Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Tennis Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Goh die Murray. Sterk hoor. Lijkt me de enige die Nadal iets in de weg kan leggen.

Vrees eerder Wawrinka tbh. Murray speelde gisteren ook wel goed, maar Stan haalt toch een hoger niveau over het hele toernooi gezien tot dusver. Del Potro was trouwens ook zeker niet top gisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nadal, twee vingers in de neus dit. Tsjonge, ik had al het gevoel dat Haase een van zijn beste wedstrijden ooit tegen hem aan het spelen was. Ik heb nog gelijk ook vrees ik, niemand is nog maar in de buurt gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En anders vind je haar niet cute?

Ik weet het ook niet meer, de morele standaard is nogal van een dynamische aard tegenwoordig.

Ga denk ik voor het eerst in tijden de finales weer eens kijken. Volgde het 'vroeger' best redelijk, maar sinds ik zelf niet meer speel is de interesse compleet verdwenen.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Ostapenko :-D Zaten er twee te klappen en gillen hoor. Die winners pff. Hou op hoor. 20 jaar, eerste grand slam finale en dan zo lekker vrij tennissen. Beslissende punt ook gewoon met lekker veel risico geslagen. Favorietje hoor :love:

Heerlijke instelling ja. 'Niet bang'. Genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijzondere ontknoping bij de dames zeg. Laten we hopen dat Ostapenko niet een carrière krijgt zoals Ivanovic.

Toch ben ik wel tevreden met het niveau wat er getoond wordt. Dames 3 sets finale is ook lang geleden en kan altijd wel genieten van een speelster die 54 winners maar ook 54 onnodige fouten slaat. Alles of niets en dan nu alles hebben. Prachtig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites