Hansje Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Was dat niet vooral door verbouwingen/aanpassingen die nodig waren aan het stadion om conform de regels van de UEFA te zijn? Stadions in NL zijn wel beter in orde ;c Oh ja, dat zou wel kunnen, dat herinner ik me niet meer ;c In ieder geval blijf ik er bij dat je de kosten niet mag onderschatten als je zo'n tripjes moet maken naar pakweg Wit-Rusland. Al blijft het natuurlijk een fantastische ervaring voor team en supporters hoor, daar niet van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Mooi feestje @ Grote Markt te Groningen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 + geld dat je krijgt door kaartverkoop en drank Tijdens de wedstrijd van FC tegen Aberdeen aan het begin vh seizoen werd er geen drank verkocht, weet .iet of dat een uitzondering was.. Is wel te hopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Er wordt nooit alcohol verkocht bij Europese wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Er wordt nooit alcohol verkocht bij Europese wedstrijden. Klopt, zwaar klote gewoon :cab: Wordt altijd maximaal veel meegesmokkeld bij zulke wedstrijden. Gefeliciteerd Grunningers hier :huhu: Nog dik feestje gehad na de tijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Spelen nu gelijk groepsfase toch? Ja kansloos.. Kost ons weer plaatsen, rare regel. Is dat iets dat de KNVB heeft ingevoerd of is dat verplicht gesteld vanuit de UEFA? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Ja kansloos.. Kost ons weer plaatsen, rare regel. Is dat iets dat de KNVB heeft ingevoerd of is dat verplicht gesteld vanuit de UEFA? Was het nog steeds kansloos geweest als Feyenoord de beker had gewonnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Ja kansloos.. Kost ons weer plaatsen, rare regel. Is dat iets dat de KNVB heeft ingevoerd of is dat verplicht gesteld vanuit de UEFA? Heeft de KNVB voor gekozen. Vind het persoonlijk beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Ik vind het eigenlijk alleen maar beter, want ik denk dat een Groningen veel beter voor de dag komt in een poulefase dan in een voorronde in de voorbereiding. Terwijl Feyenoord dan weer een veel grotere kans maakt om de poulefase te halen via voorrondes dan Groningen. Eind van de dag denk ik dat je meer Nederlandse clubs in de poulefase hebt en dat je dus voor de coëfficiënten ook meer puntjes bij elkaar sprokkelt. Daarnaast is het bekertoernooi een stuk belangrijker om te winnen, in plaats van een of ander heel slap bonusje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Was het nog steeds kansloos geweest als Feyenoord de beker had gewonnen? Nja het ligt er in dit geval aan wie de beker wint :cab: Wint een Feyenoord, PSV of Ajax de beker.. Ja, dan is het voor het Nederlandse voetbal beter maar dat gebeurd ook niet veel de laatste jaren, dat 1 van die clubs de beker wint. PSV paar jaar geleden nog tegen Heracles? Groningen zal wel aardig wat spelers kwijtraken en er mindere voor terug halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Ik vind het eigenlijk alleen maar beter, want ik denk dat een Groningen veel beter voor de dag komt in een poulefase dan in een voorronde in de voorbereiding. Terwijl Feyenoord dan weer een veel grotere kans maakt om de poulefase te halen via voorrondes dan Groningen. Eind van de dag denk ik dat je meer Nederlandse clubs in de poulefase hebt en dat je dus voor de coëfficiënten ook meer puntjes bij elkaar sprokkelt. Ja zo kan je het ook bekijken inderdaad, dan is het positiever. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Nja het ligt er in dit geval aan wie de beker wint :cab: Wint een Feyenoord, PSV of Ajax de beker.. Ja, dan is het voor het Nederlandse voetbal beter maar dat gebeurd ook niet veel de laatste jaren, dat 1 van die clubs de beker wint. PSV paar jaar geleden nog tegen Heracles? Groningen zal wel aardig wat spelers kwijtraken en er mindere voor terug halen. Alleen Botteghin en Chery zal je bij verkoop echt gaan missen. Met wat geld kan misschien eindelijk weer een nieuwe Suarez of Berg gehaald worden. Laatste jaren is dat drama. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Alleen Botteghin en Chery zal je bij verkoop echt gaan missen. Met wat geld kan misschien eindelijk weer een nieuwe Suarez of Berg gehaald worden. Laatste jaren is dat drama. Botteghin is fucking beast ja. Chery ook baasje hoor, jammer dat hij het bij Twente nooit heeft gered, maar die omweg heeft hem juist geleid naar wat hij nu is. Zijn er verder nog spelers die mogelijk vertrekken? Denk wel dat die Tibbling volgend seizoen een van de steunpilaren gaat worden, heerlijke spelert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Botteghin is fucking beast ja. Chery ook baasje hoor, jammer dat hij het bij Twente nooit heeft gered, maar die omweg heeft hem juist geleid naar wat hij nu is. Zijn er verder nog spelers die mogelijk vertrekken? Denk wel dat die Tibbling volgend seizoen een van de steunpilaren gaat worden, heerlijke spelert. Geen idee, zo goed volg ik dat niet meer. Vorig seizoen wilde De Leeuw weg, en mocht Kieftenbeld na gestaakte onderhandelingen voor een mooi bedrag weg. Ben zelf van beiden ook niet zo'n fan. Hoop dat Hoesen en Zeefuik nog verkocht kunnen worden. Zijn qua jeugdspelers wat gesprekken gevoerd met een paar Feyenoordspelertjes, maar dat zijn geen vervangers voor de mannen waar we hier over praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 De Kiefte is een beetje een slechtere variant op Brama, ja :cab: Vast wel nuttig, maar als voetballiefhebber niet iemand waar je met erg veel plezier naar kijkt. De Leeuw heeft een goed jaar gehad op zich, dus wie weet levert hij nog een leuk bedrag op. Als dat zo is mag je wel wat spitta's erbij gaan fixen, want met Zeefuik en Hoesen ga je het niet redden in de groepsronde EL. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Onderschept voor m'n gevoel wel erg veel ballen die Kieftenbeld, zag 'm gister ook een aantal keer gaten dichtlopen die werden achtergelaten door de opkomende backs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Nja het ligt er in dit geval aan wie de beker wint :cab: Wint een Feyenoord, PSV of Ajax de beker.. Ja, dan is het voor het Nederlandse voetbal beter maar dat gebeurd ook niet veel de laatste jaren, dat 1 van die clubs de beker wint. PSV paar jaar geleden nog tegen Heracles? Groningen zal wel aardig wat spelers kwijtraken en er mindere voor terug halen. Ohoh oh. Feyenoord heeft na zoveel jaar een paar Europese wedstrijden gewonnen hoor. Als ik op jouw manier moet beredeneren dan is Psv de enige club die in Europa actief mag zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Ohoh oh. Feyenoord heeft na zoveel jaar een paar Europese wedstrijden gewonnen hoor. En zo goed waren ze niet eens, maar wel typisch van Feyenoord fans. Roepen nu al dat ze volgend seizoen voor het kampioenschap gaan terwijl ze niet eens weten wat voor team er staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Dat is eerder typerend voor fans in het algemeen, niet zozeer Feyenoord. Al is het natuurlijk wel stoer om te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Onderschept voor m'n gevoel wel erg veel ballen die Kieftenbeld, zag 'm gister ook een aantal keer gaten dichtlopen die werden achtergelaten door de opkomende backs. Dat zeg ik, wel nuttig maar niet waar je graag als echte voetballiefhebber naar kijkt ;c Qua motoriek zou je trouwens bijna zeggen dat hij het broertje van Brama is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Ohoh oh. Feyenoord heeft na zoveel jaar een paar Europese wedstrijden gewonnen hoor. Als ik op jouw manier moet beredeneren dan is PSV de enige club die in Europa actief mag zijn. Kenner die Marc :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 En zo goed waren ze niet eens, maar wel typisch van Feyenoord fans. Roepen nu al dat ze volgend seizoen voor het kampioenschap gaan terwijl ze niet eens weten wat voor team er staat. Niet slecht toch, eerste in de poule? Tegen Roma verliezen is geen schande. Dat laatste heb ik nog nergens gelezen hier trouwens, maar oke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 [twitter]594940210795929600[/twitter] Hadden we het toch goed gezien [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]. Bedankt voor het posten. Dacht dit ook al te zien live. Rusnak in beeld die ineens daar naartoe liep. Benieuwd waarom dit was.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Dat bij de keel pakken hadden ze negentig minuten eerder moeten doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Klopt, zwaar klote gewoon :cab: Wordt altijd maximaal veel meegesmokkeld bij zulke wedstrijden. Gefeliciteerd Grunningers hier :huhu: Nog dik feestje gehad na de tijd? Bij jullie schenken ze wel bier ;c Paar jaar geleden met een klasgenoot naar Twente - Villarreal geweest in de kwartfinale van de Europa League. Hele avond bier zitten drinken in Pepsi bekers :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten