ElMarcos Geplaatst 13 juni 2022 Share Geplaatst 13 juni 2022 1 uur geleden zei Urbeto: Mensen hier The Killers al eens live gezien? Spelen binnenkort in de Ziggo Dome en het ziet er toch wel verleidelijk uit Absoluut de moeite waard live! Hele leuke band. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Behalve die keer dat ze Mr. Brightside niet speelden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 1 uur geleden zei Erwin.: Behalve die keer dat ze Mr. Brightside niet speelden Je kan niet alles hebben. National sluit 9/10 met Vanderlyle en maar 1x met About Today Gelukkig van de 7x About Today iig 1x mee gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Je kan niet alles hebben. National sluit 9/10 met Vanderlyle en maar 1x met About Today Gelukkig van de 7x About Today iig 1x mee gemaakt. Volgens berichten destijds was het de 1e keer dat ze hem niet speelden. Heb ik natuurlijk niet gecheckt of dat klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 21 minuten geleden zei Erwin.: Volgens berichten destijds was het de 1e keer dat ze hem niet speelden. Heb ik natuurlijk niet gecheckt of dat klopt. Dat is wel zuur maatje, jammer ja :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 Ergens vorig jaar had ik een poging gewaagd om een perskaart voor Metallica en Nightwish op Pinkpop te krijgen. Kans van slagen is echt nul voor een metalmagazine als Zware Metalen, waar ik voor schrijf. Gewoon omdat Pinkpop veel te soft is voor ons. Maar vanochtend om 05:46 kreeg ik een mailtje dat m'n accreditatie voor de vrijdag van Pinkpop is goedgekeurd! Metallica, here I come! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 juni 2022 Share Geplaatst 18 juni 2022 Benieuwd naar je recensie @Satyr. Heb ze wel eens beter gezien, maar ook veel slechter. Mijn recensie in bulletpoints. Setlist was prima, met Metal Militia en Trapped under Ice als nummers die er niet vaak inzitten, Bleeding Me ook een mooie toevoeging deze tour en afsluiten met One en Master is goud. Het eindelijk ontbreken van NEM in de set is een verademing, nu Sandman en Seek nog afvoeren. Dirty Window klinkt, net als alles van St. Anger, beter live dan op de plaat. Clicktrack voor Lars werkt wel goed, het is nu allemaal een beetje minder chaotisch en rommelig, maar voor sommige nummers werkt 10% sneller wel een stuk beter merk je wel. Komen nu soms een beetje tam over, Wiplash als beste voorbeeld daarvan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 juni 2022 Share Geplaatst 18 juni 2022 Ik zag ze voor het eerst, de setlist was bijna een kopie van die in Kopenhagen. Bleeding Me was gaaf om te horen en ik hoorde inderdaad ook dat sommige nummers langzamer waren. Maakt mij persoonlijk niet veel uit. Ik stond vrij ver vooraan, na ruim 2 uur wachten bij dat debiele poortensysteem en ben na Dirty Window uit dat vak gegaan. Het werd steeds lastiger om te blijven staan en ik had er geen fijn gevoel bij. Heb de rest rustig van afstand gehoord en was na afloop ook voor de drukte weg. Ik moest tussen Nightwish en Metallica luisteren naar Twenty One Pilots. Ik kende dat niet, herkende wel wat nummers, maar dat was een hele gave show. Tijdens één nummer hadden ze een drumstel op het publiek. OP HET PUBLIEK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 juni 2022 Share Geplaatst 18 juni 2022 Het was live op tv, ben niet zo van de Metallica, Rammstein etc muziek maar om het gewoon 1x te zien was wel enorm tof. Ik vind drummers altijd fascinerende muzikanten, als je ziet wat die allemaal tegelijk doen. Echt knap. Was vooraf trouwens verbaasd dat het geheel op tv te zien was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 18 juni 2022 Share Geplaatst 18 juni 2022 (bewerkt) 37 minuten geleden zei Vitesse88: Het was live op tv, ben niet zo van de Metallica, Rammstein etc muziek maar om het gewoon 1x te zien was wel enorm tof. Ik vind drummers altijd fascinerende muzikanten, als je ziet wat die allemaal tegelijk doen. Echt knap. Was vooraf trouwens verbaasd dat het geheel op tv te zien was. En dan te bedenken dat de drummer niet een van de technisch verfijnde drummers is. Zelf ben ik wel van. Mocht je onder de indruk zijn zou ik zeker eens youtuben op Mike Mangini of Mike Portnoy. 2 van de beste drummers van de wereld. Was ook wel verbaast. Metallica is wel wat anders dan Rammstein trouwens 18 juni 2022 bewerkt door Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 juni 2022 Share Geplaatst 18 juni 2022 20 minuten geleden zei Arezo: En dan te bedenken dat de drummer niet een van de technisch verfijnde drummers is. Zelf ben ik wel van. Mocht je onder de indruk zijn zou ik zeker eens youtuben op Mike Mangini of Mike Portnoy. 2 van de beste drummers van de wereld. Was ook wel verbaast. Metallica is wel wat anders dan Rammstein trouwens Ja ik vergeleek bands ook niet met elkaar. Doelde meer op het soort muziek dat ze maken, niet helemaal mijn ding. Had kaartjes voor Rammstein maar kan er niet heen. Maar ik wel zo iemand die zo’n show wil ervaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 juni 2022 Share Geplaatst 18 juni 2022 7 uur geleden zei Vitesse88: Ja ik vergeleek bands ook niet met elkaar. Doelde meer op het soort muziek dat ze maken, niet helemaal mijn ding. Had kaartjes voor Rammstein maar kan er niet heen. Maar ik wel zo iemand die zo’n show wil ervaren. Al vind je de muziek niks de show is zo gaaf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 Kaarten alvast gehaald voor Floor Jansen in Tilburg. April 2023. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 Nog maar 10 dagen ga ik met een goede vriend naar DTRH. Ben minimaal al aan het aftellen sinds het nog 66 dagen was. Muziek heb ik enorm veel zin in oa War on Drugs, Phoebe Bridgers, Moderat, Gorillaz en meer. Vooral zin in heb is het chillen, zwemmen, gedichten voor dragen bij speakers corner en hele gezellige tijd hebben op Camping met mijn maat en misschien wat vrouwelijk gezelschap. Zo niet dan niet, verwacht niks maar ga in ieder geval veel uit kast trekken met mijn flirt "skills" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 Ik hou je daar in de gaten hoor playboy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 16 minuten geleden zei Erwin.: Ik hou je daar in de gaten hoor playboy Wattt. Jij gaat ook? Geweldig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 Nog 1 week tot Iron Maiden Nog 2 weken tot Rammstein 2x halve dag verlof is goed gekeurd dat de bedrijfsleidster mee gaat zal daar ongetwijfeld niets mee te maken hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 Afgelopen weekend Graspop. Donderdag aangekomen tijdens While She Sleeps. Had ze graag helemaal willen meenemen. Battle Beast Beartooth (stevige show) Tremonti (op achtergrond tijdens eten) Mastodon (toch ook wat speciaal) Powerwolf Dropkick Murphys en de headliners Iron Maiden Volbeat Vrijdag: Gloryhammer Steel Panther Black Label Society Bullet For My Valentine Heaven Shall Burn (vrij heavy stuff) A Day To Remember (very nice performance) Megadeth Stick To Your Guns headliners Within Temptation (strakke show) Scorpions Zaterdag: Toen ik aankwam direct wat koele plaatsen proberen te zoeken. Smash Into Pieces Eisbrecher Foreigner Shinedown Saxon Five Finger Death Punch headliners Judas Priest Korn (beste performance van het festival voor mij persoonlijk) Zondag: Crossfaith voor een stuk Spiritbox Skillet Alestorm (feest) Alice Cooper The Offspring Deep Purple headliners: Deftones Sabaton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 23 juni 2022 Share Geplaatst 23 juni 2022 Vanavond naar Balthazar, volgens mij m'n eerste concert sinds corona als ik The Kik en Spinvis in het theater even niet meereken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 23 juni 2022 1 uur geleden zei Keko: Vanavond naar Balthazar, volgens mij m'n eerste concert sinds corona als ik The Kik en Spinvis in het theater even niet meereken. Raise your glass to the nighttime and the waysTo choose a mood and have it replaced Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 juni 2022 Share Geplaatst 23 juni 2022 Morgen eindelijk S10 voor het eerst live zien. Kijk er al heel erg lang naar uit als mijn meest beluisterde artiest op Spotify voor de laatste 2 jaar. Ergens ook wel jammer dat ze nu zo bekend al is geworden, maar denk dat de show alsnog heel erg tof gaat worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 16 uur geleden zei Richarð.: Raise your glass to the nighttime and the waysTo choose a mood and have it replaced Ik had gelukkig net bier gehaald toen ze daaraan begonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Op 23-6-2022 om 15:24 zei Keko: Vanavond naar Balthazar, volgens mij m'n eerste concert sinds corona als ik The Kik en Spinvis in het theater even niet meereken. Hoe vond je het? Heb ze in de afgelopen periode 2x gezien (Tivoli in april, Dauwpop in mei) en vond beide keren echt heel gruwelijk. Denk één van mijn favoriete liveacts van de laatste jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 8 minuten geleden zei Christian.: Hoe vond je het? Heb ze in de afgelopen periode 2x gezien (Tivoli in april, Dauwpop in mei) en vond beide keren echt heel gruwelijk. Denk één van mijn favoriete liveacts van de laatste jaren. Ja het is niet voor niets de gezamenlijke koploper in mijn concertexcelletje (samen met Editors). Ontzettend gelikte show altijd en vanaf moment één gewoon puur genieten. Heb ook alle afsplitsingen toentertijd meermaals bezocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Op 23-6-2022 om 22:12 zei 007mark: Morgen eindelijk S10 voor het eerst live zien. Kijk er al heel erg lang naar uit als mijn meest beluisterde artiest op Spotify voor de laatste 2 jaar. Ergens ook wel jammer dat ze nu zo bekend al is geworden, maar denk dat de show alsnog heel erg tof gaat worden Wat een gruwelijk geweldige show was dit. Echt genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten