Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2013

MisterX

Wie is de Mol? 2013  

19 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2013

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 520
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Al een paar kandidaten bekend volgens widm.nl waaronder Tim Haars, Zarayda Groenhart en Joep van Deudekom. Rest ken ik niet of boeit me totaal niet

Komende dagen zouden ze in tv-reclames bekend gemaakt wordne ofzo. Een paar per dag ofzo. En de laatste twee tijdens de uitzending van de televisierring. Vraag me af op basis waarvan de volgorde gekozen is.

Ken tot nu toe geen enkele deelnemer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil dit programma ook wel weer eens een kans gaan gaven. Vind het eigenlijk helemaal niets meer sinds Art het presenteert. Sowieso is seizoen 9 voor mij nooit meer overtroffen, die was zo tof, seizoen 8 ook.

Wel vet dat Tim Haars en Zarayda meedoen.

Ik keek het vroeger ook altijd, tot Art begon met presenteren inderdaad. Weet niet waarom, maar ik kan me soms echt kapot aan hem ergeren, en heeft sowieso geen leuke uitstraling. Seizoen 8 was leuk ja, met Dennis, heb me achteraf kapot gelachen om zijn commentaar op zijn mol acties haha. Dennis is sowieso leuk. Seizoen 9 was echt tof indd, maar ik vond Jon echt té overduidelijk, maar Dennis Storm maakte veel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites