Elano Geplaatst 29 januari 2022 Share Geplaatst 29 januari 2022 Hoop op een boeiende wedstrijd morgenvroeg, Nadal voor z'n 21ste (en daarmee recordhouder) of Medvedev voor z'n 2de (op rij) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 Heerlijke wedstrijd tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 1 uur geleden zei 007mark: Heerlijke wedstrijd tot nu toe. Mee eens. Ben voor Medevev. Vind het ook een erg fijne pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 Oh oh oh, Nadal breakt 'm weer... Lijkt te kantelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 Go Rafa! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 Wat een pot, ben benieuwd wie er aan t langste einde trekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 Voor het eerst in jaren dat ik een hele pot tennis zit te kijken. Geweldige comeback zeg. Duurt wel een beetje lang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 (bewerkt) 24 minutes ago, Beppu said: Voor het eerst in jaren dat ik een hele pot tennis zit te kijken. Geweldige comeback zeg. Duurt wel een beetje lang. Mensen hebben wel waar voor hun geld daar in dat stadion EDIT: Wat een comeback, zo die 21ste pakken.. kippenvel. Zie hem nog als tiener binnenkomen, jonge Spaanse gespierde god die ze allemaal ff in puin sloeg. 30 januari 2022 bewerkt door DutchDoofus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 Het was al de meest memorabele Australian Open in een heel lange tijd, maar daar heeft deze hele vette finale nog wel een schepje bovenop gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 Props voor Danil Medvedev wat heerlijke pot gespeeld maar niet gewonnen helaas. Ik heb er vrede mee dat Nadal eerder 21 grandslams heeft gepakt dan Federer en Djokovic. Ik was altijd team Federer/#teamGOAT. Maar als dan moet kiezen kan ik accepteren en vind ik fijner dat Nadal 21 slams eerder heeft dan Novak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 Historische wedstrijd.. wat een strijder is Nadal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 Medvedev komt niet naar Rotterdam, geheel in de lijn van de jaarlijkse traditie. (topspelers die eerst worden vastgelegd en op het laatste moment afzeggen voor het toernooi) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 Flinke bump zeg... Broodnodig... Wat verrassend en heerlijk RG tot dusver.. Cilic mept Medvedev van de baan af. Een Deen Rune gooit Tsitipas eruit in 4 sets.... Nu maar effe kijken of Djokovovic-Nadal wat is.. Moet eigenlijk zo gaan slapen haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 Niemand die dit kijkt/er wat over te zeggen heeft? @Lenstra @007mark @Elano @chrisje1993 @neva? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 Ik moet zeggen dat het echt langs me heen gaat. Steeds na de (mooie) potten dan lees ik het wedstrijdverslag, hoop dat ik het wat beter kan volgen als ze op gras gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 Niet echt, kijk eigenlijk ook heel weinig tennis. Op een enkele finale hier en daar na dan. Wimbledon meestal wel tof, RG heb ik dan weer niks mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 Heb een hekel aan gravel, haha. Momenteel razenddruk, heb er echt geen tijd voor. Af en toe volg ik de live tekstverslagen een beetje, maar meer zit er momenteel niet in. Daarnaast trekt het toernooi ook wel minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 Nou duidelijk heren, ik snap het. Jammer, maar begrijpelijk! Ik pak redelijk wat mee op werk, daar moet ik tv kijken En aangezien dit en Wimbledon de enige twee grandslams zijn met onze tijdzonde/normale tijden, kijk ik er maar een en ander van.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 Ik kijk weinig tot geen tennis hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 11 uur geleden zei Kyrill: Niemand die dit kijkt/er wat over te zeggen heeft? @Lenstra @007mark @Elano @chrisje1993 @neva? Weinig van gezien nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 juni 2022 Share Geplaatst 3 juni 2022 Ik heb wel een hoop gezien, vind wel een leuk toernooi opzicht tot nu toe. Dames toernooi slaat zoals altijd weer helemaal nergens op als je dat zou moeten voorspellen. Maar aan de andere kant is het daardoor wel altijd spannender wie er ver komt/wint. Heb wel meer zin om Wimbledon te volgen dan Roland Garros, maar tot nu toe prima toernooitje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 juni 2022 Share Geplaatst 3 juni 2022 Ik speel dus die tennisspellen bij scorito en er al een tijdje geen doen om die dames te voorspellen zoals Timpy zegt. Misschien Wimbledon maar niemand van de top 5 nemen. Kijken hoe dat uitpakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 3 juni 2022 Share Geplaatst 3 juni 2022 Op zich had je Swiatek wel kunnen invullen toch? 30+ partijen op rij gewonnen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 juni 2022 Share Geplaatst 3 juni 2022 5 uur geleden zei Petterson: Op zich had je Swiatek wel kunnen invullen toch? 30+ partijen op rij gewonnen... Ja die ontspringt de dans idd. Ik hoop voor mijn scorito dat ze de finale verliest want heb de ander captain gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 juni 2022 Share Geplaatst 5 juni 2022 Nadal zijn 14e RG finale gewonnen, onvoorstelbaar. Iedereen heeft daar in Parijs, soort choke gevoel tegne hem.... En hij is inmiddels al 36.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten