Christian. Geplaatst 4 mei 2013 Share Geplaatst 4 mei 2013 Matige shirts van L'pool. Hoop dat ze snel weer terug gaan naar het normale witte ipv dat lelijke geel ;e Eens, dat witte was 10x beter idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 Prachtige shirts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 Ik vind het ook wel mooie shirts ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 Vette shirts hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 Ik vind ze maar lelijk. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Ajax uit: West Ham United gaat volgend seizoen ook over op Adidas, er zijn nog geen foto's beschikbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Zou Aegon niet stoppen volgend seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Zou Aegon niet stoppen volgend seizoen? Seizoen erna pas ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Beetje à la Chelsea. Ajax heeft graag speciale kleurtjes in het shirt volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Zo op het eerste gezicht ziet het er best vet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Nieuwe shirts - 2012/13 #2 Net shirt hoor. (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Ik dacht dat alleen homo's hand in hand liepen en het zijn de homo's yes yes van Vitas, maar nog een derde gay club dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Ik dacht dat alleen homo's hand in hand liepen en het zijn de homo's yes yes van Vitas, maar nog een derde gay club dus Bedankt voor je bijdrage weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Ik dacht dat alleen homo's hand in hand liepen en het zijn de homo's yes yes van Vitas, maar nog een derde gay club dus Verzin daar maar een liedje voor, de eerste 2 zijn allang niet meer origineel, zelfs slaapverwekkend :zzz: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Ik weet het [MENTION=412]Vitesse88[/MENTION]; Daarom poste ik ze ook, om open deuren in te trappen. Ik maak vaak grapjes hier op dit forum, dus als je iets vreemd leest van mijn hand ga er dan maar vanuit dat het niet heel serieus is (behalve in serious chat en als er een serieuze discussie gaande is). In werkelijkheid vind ik het nog een redelijk shirt (afgezien van het logo, de kledingsponsor en shirtsponsor ;c) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Ik weet het [MENTION=412]Vitesse88[/MENTION]; Daarom poste ik ze ook, om open deuren in te trappen. Ik maak vaak grapjes hier op dit forum, dus als je iets vreemd leest van mijn hand ga er dan maar vanuit dat het niet heel serieus is (behalve in serious chat en als er een serieuze discussie gaande is). In werkelijkheid vind ik het nog een redelijk shirt (afgezien van het logo, de kledingsponsor en shirtsponsor ;c) Moet je eerlijk bekennen dat ik groot fan ben van shirts zonder shirtsponsor, al weet iedereen donders goed dat het onmogelijk is om zonder hoofdsponsor te leven. Ik begrijp dan ook echt niet waarom Vitesse zich druk maakt over het nieuwe shirt. Laat ze eerst maar een shirtsponsor regelen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Ik dacht dat alleen homo's hand in hand liepen en het zijn de homo's yes yes van Vitas, maar nog een derde gay club dus jaja breda jaja roda vergeet je nu he ja echt utrecht niet te vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Moet je eerlijk bekennen dat ik groot fan ben van shirts zonder shirtsponsor, al weet iedereen donders goed dat het onmogelijk is om zonder hoofdsponsor te leven. Ik begrijp dan ook echt niet waarom Vitesse zich druk maakt over het nieuwe shirt. Laat ze eerst maar een shirtsponsor regelen :cab: Hebben jullie dat geld serieus nodig? Ik denk dat er nu wel meer grote bedrijven zijn die interesse hebben, maar dan nog. Zonder sponsor is altijd beter.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Utrecht krijgt een lichtblauw uitshirt met donkerblauwe accenten. Lijkt qua model veel op het huidige zwarte shirt, alleen maakt de kraag plaats voor een V-halsje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Utrecht krijgt een lichtblauw uitshirt met donkerblauwe accenten. Lijkt qua model veel op het huidige zwarte shirt, alleen maakt de kraag plaats voor een V-halsje. Heb je een voorbeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Bayern heeft zoals elk jaar weer fantastische shirts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Hebben jullie dat geld serieus nodig? Ik denk dat er nu wel meer grote bedrijven zijn die interesse hebben, maar dan nog. Zonder sponsor is altijd beter.. Nou ja een hoofdsponsor is toch iets essentieels lijkt mij zo. Altijd een zekerheid van inkomsten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidonna Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Ik vind het wel wat. Gewoon weer de dikke banen. Vraag mij alleen af of de sponsor akkoord gaat met een redelijk matig leesbare tekst. Tweede shirt is prachtig: Catalunya! Derde shirt niet echt mijn smaak. Die kleuren. Beetje grauw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Tweede is echt prachtig ja. Alleen zou ik het logo en tekst wit maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten