Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Vanavond weer een amateurclub tegen een Eredivisieclub. Benieuwd of ze kunnen stunten tegen AZ.

:D

Zelf had ik een finale VVSB - Feyenoord voor ogen, met winst voor de eerst genoemde ploeg. Dan hadden de Feyenoord fans de Kuip, of wat er nog van over is, eigenhandig afgebroken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch wel proberen kaarten te fixen voor het Utrecht-vak. Mooi man. Utereg me kluppie gaat Europa in. Barcelona maak je borst maar nat. Duitsland, Polen, Utreg komt eraan. 't Is me kluppie dat Europa gaat verslaan.

Ben jij nou eigenlijk voor Utrecht of voor Ajax? ;c Begin door je posts hier wel een beetje te twijfelen.

Wat de uitslag ook gaat worden, Feyenoord is iig al zeker van een huldiging door ten minste tweede te worden.

:mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch wel proberen kaarten te fixen voor het Utrecht-vak. Mooi man. Utereg me kluppie gaat Europa in. Barcelona maak je borst maar nat. Duitsland, Polen, Utreg komt eraan. 't Is me kluppie dat Europa gaat verslaan.

Moeten ze wel nog even winnen van Feyenoord :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites