Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Hopelijk doen ze het beter in de EL dan afgelopen seizoen toen ze er door Aberdeen uitgegooid werden ("Schotse competitie stelt niets voor")

FC Utrecht werd ook uitgeschakeld door Differdange. "Luxemburgse competitie stelt niks voor". En ze zijn nu verzekerd van 6 potjes hè.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2.6 miljoen euro startgeld en 360.000 per overwinning. Niet verkeerd!!

Vergeet de verschillende bijkomende kosten ook niet. Startgelden zijn nu wel hoger dan vroeger, maar ik weet dat bijv. Westerlo een paar jaar geleden verlies heeft gedaan aan z'n Europese campagne. Zeg niet dat dat bij Groningen ook gaat gebeuren, maar ik zeg het maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergeet de verschillende bijkomende kosten ook niet. Startgelden zijn nu wel hoger dan vroeger, maar ik weet dat bijv. Westerlo een paar jaar geleden verlies heeft gedaan aan z'n Europese campagne. Zeg niet dat dat bij Groningen ook gaat gebeuren, maar ik zeg het maar.

Was dat niet vooral door verbouwingen/aanpassingen die nodig waren aan het stadion om conform de regels van de UEFA te zijn? Stadions in NL zijn wel beter in orde ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites