Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Hee maar vind je het nou niet zonde dat je de kans gaat laten lopen om een klassieker bij te wonen door al deze onzinartikelen? Want als alle berichten waar zijn komen er dus wat Feyenoorders en dan maximaal 1500, dat houdt dus in dat er nog een stuk of 50000 ajacieden in het stadion zitten. Ik acht het vrij onmogelijk dat je daar moeilijkheden krijgt als je je zelf normaal gedraagt. Als je je er echt niet prettig bij voelt tsja dan moet je het niet doen, maar het is gewoon een bijzonder vette sfeer als je een klassieker bijwoont (althans dat is mijn ervaring in de Kuip).

Natuurlijk vind ik het jammer :) Ik neem alleen liever het risico niet, ik denk ook dat het te maken heeft met waar ik vandaan kom. Ik was een keer in de avond in Amsterdam niet voor Ajax maar gewoon in de stad en ik voelde me al niet veilig. Moet je nagaan als er 1500 doorgesnoven gasten komen en tuurlijk heb je veel Ajacieden erbij, maar ik ben zelf 3 keer naar Ajax geweest en de vakken waar ik graag zit zijn gewoon gezinsleden he. Een vader met kinderen gaat niet vechten bijvoorbeeld en ik voel me dan ook niet veilig als ik een Feyenoorder zie dreigend tweeten met heel veel kaartjes. Verder ben ik vorige maand geopereerd en gaat dat steeds slechter, natuurlijk is dit niet de hoofdoorzaak maar het heeft wel meegespeeld.

Wil met het geld van Ajax - Feyenoord liever dan tegen RB erbij zijn of Basel volgende ronde. Al vind ik het heel jammer dat ik dit mis maar goed zulke grote wedstrijden zijn niet voor mij bestemd denk ik iig in Nederland niet. Heb ook zoveel gelezen van Ajax vs Feyenoord, Ajax vs Utrecht, Ajax vs Twente, Ado vs Ajax al die hooligan verhalen dat ze afspreken om te vechten weet ik veel allemaal geeft me al kriebels.

Ik snap het wel, zijn wel 1500 dorpsgekken hé

Ja dit dus, het is ook niet zo dat alle Feyenoorders dom zijn of wat dan ook. Ze mogen gewoon niet komen punt uit, en als ze wat op hebben dan denken ze niet na en doen ze je gewoon wat ook al doe je niks.

Ben je serieus van plan je kaartje te verkopen voor morgen?

Ja daar ben ik serieus in ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Feyenoorder echt geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om morgen naar de Arena te gaan. Na het tentamen in een streep weer naar huis (school vlakbij stadion). Ook niet van plan geweest om naar de wefstrijd zelf te gaan. 1 keer op een verkeerd moment klappen of oee zeggen en je kunt een paar tikken verwachten.

Zelf overigens wel 3x in het thuisvak gezeten bij AZ - Feyenoord. Geen enkel probleem, maar is anders natuurlijk. Daar ook gewoon vol staan juichen bij een goal voor Feyenoord

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat trouwens te denken. Weten jullie wat echt hilarisch is? Feyenoorders zoeken de thuisvakken op. Het resultaat hiervan is dat Ajacieden op zoek gaan naar de Feyenoorders. Vervolgens zal dit waarschijnlijk wel mis gaan. Het resultaat is uiteindelijk dat er nog langer geen uitsupporters worden toegelaten. Fucking briljant guys! :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk vind ik het jammer :) Ik neem alleen liever het risico niet, ik denk ook dat het te maken heeft met waar ik vandaan kom. Ik was een keer in de avond in Amsterdam niet voor Ajax maar gewoon in de stad en ik voelde me al niet veilig. Moet je nagaan als er 1500 doorgesnoven gasten komen en tuurlijk heb je veel Ajacieden erbij, maar ik ben zelf 3 keer naar Ajax geweest en de vakken waar ik graag zit zijn gewoon gezinsleden he. Een vader met kinderen gaat niet vechten bijvoorbeeld en ik voel me dan ook niet veilig als ik een Feyenoorder zie dreigend tweeten met heel veel kaartjes. Verder ben ik vorige maand geopereerd en gaat dat steeds slechter, natuurlijk is dit niet de hoofdoorzaak maar het heeft wel meegespeeld.

Ja daar ben ik serieus in ja.

Sowieso zijn er een aantal kaarten geblokkeerd en zijn ze bij een grote groep Feyenoord fans langs geweest om te vragen wat ze morgen tussen 6 en 10 te doen hebben.

http://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/deel-kaarten-bekerduel-geblokkeerd-door-ajax

'Deel kaarten bekerduel geblokkeerd door Ajax'

Een aantal kaarten voor het bekerduel Ajax - Feyenoord van morgen is geblokkeerd. Ajax is bang dat de kaarten in de verkeerde handen terecht zijn gekomen.

Dat meldt de club aan de Amsterdamse stadszender AT5. Ajax heeft zelf onderzoek gedaan naar een aantal kaarten. Als de club twijfelde of de kaarten wel echt bij Ajaxfans terecht waren gekomen, belde Ajax met de clubcardhouders. Andere kaarten zijn direct geblokkeerd.

Gisteren liet de Amsterdamse politie al aan RTL Nieuws weten dat het op de hoogte is van de geruchten dat Feyenoordsupporters naar de bekerwedstrijd komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil met het geld van Ajax - Feyenoord liever dan tegen RB erbij zijn of Basel volgende ronde. Al vind ik het heel jammer dat ik dit mis maar goed zulke grote wedstrijden zijn niet voor mij bestemd denk ik iig in Nederland niet. Heb ook zoveel gelezen van Ajax vs Feyenoord, Ajax vs Utrecht, Ajax vs Twente, Ado vs Ajax al die hooligan verhalen dat ze afspreken om te vechten weet ik veel allemaal geeft me al kriebels.

Okee nouja, als je je er inderdaad zo onprettig bij voelt kan je beter naar een andere pot gaan inderdaad. Zal er allicht ook wat mee te maken hebben dat je uit het gemoedelijke Oosten van het land komt. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dit is geen normale situatie he. Ze gaan daar juist nu extra op controleren denk ik. Geven ook aan dat er strengere controle is enzo.

Ja oke maar zou wel raar zijn. Want hoevaak kom je niet tegen dat iemand tickets haalt maar opeens niet meer kan en dan door verkoopt aan een vriend ofzo die in zijn plaats gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een overzicht van de richtpunten camera:

Vak W: North Up Alliance

FRFC: Uitvak

SCF: F-Side.

Grootste rellen sinds picorni. Let maar op. Zou me verbazen als hier geen doden en of gewonden vallen. Met een normaal uitvak haden de kosten veel lager geweest, en was het bovendien 3x zo veilig. Trieste bedoeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

KNVB Beker #5

Even een overzicht van de richtpunten camera:

Vak W: North Up Alliance

FRFC: Uitvak

SCF: F-Side.

Grootste rellen sinds picorni. Let maar op. Zou me verbazen als hier geen doden en of gewonden vallen. Met een normaal uitvak haden de kosten veel lager geweest, en was het bovendien 3x zo veilig. Trieste bedoeling.

De vraag is wel of de Feyenoorders dan niet alsnog de thuisvakken gepakt hadden. Het is nu wel duidelijk dat je alleen gaat als je problemen zoekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites