Michiel RAFC Geplaatst 3 juni 2017 Share Geplaatst 3 juni 2017 Goh die Murray. Sterk hoor. Lijkt me de enige die Nadal iets in de weg kan leggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 4 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 4 juni 2017 Bautista Agut die echt gewoon een prima wedstrijd speelt en er alsnog de eerste set met 1-6 vanaf gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 4 juni 2017 Share Geplaatst 4 juni 2017 Goh die Murray. Sterk hoor. Lijkt me de enige die Nadal iets in de weg kan leggen. Vrees eerder Wawrinka tbh. Murray speelde gisteren ook wel goed, maar Stan haalt toch een hoger niveau over het hele toernooi gezien tot dusver. Del Potro was trouwens ook zeker niet top gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 4 juni 2017 Share Geplaatst 4 juni 2017 Nadal, twee vingers in de neus dit. Tsjonge, ik had al het gevoel dat Haase een van zijn beste wedstrijden ooit tegen hem aan het spelen was. Ik heb nog gelijk ook vrees ik, niemand is nog maar in de buurt gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 juni 2017 Share Geplaatst 7 juni 2017 Thiem speelt even Djoko van het veld :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 juni 2017 Share Geplaatst 8 juni 2017 Ostapenko. Leuk spelertje :< Zit hier te genieten van d'r grilligheid en optimisme. Knalt gewoon elke bal vol in de hoek als ze ook maar een beetje het idee heeft dat het misschien wel zou kunnen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 juni 2017 Share Geplaatst 8 juni 2017 Ik vind haar cute. Als dat niet vrouw onvriendelijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 juni 2017 Share Geplaatst 8 juni 2017 Ik vind haar cute. Als dat niet vrouw onvriendelijk is. En anders vind je haar niet cute? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 juni 2017 Share Geplaatst 8 juni 2017 (bewerkt) En anders vind je haar niet cute? Ik weet het ook niet meer, de morele standaard is nogal van een dynamische aard tegenwoordig. Ga denk ik voor het eerst in tijden de finales weer eens kijken. Volgde het 'vroeger' best redelijk, maar sinds ik zelf niet meer speel is de interesse compleet verdwenen. 8 juni 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 juni 2017 Share Geplaatst 10 juni 2017 Jelena _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 juni 2017 Share Geplaatst 10 juni 2017 Gaf er geen stuiver meer voor in de tweede set; fantastisch (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 10 juni 2017 Share Geplaatst 10 juni 2017 Goh Ostapenko :-D Zaten er twee te klappen en gillen hoor. Die winners pff. Hou op hoor. 20 jaar, eerste grand slam finale en dan zo lekker vrij tennissen. Beslissende punt ook gewoon met lekker veel risico geslagen. Favorietje hoor :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 juni 2017 Share Geplaatst 10 juni 2017 Goh Ostapenko :-D Zaten er twee te klappen en gillen hoor. Die winners pff. Hou op hoor. 20 jaar, eerste grand slam finale en dan zo lekker vrij tennissen. Beslissende punt ook gewoon met lekker veel risico geslagen. Favorietje hoor :love: Heerlijke instelling ja. 'Niet bang'. Genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 10 juni 2017 Share Geplaatst 10 juni 2017 Mooie speler inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 10 juni 2017 Share Geplaatst 10 juni 2017 Vrouwentennis is zo random. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 10 juni 2017 Share Geplaatst 10 juni 2017 Bijzondere ontknoping bij de dames zeg. Laten we hopen dat Ostapenko niet een carrière krijgt zoals Ivanovic. Toch ben ik wel tevreden met het niveau wat er getoond wordt. Dames 3 sets finale is ook lang geleden en kan altijd wel genieten van een speelster die 54 winners maar ook 54 onnodige fouten slaat. Alles of niets en dan nu alles hebben. Prachtig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 juni 2017 Share Geplaatst 11 juni 2017 Wat een demonstratie van Nadal... ongekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 juni 2017 Share Geplaatst 11 juni 2017 Blij dat ik niet heb gekeken, gravelpotjes van Nadal zijn echt geen bal aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 12 juni 2017 Share Geplaatst 12 juni 2017 Blij dat ik niet heb gekeken, gravelpotjes van Nadal zijn echt geen bal aan Een van de beste finales die hij tot nu toe heeft gespeeld. Puur machtsvertoon. Ik zie Thiem dit wel overnemen in twee tot drie jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 28 juni 2017 Share Geplaatst 28 juni 2017 Nog minder een week om de Scorito van Wimbledon 2017 in te vullen! [url]https://www.scorito.com/tennis-manager/wimbledon-2017/managers-united?code=9a75a44c-d445-4d09-9e8e-2fd734cc7680[/url] @Martijn @Triss @macoronics @Satyr @Petterson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 28 juni 2017 Share Geplaatst 28 juni 2017 Aangemeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 juni 2017 Share Geplaatst 28 juni 2017 (y)Ik doe mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 29 juni 2017 Share Geplaatst 29 juni 2017 Aangemeld. Wat is je username op Scorito? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 29 juni 2017 Share Geplaatst 29 juni 2017 Martijn90 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 juni 2017 Share Geplaatst 29 juni 2017 Voor het eerst sinds lange tijd doe ik hier ook weer aan mee. Volg het eigenlijk best weinig, maar ik laat me verrassen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten