Rogier. Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Dit nieuwe shirt van Noorwegen. Pohhhh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 16 minuten geleden zei Rogier.: Dit nieuwe shirt van Noorwegen. Pohhhh Zeker mooi! Maar had ook wel willen zien dat ze het kruis volledig op de borst zetten ipv enkel de verticale streep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 12 uur geleden zei FlyD: Zeker mooi! Maar had ook wel willen zien dat ze het kruis volledig op de borst zetten ipv enkel de verticale streep. Denk wel dat het shirt dan vrij druk wordt. Ben ook wel benieuwd hoe het eruit ziet, maar dit lijkt me toch wat strakker. Koop vrijwel nooit shirtjes in ieder geval, maar deze gaat wellicht een enkeltje DHGate krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Maar wat dachten we van het uitshirt dan? Dat is wat mij betreft eveneens een absolute parel. Erg jammer dat we ze niet op het EK gaan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Ja, die mag er ook zeker zijn. Heeft alleen toch net iets meer weg van een trainingsshirt in mijn ogen. Overigens denk ik dat het er met Haaland zijn lichaam altijd goed uit ziet. Ganz geil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Voor het eerst dat Nike niet dezelfde template gebruikt voor iedereen. Mag ook wel een keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Op 15-3-2024 om 17:59 zei La Pulga: @ElPrincipito hoeveel moet ik er bestellen? Tering wat een lekker clean shirt. Nico blijft trouwens ook lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Overzicht van de al bekende shirts voor het EK: https://sporza.be/nl/2024/03/20/foto-dit-zijn-de-truitjes-van-bijna-alle-teams-voor-euro-2024~1710940747145/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart 2 uur geleden zei FlyD: Overzicht van de al bekende shirts voor het EK: https://sporza.be/nl/2024/03/20/foto-dit-zijn-de-truitjes-van-bijna-alle-teams-voor-euro-2024~1710940747145/ Qua wat er nog bekend moet worden ben ik wel benieuwd naar Slovenië en Roemenië, maar voor nu is dit mijn top 3: Frankrijk thuis Oranje thuis België uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Adidas heeft toch wel iets minder zijn best gedaan Alleen Italië- en Duitsland passen echt mooi bij deze stijl in mijn ogen. Zitten verder echt toffe shirts tussen (Frankrijk en Engeland zowel thuis en uit), Nederland-uit had ik nog niet gezien, maar die is ook echt mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Uitshirt van Frankrijk is wel echt heel lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Frankrijk is heel mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Dus, wat vinden we van de bedrukking? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 10 uur geleden zei Urbeto: Dus, wat vinden we van de bedrukking? Opmerkelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Futhark-achtig lettertype. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart (bewerkt) Dit zou me een partij lekker zijn. 22 maart bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Duitsland hoort bij adidas. Heiligschennis dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Jammer van het logo, maar verder vind ik het wel echt een heel lekker shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Vraag mij toch af of de sponsor er niet wat groter op kon. Shirts zien er top uit, maar door die sponsor is het zo lelijk geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Venetië in Polen. Heel lekker shirt dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Welk shirt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Derde kit van Inter Miami, gebaseerd op de Miami Dolphins. Wat vinden we? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 18 juli Share Geplaatst 18 juli Hele rits nieuwe tenue's op rij. Template gehalte weer ontzettend hoog VI Catwalk: Barcelona houdt thuisshirt simpel, uitshirt Arsenal ode aan Afrika - Voetbal International Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 juli Share Geplaatst 19 juli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten