Michaelinho* Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 2 minuten geleden zei Erwin.: Er is hoop Het kan verkeren zullen we maar zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Nou dat is eens goed uit de kleedkamer komen Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Ik ga ook ff eten koken zeg. Mis gelijk 3 goals. Oh, afgekeurd blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Niet dat Ajax goed speelt en wel slap begonnen aan 2e helft, maar met 2x een hak buitenspel, een bal op de paal en een bijna penalty heeft PSV weinig te klagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Berghuis heeft het erg moeilijk, graag Kudus erin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Creatieve wissels weer van de grote toptrainert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 (bewerkt) . 17 april 2022 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Daar komt Mo, maak em maar gelijk ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Als van Ginkel erin komt ga ik toch altijd weer een beetje vrezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Ze hebben net de Champions League gewonnen. Maar wel lekker voor Erikje dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Heerlijke pot. Gefeliciteerd Psvers! Wat viel Ajax tegen zeg. Weinig meer over van wat we de eerste seizoenshelft bij vlagen hebben gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Ze hebben net de Champions League gewonnen. Beetje een dooddoener altijd zo iets. Alsof je dit niet mag vieren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 2 minuten geleden zei Socrates: Ze hebben net de Champions League gewonnen. Maar wel lekker voor Erikje dit. Bah flauwe opmerking zeg, is gewoon een prijs waar je blij mee mag zijn. Dat laatste ben ik overigens met je eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Het is ook het eerste echte succes tegen Ajax in jaren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Zojuist zei Erwin.: Beetje een dooddoener altijd zo iets. Alsof je dit niet mag vieren Dat zeg ik niet, maar ik vind het een beetje overdreven. Dit is ook PSV, geen PEC. Maakt ook nog wel groot verschil. Maar goed, sowieso dat schreeuwen en knielen op de grond met je kop in je armen vind ik allemaal wat aanstellerig. Zal zelf ook wel wat te nuchter zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Zojuist zei Erwin.: Het is ook het eerste echte succes tegen Ajax in jaren JC Schaal dit seizoen nog, hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Zojuist zei Socrates: Dat zeg ik niet, maar ik vind het een beetje overdreven. Dit is ook PSV, geen PEC. Maakt ook nog wel groot verschil. Maar goed, sowieso dat schreeuwen en knielen op de grond met je kop in je armen vind ik allemaal wat aanstellerig. Zal zelf ook wel wat te nuchter zijn. Ga weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Zojuist zei Socrates: JC Schaal dit seizoen nog, hoor. De beker winnen is toch wel een iets leukere prijs als de JCS? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 1 minuut geleden zei cimbomcu: Ga weg Goede toevoeging, bedankt. Zojuist zei Jotew: De beker winnen is toch wel een iets leukere prijs als de JCS? Oh oké. De supercup telt niet als succes, de Toto KNVB Beker wel. Weer wat geleerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 2 minuten geleden zei Socrates: JC Schaal dit seizoen nog, hoor. Weet ik, maar dat was een Ajax in voorbereiding terwijl PSV al top moest zijn voor de CL. Dat telt voor mij minder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Dat we dat nog mee mogen maken. Een prijs pakken met Schmidt aan het roer. En dan ook nog tegen Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Dit hadden er toch weinig verwacht na de eerste helft. Zeker met de inspanning van PSV donderdag in je achterhoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 2 minuten geleden zei Socrates: Goede toevoeging, bedankt. Oh oké. De supercup telt niet als succes, de Toto KNVB Beker wel. Weer wat geleerd. Zeg niet dat de JCS geen succes is? Zeg alleen dat een beker winnen toch wel een leukere prijs is, maar daar verschillen we dan in van mening! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Tuurlijk is de beker een leukere prijs dan de JCS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Socrates: Goede toevoeging, bedankt. Oh oké. De supercup telt niet als succes, de Toto KNVB Beker wel. Weer wat geleerd. Jij voegt al helemaal niks toe aan zo'n discussie. De KNVB beker is gewoon een grote prijs, namelijk na de titel de grootste prijs. Als je dan speelt tegen VVV of Willem 2 kun je wel eens die prijs minder serieus nemen, maar tegen een mede titelconcurrent is het al helemaal big. Daarnaast win je als PSV de laatste jaren vrij weinig en vooral topwedstrijden en tegen Ajax verlies je vaak. Dan is zo'n overwinning plus prijs bij een nipte zege, ook nog bij een trainer die afscheid gaat nemen best een groot moment. Is dat dan zo moeilijk te snappen? Als je ook nog eens niet snapt dat de beker belangrijker is dan de JCS, dan ben je gewoon vervelend en stront eigenwijs. 17 april 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten