Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Socrates:

Ze hebben net de Champions League gewonnen.

Maar wel lekker voor Erikje dit. 

Bah flauwe opmerking zeg, is gewoon een prijs waar je blij mee mag zijn. Dat laatste ben ik overigens met je eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Erwin.:

Beetje een dooddoener altijd zo iets. Alsof je dit niet mag vieren

Dat zeg ik niet, maar ik vind het een beetje overdreven. Dit is ook PSV, geen PEC. Maakt ook nog wel groot verschil.

Maar goed, sowieso dat schreeuwen en knielen op de grond met je kop in je armen vind ik allemaal wat aanstellerig. Zal zelf ook wel wat te nuchter zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Socrates:

Dat zeg ik niet, maar ik vind het een beetje overdreven. Dit is ook PSV, geen PEC. Maakt ook nog wel groot verschil.

Maar goed, sowieso dat schreeuwen en knielen op de grond met je kop in je armen vind ik allemaal wat aanstellerig. Zal zelf ook wel wat te nuchter zijn.

:-D Ga weg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Socrates:

Goede toevoeging, bedankt.

Oh oké. De supercup telt niet als succes, de Toto KNVB Beker wel. Weer wat geleerd.

Zeg niet dat de JCS geen succes is? Zeg alleen dat een beker winnen toch wel een leukere prijs is, maar daar verschillen we dan in van mening! :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Socrates:

Goede toevoeging, bedankt.

Oh oké. De supercup telt niet als succes, de Toto KNVB Beker wel. Weer wat geleerd.

Jij voegt al helemaal niks toe aan zo'n discussie. De KNVB beker is gewoon een grote prijs, namelijk na de titel de grootste prijs. Als je dan speelt tegen VVV of Willem 2 kun je wel eens die prijs minder serieus nemen, maar tegen een mede titelconcurrent is het al helemaal big. Daarnaast win je als PSV de laatste jaren vrij weinig en vooral topwedstrijden en tegen Ajax verlies je vaak. Dan is zo'n overwinning plus prijs bij een nipte zege, ook nog bij een trainer die afscheid gaat nemen best een groot moment. Is dat dan zo moeilijk te snappen?

Als je ook nog eens niet snapt dat de beker belangrijker is dan de JCS, dan ben je gewoon vervelend en stront eigenwijs.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites