Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Mooi, kut voor ons normale figuren maar die randdebielen in t stadion gun je dit gewoon

Wat gebeurde er nu precies dan? Ajax stond 0-1 voor zag ik en toen was het ineens stilgelegd? Maar hoe kan je dan nu binnen een kwartier drie tegengoals krijgen vraag ik me sterk af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat gebeurde er nu precies dan? Ajax stond 0-1 voor zag ik en toen was het ineens stilgelegd? Maar hoe kan je dan nu binnen een kwartier drie tegengoals krijgen vraag ik me sterk af.

Zwolle gewoon zwaar gemotiveerd. Vanaf eerste seconde al volle pressie, daarna stilgelegd. Na de hervatting weer volle pressie. Nu iets minder zie ik. Ron Jans wilde Salzburg nadoen zeetie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelijk na de aftrap werd Vermeer al bekogeld, door de eigen supporters nota bene. Na die knal van Rhijntje deden ze dit nog eens over, waarna ze door Nijhuis naar de kleedkamers werden gefloten en van der Sar ze even kwam vertellen wat hij er van vond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

KNVB Beker #5

Op de eigen spelers gooien. Nou, dat is dan duidelijk, ze hebben één vak volgezet met Rotterdammers uitgedost als Ajax-fans. Kan gewoon niet anders.

Alleen dat verklaard dan nog niet drie tegentreffers.

Je bedoelt vier?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha wtf is hier gaaande man, bizar hoor. Net lekker voor die guppies die dat vuurwerk aan het smijten waren. Overigens wel redelijk unieke televisie denk ik hoor, zal zelden vertoond zijn dat de eigen keeper met vuurwerk wordt bekogeld. Hier is historie geschreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites