Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Muziek topic

Richarð.

Aanbevolen berichten

Iemand gekeken naar het nieuwe muziekprogramma The Hit op RTL5 vanavond?? Opzivh wel vette nummers zjn eruit gekomen, al vind ik die van Ben Saunders de mindere van de twee. Lekkere danceplaat van Eva Simons wel.

Ben Saunders - Focus On Love

Eva Simons & Sydney Samson - Celebrate The Rain :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand gekeken naar het nieuwe muziekprogramma The Hit op RTL5 vanavond?? Opzivh wel vette nummers zjn eruit gekomen, al vind ik die van Ben Saunders de mindere van de twee. Lekkere danceplaat van Eva Simons wel.

Ben Saunders - Focus On Love

Eva Simons & Sydney Samson - Celebrate The Rain :<

Dat nummer van Eva Simons was geschreven door een nichtje van mij :)

Zo meteen op12 (3e Belgische kanaal voor de Nederlanders) Editors live.

Zit te kijken ja, had nog geprobeerd om erbij te zijn maar was niet gelukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cease to Begin. Detlef Schrimp, The General Specific, Islands on the Coast en Cigarettes, Wedding Bands. :<

Everything All The Time vind ik de beste, maar Band Of Horses luistert sowieso wel gemakkelijk weg. Door die hele discografie ben je in no-time heen :)

Die laatste is wel veruit het minste, maar verder is het over het algemeen wel echt sterk.

Bedankt voor de tips :) Al vele jaren groot fan van Death Cab for Cutie en deze band doet me daar best veel aan denken (qua sound).

Welke audio speler gebruiken jullie eigenlijk? 'Vroeger' altijd trouw Windows Media Player gebruikt, daarna een tijd iTunes, toen Winamp en de laatste twee jaar Spotify. Vervelende bij Spotify is dat de tracknummers er niet bijstaan (het getal) in je eigen bibliotheek, zo kan ik eigenlijk niet naar muziek luisteren. Sinds een paar dagen iTunes, maar dat bevalt helemaal niet (dubbele tracks, apple bullshit, als je ergens op klikt verdwijnen je zoekresultaten)

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites