Thierryvane Geplaatst 3 maart 2016 Share Geplaatst 3 maart 2016 Zo, da's grappig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 3 maart 2016 Share Geplaatst 3 maart 2016 Vanavond weer een amateurclub tegen een Eredivisieclub. Benieuwd of ze kunnen stunten tegen AZ. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 maart 2016 Share Geplaatst 3 maart 2016 Moest er toch om lachen haha :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 maart 2016 Share Geplaatst 3 maart 2016 :D Heb er wel weer vertrouwen in vanavond. Tegen Zwolle en Ajax was ik er bij, maar nu helaas geen kaartje kunnen bemachtigen. Althans, heb hem afgestaan zodat mn broertje kon. Vind het wel prima voor de buis ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 maart 2016 Share Geplaatst 3 maart 2016 Vanavond weer een amateurclub tegen een Eredivisieclub. Benieuwd of ze kunnen stunten tegen AZ. :D Zelf had ik een finale VVSB - Feyenoord voor ogen, met winst voor de eerst genoemde ploeg. Dan hadden de Feyenoord fans de Kuip, of wat er nog van over is, eigenhandig afgebroken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 maart 2016 Share Geplaatst 3 maart 2016 Lukassen gaat dus rood krijgen vanavond. Die gast krijgt echt veel te veel kaarten. Mooie sfeer wel zo in de kuip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 3 maart 2016 Share Geplaatst 3 maart 2016 Ruudje Vormer net bij Fox met een heerlijk bontkraagje ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 maart 2016 Share Geplaatst 3 maart 2016 Lekker begin van reteketeteketet az zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Lukassen gaat dus rood krijgen vanavond. Die gast krijgt echt veel te veel kaarten. Mooie sfeer wel zo in de kuip Dat is serieus de domste verdediger in de Eredivisie. Niet de eerste keer dit. Had wel drie keer rood kunnen krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Dat is serieus de domste verdediger in de Eredivisie. Niet de eerste keer dit. Had wel drie keer rood kunnen krijgen. Scoort hoog op de Markiet-index. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Conboy staat ook in dat illustere rijtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Mooie finale we zeg. Gaat wel de moeite worden om naar te kijken ook voor de neutrale supporter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Conboy staat ook in dat illustere rijtje. Omdat hij in zijn eerste seizoen een paar rode kaarten pakte? Na het eerste seizoen is hij echt niet meer zo dom hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Mooie finale we zeg. Gaat wel de moeite worden om naar te kijken ook voor de neutrale supporter. Is het al tijd voor een nieuwe poll? (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Toch wel proberen kaarten te fixen voor het Utrecht-vak. Mooi man. Utereg me kluppie gaat Europa in. Barcelona maak je borst maar nat. Duitsland, Polen, Utreg komt eraan. 't Is me kluppie dat Europa gaat verslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Het wordt nog een strijd om aan een kaart te komen voor mij , er is maar voor 1 op de 2 sk houders beschikbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Is het al tijd voor een nieuwe poll? (d) Het is 12 uur geweest. Dus denk dat je gelijk hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Ook zo genoten van die blijdschap @Pino: ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Wat de uitslag ook gaat worden, Feyenoord is iig al zeker van een huldiging door ten minste tweede te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Wat de uitslag ook gaat worden, Feyenoord is iig al zeker van een huldiging door ten minste tweede te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Toch wel proberen kaarten te fixen voor het Utrecht-vak. Mooi man. Utereg me kluppie gaat Europa in. Barcelona maak je borst maar nat. Duitsland, Polen, Utreg komt eraan. 't Is me kluppie dat Europa gaat verslaan. Ben jij nou eigenlijk voor Utrecht of voor Ajax? ;c Begin door je posts hier wel een beetje te twijfelen. Wat de uitslag ook gaat worden, Feyenoord is iig al zeker van een huldiging door ten minste tweede te worden. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Toch wel proberen kaarten te fixen voor het Utrecht-vak. Mooi man. Utereg me kluppie gaat Europa in. Barcelona maak je borst maar nat. Duitsland, Polen, Utreg komt eraan. 't Is me kluppie dat Europa gaat verslaan. Moeten ze wel nog even winnen van Feyenoord :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Wat moet dit voorstellen ;c ? "Aan een dood paard trekken" ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Ik weet niet hoe jij trekt maar als dat overeenkomt met het plaatje heb jij hele pijnlijke kroonjuwelen denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Een handjob van Soof doe je je ergste vijand niet aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten