Hwb Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Bij Scorito 312e geworden. En dat terwijl in de eerste vier rondes mijn Captain steeds verloor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Vandaag is het weer pijnlijk duidelijk geworden hoe weinig tegenstand Djokovic anno 2016 heeft. Murray speelde 1 set degelijk, maar daarna was het werkelijk slecht. Anderzijds is het Novak wel gegund natuurlijk, deze ontbrak nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Vandaag is het weer pijnlijk duidelijk geworden hoe weinig tegenstand Djokovic anno 2016 heeft. Murray speelde 1 set degelijk, maar daarna was het werkelijk slecht. Anderzijds is het Novak wel gegund natuurlijk, deze ontbrak nog. De weinige tegenstand had Federer imo ook in zijn hoogtijdagen. Daarom zijn zij zo goed, denk niet per se dat het te maken heeft met dat de tegenstanders slecht zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Federer en zelfs Nadal in hun prime waren sterker dan deze Djokovic imo. Akkoord dat Federer ook weinig tegenstand had, maar speltechnisch is hij wel de beste tennisser die ik vooralsnog heb zien spelen. Ondertussen is hij wel al bijna 35, dus dat Federer niet meer top is en Djokovic weinig partij kan bieden is vrij normaal. Maar zonder een blessuregevoelige Nadal, een Murray die zijn 2012/'13 niveau niet kon doortrekken of wisselvallige Wawrinka zou de beste man nu niet aan 13 grandslams zitten denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Federer en zelfs Nadal in hun prime waren sterker dan deze Djokovic imo. Akkoord dat Federer ook weinig tegenstand had, maar speltechnisch is hij wel de beste tennisser die ik vooralsnog heb zien spelen. Ondertussen is hij wel al bijna 35, dus dat Federer niet meer top is en Djokovic weinig partij kan bieden is vrij normaal. Maar zonder een blessuregevoelige Nadal, een Murray die zijn 2012/'13 niveau niet kon doortrekken of wisselvallige Wawrinka zou de beste man nu niet aan 13 grandslams zitten denk ik. Om dat echt goed te kunnen beoordelen kijk ik toch net wat te weinig tennis, dus dat zou zomaar kunnen wat je zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 6 juni 2016 Share Geplaatst 6 juni 2016 Bij Scorito 312e geworden. En dat terwijl in de eerste vier rondes mijn Captain steeds verloor. Ik stond lange tijd top 30 bij Sportpools, maar 150+ plaatsen gezakt na de finale, omdat ik Djoko en Murray had overgeslagen. De andere twee halve finalisten had ik wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 6 juni 2016 Share Geplaatst 6 juni 2016 Federer en zelfs Nadal in hun prime waren sterker dan deze Djokovic imo. Akkoord dat Federer ook weinig tegenstand had, maar speltechnisch is hij wel de beste tennisser die ik vooralsnog heb zien spelen. Ondertussen is hij wel al bijna 35, dus dat Federer niet meer top is en Djokovic weinig partij kan bieden is vrij normaal. Maar zonder een blessuregevoelige Nadal, een Murray die zijn 2012/'13 niveau niet kon doortrekken of wisselvallige Wawrinka zou de beste man nu niet aan 13 grandslams zitten denk ik. Ben ik het niet mee eens. Ondanks dat ik ook geen Djokovic-fan ben (hij heeft het de jaren voordat hij de onbetwiste nummer 1 was echt verneukt met zijn gedrag. Nu hij echt de beste is kan hij opeens wel aardig zijn op de baan enzo....), denk ik dat hij gewoon echt. Dit komt dan vooral doordat hij zowel defensief als offensief top is. Die man is echt bizar atletisch... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 6 juni 2016 Share Geplaatst 6 juni 2016 Bertens heeft (toch) een scheurtje in de kuitspier. Geen Rosmalen voor haar en tijd dringt voor Wimbledon.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Enige volgers van het Wimbledon hier? Ik zag Bertens maandag weer spelen! Goed niveau heeft dat meissie! Hopen dat ze weer ver gaat komen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Wordt het ook gewoon op open kanalen uitgezonden? Of moet je daar weer Ziggo of Fox voor hebben? Nja Ziggo geen probleem, Fox wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Volgens mij alleen Fox Sports. Eigenlijk is dat best jammer, want je zou verwachten dat het ook op een open kanaal zou worden uitgezonden na het succes van Bertens op Roland Garros. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Wordt het ook gewoon op open kanalen uitgezonden? Of moet je daar weer Ziggo of Fox voor hebben? Nja Ziggo geen probleem, Fox wel. BBC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Ohjaa goeie (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Volg het niet echt, maar vind vooral dat verhaal mooi over die Engelsman (Willis) die door de pre kwalificatie en de normale kwalificatie kwam. Heerlijk verhaal om te horen en ook hoe Federer over hem spreekt en dat dit soort sprookjes het tennis zo mooi maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Volg het niet echt, maar vind vooral dat verhaal mooi over die Engelsman (Willis) die door de pre kwalificatie en de normale kwalificatie kwam. Heerlijk verhaal om te horen en ook hoe Federer over hem spreekt en dat dit soort sprookjes het tennis zo mooi maken. De wedstrijd is nu bezig. Kijken hoeveel weerstand Willis kan bieden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Totaal 400 euro aan prijzengeld al die vent werd me net verteld :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Totaal 400 euro aan prijzengeld al die vent werd me net verteld :-D Vanmorgen was het nog 292 euro en Federer 844.000 dit jaar tot nu toe. En hij had dit toernooi al 50.000 verdiend. Dus een mooie vooruitgang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Heerlijk dit, net juichen bij z'n eerste ace :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Genieten hoor. Hopelijk pakt die deze game. Dan zal die helemaal uit zijn plaat gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Mooi man. En hij staat ook niet eens zo slecht te spelen ook. Het lukt niet (allemaal), maar hij probeert het wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Valt inderdaad nog niet tegen. Heeft vleugels gekregen na zijn eerst game ;) leuk om te zien dat enthousiasme Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Prachtige beelden man. Speelt leuk mee en geniet er zichtbaar van. Zijn supporters hebben ook de dag van hun leven :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Nu nog even breaken en de set pakken zal helemaal mooi zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Net het praatprogramma van FOX gezien, Martin Simek als gast. Heerlijk vent is dat :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 30 juni 2016 Share Geplaatst 30 juni 2016 Kiki Bertens door naar de 3e ronde, Robin Haase heeft het heel erg moeilijk. Mede door een blessure. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten