn neefje afpakte, is dit nou echt nodig joh? Zegt hij ja strenge voorschriften, ik maar wat kan je met een pakje wicky dan... Zegt hij mag niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Ik heb nu opeens wel een keer zin in Studio Voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Godswonder dat het onder de 10 gebleven is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Ik heb nu opeens wel een keer zin in Studio Voetbal. :-D.. Rouwbanden in de studio. Maar gelukkig is Sjek voor AFCA, dus dan doet het hem niet zoveel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Credits naar Langeler hiervoor hoor, waarom is die vent niet doorgegaan met trainen? Prima coach. Ik heb nu opeens wel een keer zin in Studio Voetbal. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Ik heb nu opeens wel een keer zin in Studio Voetbal. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Mooi voor Zwolle :) Jans is ook een sympathieke vent die je t zeker gunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Ik heb nu opeens wel een keer zin in Studio Voetbal. Ach Sjek van Gelder zeikt Ajax toch altijd af om zogenaamd te verhullen dat hij voor Ajax is... Alhoewel het vandaag gewoon helemaal terrecht is hoor als hij ze afzeikt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Sarretje was goed pissig trouwens, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 En begrijpelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Mooi voor dit Zwolle. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Sarretje was goed pissig trouwens, Mooi man, toen ik m t veld op zag lopen was ik al bang voor een of ander kut, beschaafd verhaaltje. Maar vond t een goed verhaal van m. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Incident:-D. De Boer's woorden he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Feyenoord heeft thuis verloren van Heracles. Die hebben dus last gehad van Kuipvrees. Ik was erbij en dat was dramatisch inderdaad maar feit blijft nog steeds dat Ajax er nu last van had.. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Hulde voor zwolle. Wat ajax betreft moeten we ons diep schamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Die badjassen :cab: ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Verbaas me er altijd om hoe bizar ABN de Fernandez spreekt :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Die badjassen :cab: ;e Is traditie joh, niet zo zuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Nou, het viel mij net ook op ja:|. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Verbaas me er altijd om hoe bizar ABN de Fernandez spreekt :mrgy: Haha ja vind ik ook niet bij hem passen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Blijf Ron Jans wel gewoon een held vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Kans is groot dat er geen supporters toegelaten worden bij Heracles - Ajax vanwege dit gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten