Vitesse88 Geplaatst 27 februari 2022 Share Geplaatst 27 februari 2022 Vanavond Stromae in Afas, genieten die man. Wat een energie, wat een decor en wat een sfeer. Echt top! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 maart 2022 Share Geplaatst 3 maart 2022 Ben vanavond naar Ruben Hein geweest. Was in een kleine zaal met een mannetje of 50-60. Potverdikkeme, wat een stem en muzikaliteit heeft die beste man toch. Hij is te muzikaal en wellicht te jazzy om naar het songfestival te gaan maar geef hem een goed popliedje en goede visuals en je wint gegarandeerd. Was ook voor het eerst dat ik alleen naar een concert in een poppodium ben geweest en ik moet zeggen dat ik me verdomd goed vermaakt heb. Je kunt echt zonder conventies helemaal opgaan in de muziek zonder sociaal te hoeven doen. Voor herhaling vatbaar wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 Zojuist ticket gekocht voor HVOB 13 mei in de Melkweg. Mijn favoriete techno band voor het eerst live zien, tijdens dan pas mijn 1e keer Melkweg ooit. Kan niet wachten! Paradiso al ziek vaak geweest , Melkweg nog nooit. En ben echt fan van HVOB. Draai het ook regelmatig op mijn werk en iedereen vindt het goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 Dit jaar in ieder geval nog kaarten voor Kensington op het strand en in de Ziggo en ik ga nog naar Concert at Sea. Misschien niet de meest spannende optredens, maar wel heel veel zin in. Verder twijfel ik nog over Keith Urban in Ahoy. Fijn om weer terug te keren naar live muziek! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 Iemand hier ooit naar London Calling geweest? In Paradiso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 april 2022 Share Geplaatst 12 april 2022 Op 6-3-2022 om 20:57 zei Urbeto: Iemand hier ooit naar London Calling geweest? In Paradiso. Nee, niet geweest nog nee. Ga je? Ben zelf aan het kijken om wellicht kaarten te kopen voor The Pretty Reckless in 013. Heb ze laatste keer in Tivoli Vredenburg gezien. Echt een hele sterke show toen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 april 2022 Share Geplaatst 12 april 2022 3 minuten geleden zei ElMarcos: Nee, niet geweest nog nee. Ga je? Ben zelf aan het kijken om wellicht kaarten te kopen voor The Pretty Reckless in 013. Heb ze laatste keer in Tivoli Vredenburg gezien. Echt een hele sterke show toen. Het is een tweedaags evenement, maar zit te kijken naar de zaterdag voor een dagkaart. Des Rocs komt dan voor zover ik weet voor het eerst naar Europa, dus dat lijkt me tof om bij te zijn. Binnenkort even kijken of ik een van mijn vrienden meekrijg Ben enkele weken terug naar het concert van Madrugada in 013 geweest. Beviel erg goed, topavond. The Pretty Reckless ken ik dan weer niet, maar klinkt goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 april 2022 Share Geplaatst 12 april 2022 2 minuten geleden zei Urbeto: Het is een tweedaags evenement, maar zit te kijken naar de zaterdag voor een dagkaart. Des Rocs komt dan voor zover ik weet voor het eerst naar Europa, dus dat lijkt me tof om bij te zijn. Binnenkort even kijken of ik een van mijn vrienden meekrijg Ben enkele weken terug naar het concert van Madrugada in 013 geweest. Beviel erg goed, topavond. The Pretty Reckless ken ik dan weer niet, maar klinkt goed. Haha, succes met de zoektocht! The Pretty Reckless eens opzoeken op Spotify is een absolute aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 april 2022 Share Geplaatst 12 april 2022 Vrijdag naar Nothing But Thieves Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 12 april 2022 Share Geplaatst 12 april 2022 Onlangs twee tickets voor Snoop Dogg zijn I Wanna Thank Me tour geboekt, in september te zien in het Sportpaleis. Kijk ik wel naar uit, ben tenslotte voor een groot deel opgegroeid met zijn muziek. Daarnaast ook meteen tickets gekocht voor de Farewell tour van Elton John op 28/05/2023. Wordt ook wel iets om naar uit te kijken, front-row tickets. Voor zo iemand mag het wel wat kosten natuurlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 april 2022 Share Geplaatst 12 april 2022 5 minuten geleden zei Miz: Daarnaast ook meteen tickets gekocht voor de Farewell tour van Elton John op 28/05/2023. Wordt ook wel iets om naar uit te kijken, front-row tickets. Voor zo iemand mag het wel wat kosten natuurlijk! Goud man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 12 april 2022 Share Geplaatst 12 april 2022 Kan volgens mij echt niet tegenvallen. Heb hem pas op latere leeftijd weten appreciëren, wat die man betekent heeft voor de muziekwereld is ongekend. Weet nu al dat ik kippenvel en tranen in de ogen ga hebben bij sommige nummers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 Op 12-4-2022 om 21:36 zei 007mark: Vrijdag naar Nothing But Thieves Zooooo dit was even partijtje lekker zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Gisteravond naar White Lies geweest in Paradiso, blijft echt een heerlijke band zeg. Kan er ook echt maximaal van genieten dat je weer in een bomvolle zaal staat, heb dat echt gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Blijft ook 1 van mijn favorieten, al ga ik ze deze tour niet zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Op 18-4-2022 om 10:30 zei Christian.: Gisteravond naar White Lies geweest in Paradiso, blijft echt een heerlijke band zeg. Kan er ook echt maximaal van genieten dat je weer in een bomvolle zaal staat, heb dat echt gemist. Heb ze in 2009 gezien als voorprogramma van Coldplay. Was erg geslaagd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 Iemand hier nog interesse in een kaartje voor Balthazar morgen in Groningen? Ik was zo dom om een zelftest te doen vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 Helaas, ik ga vanavond al naar Balthazar in Utrecht. Maar beterschap in elk geval, wellicht dat Ticketswap nog een optie is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 Groningen is voor mij veel te ver dus ik laat hem ook aan me voorbij gaan. Beterschap ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 Op 18-4-2022 om 10:30 zei Christian.: Kan er ook echt maximaal van genieten dat je weer in een bomvolle zaal staat, heb dat echt gemist. Dat gevoel herken ik wel. Dinsdag voor het vrouwtje mee geweest naar Vrienden van Amstel. Normaal niet helemaal mijn ding, maar zo'n volle zaal is toch wel erg lekker zeg! Over twee weken Kensington op het strand van Scheveningen. Ook al maximaal zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 4 mei 2022 Share Geplaatst 4 mei 2022 Yeule keert terug naar België. EN gaat ook op 16 november hier voor de Nederlanders naar Amsterdam. Just letting ya know. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 Vanavond Sam Fender! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 6 uur geleden zei ElPrincipito: Vanavond Sam Fender! Oh jongens, jongens. Wat was dit een ongelooflijk vet concert! Ben echt zo blij dat ik erbij was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 mei 2022 Share Geplaatst 6 mei 2022 9 uur geleden zei Tim': Oh jongens, jongens. Wat was dit een ongelooflijk vet concert! Ben echt zo blij dat ik erbij was. Dit was heerlijk hè! Ongekend, wat een strot heeft die gozer. @007mark ook genoten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 mei 2022 Share Geplaatst 6 mei 2022 Uiteraard niet gegaan, omdat Bevrijdingsdag wel 'leukere' dingen zijn. En Feyenoord speelde 's avonds een halve finale, dus die wilde ik niet mislopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten