Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Tennis Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

24 minutes ago, Beppu said:

Voor het eerst in jaren dat ik een hele pot tennis zit te kijken. Geweldige comeback zeg. Duurt wel een beetje lang:-D.

Mensen hebben wel waar voor hun geld daar in dat stadion :D

EDIT: Wat een comeback, zo die 21ste pakken.. kippenvel. Zie hem nog als tiener binnenkomen, jonge Spaanse gespierde god die ze allemaal ff in puin sloeg.

bewerkt door DutchDoofus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Props voor Danil Medvedev wat heerlijke pot gespeeld maar niet gewonnen helaas. Ik heb er vrede mee dat Nadal eerder 21 grandslams heeft gepakt dan Federer en Djokovic. Ik was altijd team Federer/#teamGOAT. Maar als dan moet kiezen kan ik accepteren en vind ik fijner dat Nadal 21 slams eerder heeft dan Novak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flinke bump zeg... 

Broodnodig... 

Wat verrassend en heerlijk RG tot dusver.. Cilic mept Medvedev van de baan af. Een Deen Rune gooit Tsitipas eruit in 4 sets.... Nu maar effe kijken of Djokovovic-Nadal wat is.. Moet eigenlijk zo gaan slapen haha. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb een hekel aan gravel, haha. Momenteel razenddruk, heb er echt geen tijd voor. Af en toe volg ik de live tekstverslagen een beetje, maar meer zit er momenteel niet in.

Daarnaast trekt het toernooi ook wel minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou duidelijk heren, ik snap het. Jammer, maar begrijpelijk! Ik pak redelijk wat mee op werk, daar moet ik tv kijken :D

En aangezien dit en Wimbledon de enige twee grandslams zijn met onze tijdzonde/normale tijden, kijk ik er maar een en ander van..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel een hoop gezien, vind wel een leuk toernooi opzicht tot nu toe.

Dames toernooi slaat zoals altijd weer helemaal nergens op als je dat zou moeten voorspellen. Maar aan de andere kant is het daardoor wel altijd spannender wie er ver komt/wint. 

Heb wel meer zin om Wimbledon te volgen dan Roland Garros, maar tot nu toe prima toernooitje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Petterson:

Op zich had je Swiatek wel kunnen invullen toch? 30+ partijen op rij gewonnen...

Ja die ontspringt de dans idd. Ik hoop voor mijn scorito dat ze de finale verliest want heb de ander captain gemaakt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites