Bolderbast Geplaatst 2 mei 2023 Share Geplaatst 2 mei 2023 1 uur geleden zei Petterson: Mooi omschreven en bijna 1:1 op mij toe te passen, zelfs inclusief de Creative Zen Touch (legendarisch apparaat). Ik zeg bijna omdat ik wel het genoegen heb gehad ze live te hebben gezien, zelfs in hun beginjaren (Lowlands 2006). Oh ik had een Creative Zen Micro trouwens. Da's toch 8 jaar mijn beste maatje geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 2 mei 2023 Share Geplaatst 2 mei 2023 31 minuten geleden zei Bolderbast: Oh ik had een Creative Zen Micro trouwens. Da's toch 8 jaar mijn beste maatje geweest. Ja shit, ik had ook niet de Touch blijkbaar maar deze: Nostalgie tot en met Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 mei 2023 Share Geplaatst 2 mei 2023 Ik had deze, weliswaar in een ander kleurtje. Heb hem jaren gehad totdat ik hem kwijtraakte. Dat ging vrij makkelijk omdat ie zo klein was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 mei 2023 Share Geplaatst 3 mei 2023 Op 2-5-2023 om 13:19 zei Petterson: Ja shit, ik had ook niet de Touch blijkbaar maar deze: Nostalgie tot en met Kon je ook filmpjes op afspelen, niet? Weet nog dat ik video's van Youtube haalde om hier op te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 Veel plezier MU-aapjes van me en doe de groetjes aan de vriendin van Zeus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 Och die Creative Zen, wat een vooruitgang na mijn 128mb en 256mb MP3-spelertjes. In de OOR stond een paar jaar geleden overigens een geweldig artikel, waarin twee mensen discussieerden of de magie uit de muziek is verdwenen. Exact de punten van @Bolderbast werden daarin o.a. genoemd. Voor mijn generatie inderdaad Kazaa en daarna Limewire, maar voor de mensen die een jaar of tien ouder waren gold nog het dagenlang afluisteren van plaatjes in de Free Record Shop. En of je het dan meer beleeft, zelfde geldt voor films en series. Man ik word oud... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 Aapjes Voorprogramma Inhaler, wij kende het niet echt. Maar de Ziggodome leek al zowat geheel vol toen hun begonnen. Mijn vrouw (nog steeds wennen om niet vriendin te zeggen ) had qua geluid van het publiek niet zo’n luidruchtige zaal meegemaakt. En ik was het wel met haar eens, het ging behoorlijk los. Mooie avond gehad, qua publiek best veel jong publiek om ons heen gezien. Hoe was de ervaring van de anderen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 5 mei 2023 Heerlijk optreden! Geen gedempt tempo zoals verwacht, maar een tempo zoals de vroegere aapjes waren. Met daar tussenin wat rustiger werk op het lagere tempo wat we gewend waren, maar een prima balans in de setlist imo. Genoeg oude kneiters en, ondanks dat er niks mis mee is, minder "nieuw materiaal." En enorm veel Gen Z bezoekers, inderdaad @Vitesse88 Was bij ons in de groep ook opgevallen. Schijnt dus dat 505 recent via TikTok (wederom) populair is geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 6 mei 2023 Share Geplaatst 6 mei 2023 Wat een avond. En wat een srtlist. Heb alleen When The Sun Goes Down gemist en een wat laf middenstukje. Maar verder genoten man. Hoogtepunt voor mij was Body Paint, wat een rammer. Verder veel jonge bakvisjes ja en wist niet dat I Wanna Be Yours zo populair was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 mei 2023 Share Geplaatst 6 mei 2023 3 uur geleden zei Bolderbast: Wat een avond. En wat een srtlist. Heb alleen When The Sun Goes Down gemist en een wat laf middenstukje. Maar verder genoten man. Hoogtepunt voor mij was Body Paint, wat een rammer. Verder veel jonge bakvisjes ja en wist niet dat I Wanna Be Yours zo populair was. Ja daar verbaasde ik me ook over inderdaad. Ik heb ook echt genoten gisteren. Vanaf het eerste nummer zaten ze er gelijk goed in. En inderdaad geen When the Sun Goes Down maar ik kon het ze niet kwalijk nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 mei 2023 Share Geplaatst 6 mei 2023 20230505_220430.mp4 Stukje film Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2023 4 uur geleden zei Bolderbast: Wat een avond. En wat een srtlist. Heb alleen When The Sun Goes Down gemist en een wat laf middenstukje. Maar verder genoten man. Hoogtepunt voor mij was Body Paint, wat een rammer. Verder veel jonge bakvisjes ja en wist niet dat I Wanna Be Yours zo populair was. Body Paint live ja! Op de plaat stak 'ie voor mij er niet bovenuit, maar live was het genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 mei 2023 Share Geplaatst 6 mei 2023 3 uur geleden zei Erwin.: 20230505_220430.mp4 69 MB · 0 downloads Stukje film Ik snap ook echt niet de rage van foto's maken bij concerten ipv filmpjes.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2023 5 minuten geleden zei Kyrill: Ik snap ook echt niet de rage van foto's maken bij concerten ipv filmpjes.... Een (paar) foto(s) of een kort filmpje zoals die van Erwin vind ik geen probleem. Alleen als meerdere mensen het tegelijk gaan doen is het storend. En helaas was dit het publiek dat dat deed. Maar gelukkig was het maar bij een paar nummers (de opener Sculptures of Anything Goes, Do I Wanna Know? en 505) waar het massaal was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 mei 2023 Share Geplaatst 6 mei 2023 Ja eens. Ik doe het zelf meestal bij 1 nummer even omdat ik het tof vind om terug te zien over een aantal jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 mei 2023 Share Geplaatst 6 mei 2023 41 minuten geleden zei Erwin.: Ja eens. Ik doe het zelf meestal bij 1 nummer even omdat ik het tof vind om terug te zien over een aantal jaar. Precies mijn gedachte, maak meestal maximaal 5 filmpjes op een avond van de songs die ik tof vind. Voor mij zaten er 2 die beide echt elk liedje hebben opgenomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 6 mei 2023 Share Geplaatst 6 mei 2023 7 uur geleden zei Erwin.: Ja daar verbaasde ik me ook over inderdaad. Is daar een reden voor? In een Netflix-serie gezeten ofzo? Al die grieten gingen nuts toen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2023 1 uur geleden zei Bolderbast: Is daar een reden voor? In een Netflix-serie gezeten ofzo? Al die grieten gingen nuts toen. "The track, which appears on the band’s second album ‘Favourite Worst Nightmare’, recently enjoyed viral success on TikTok," aldus NME. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 Gisteravond uiteindelijk ook naar de aapjes geweest in de Ziggo, maar kan niet ontkennen dat ik het stiekem een klein beetje vond tegenvallen. Misschien ook omdat een concert van AM al 10 jaar op de lijst staat en dat ik het onbewust toch wat heb gehyped. Maar het kwam allemaal een beetje gematigd over en in de zaal zat ook echt weinig energie, luidruchtig zoals de verhalen hierboven was het absoluut niet. Ook ergerde Alex zich op het gegeven moment aan de 'Dutch disease', tijdens Suck It and See onderbrak hij zelfs het nummer om er iets van te zeggen. Ik heb eigenlijk maar 1x gemerkt dat de zaal echt los ging en gek genoeg was dat bij I Wanna Be Yours. De nieuwe nummers vond ik over het algemeen best goed overkomen en Body Paint was een heerlijke afsluiter. Inhaler als voorprogramma ook dikke prima. Alsnog een leuke avond gehad, maar niet helemaal wat ik er vooraf van had verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 Eindelijk live gezien, ik heb genoten 😍 hadden helaae tribune plekken maar gelulkig ging iedereen daar ook meteen staan. Was een beetje bang voor een wat tamme bedoeling maar gelukkig zat het tempo en de afwisseling er goed in. Heerlijk! Camera's etc stoorde ik mezelf niet zoveel aan maar denk dat dat met een plek in de zaal ook wel irritanter is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2023 Weinig verschil in de setlist zag ik. Gisteren alleen Star Treatment i.p.v. Cornerstone die wij vrijdag hadden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 mei 2023 Share Geplaatst 12 mei 2023 Was gisteravond in Haarlem bij de Patronaat. Lekker wezen lopen heen en terug vanaf Haarlem Station daarheen, prima wandeling. Voor programma was Philini music en hoofdprogramma The Indien. Vond ze allebei echt super geweldig en tof/goed. Heb ook heerlijke Hash blond biertjes gedronken(twee stuks) daar. En voor de geinteresseerden zag op de wc dat in Patronaat 20 Mei Tramhaus daar gaat optreden. Alles is erg goed alleen in Stage 2(wat soort van kelder is) heb je helaas vrijwel geen internet of heel slecht anno 2004-2007 maar mag de pret niet drukken was geweldige avond en optreden en veel nieuwe mensen gesproken/leren kennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Zojuist ticket gekocht voor Maggie Rogers 22 juni in Melkweg. Nu al zin in 🤩 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Op 12-5-2023 om 10:01 zei Kyrill: Was gisteravond in Haarlem bij de Patronaat. Lekker wezen lopen heen en terug vanaf Haarlem Station daarheen, prima wandeling. Voor programma was Philini music en hoofdprogramma The Indien. Vond ze allebei echt super geweldig en tof/goed. Heb ook heerlijke Hash blond biertjes gedronken(twee stuks) daar. En voor de geinteresseerden zag op de wc dat in Patronaat 20 Mei Tramhaus daar gaat optreden. Alles is erg goed alleen in Stage 2(wat soort van kelder is) heb je helaas vrijwel geen internet of heel slecht anno 2004-2007 maar mag de pret niet drukken was geweldige avond en optreden en veel nieuwe mensen gesproken/leren kennen. Je bent in Haarlem en je laat dat mij niet weten?! 💔💔💔 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 4 uur geleden zei Arezo: Je bent in Haarlem en je laat dat mij niet weten?! 💔💔💔 Spijt me was er bij ingeschoten, dat jij in de een na mooiste stad van Nederland woont. Morgen heb ik een concert in de mooiste stad van Nederland(Rotterdam). Ik ga zkr komende maanden nog een keer naar Haarlem, dan zal ik je van te voren en PM sturen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten