Geplaatst 3 juni 20169 jr. Vindt ik? :oops: [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; Knap wat ze hier doet hoor. Ben benieuwd of ze dit kan bevestigen op latere tornooien en grand slams. 3 juni 20169 jr. bewerkt door Michiel RAFC
Geplaatst 3 juni 20169 jr. Williams heeft deze set nu een 1e service percentage van boven de 90%.... Das dan weer zeer goed XD
Geplaatst 3 juni 20169 jr. Sterk van Kiki om de game nog te pakken. Hopelijk kan ze gelijk breaken. Maar damn, Williams serveert als een beest maar ook echt al 31 unforced errors :cab:
Geplaatst 3 juni 20169 jr. Goed gespeeld Kiki, gelukkig niet met 2x 6-1 er af gegaan. Ze mag trots zijn.
Geplaatst 3 juni 20169 jr. Gaat ze gewoon winnen hoor. Ik zeg 7-6 6-4. Heb ik toch weer even heel goed gezien hoor. Zonde dit. Heeft kansjes gehad, maar helaas niet gepakt. Kon wel merken dat ze last had van haar kuit ook, maar desalniettemin een topprestatie dit.
Geplaatst 3 juni 20169 jr. Heel goed partij gegeven. Prima wedstrijd, alleen is Williams gewoon echt beter dan de rest.
Geplaatst 3 juni 20169 jr. Heb ik toch weer even heel goed gezien hoor. Zonde dit. Heeft kansjes gehad, maar helaas niet gepakt. Kon wel merken dat ze last had van haar kuit ook, maar desalniettemin een topprestatie dit. Zonde dat je alleen zei dat Bertens zou winnen, anders had ik je zo in het rijtje samen met Jomanda en Tom Coronel kunnen plaatsen.
Geplaatst 3 juni 20169 jr. Zonde dat je alleen zei dat Bertens zou winnen, anders had ik je zo in het rijtje samen met Jomanda en Tom Coronel kunnen plaatsen. Je kan niet alles hebben in het leven hè
Geplaatst 3 juni 20169 jr. Muguruza gaat 'm pakken morgen _O_ Eindelijk. Eindelijk? Ze is 22 en het is haar 4e deelname.
Geplaatst 3 juni 20169 jr. Met eindelijk bedoel ik dat er nog eens een Grand Slam wordt gewonnen door iemand waar ik echt fan van ben. Moet al geleden zijn van de tijden met Clijsters en Henin ;c
Geplaatst 3 juni 20169 jr. A, zo. Er zijn wel wat toffe zeges geweest (Pennetta, Li Na), maar een favoriet is inderdaad al lang geleden.
Geplaatst 3 juni 20169 jr. Wawrinka-Murray begint lekker... Zou niet erg vinden als Mur wint maar hoop op Stan The Man (d)
Geplaatst 3 juni 20169 jr. Heb ik toch weer even heel goed gezien hoor. Zonde dit. Heeft kansjes gehad, maar helaas niet gepakt. Kon wel merken dat ze last had van haar kuit ook, maar desalniettemin een topprestatie dit. Ik las "kut" :LO:
Geplaatst 3 juni 20169 jr. Zondag meer dan ooit supporteren voor Murray. Mag er niet aan denken dat Djokovic Roland Garros wint.
Geplaatst 5 juni 20169 jr. Muguruza mooie winnares. Die hegemonie van Serena mag wel eens eindigen zeg.
Geplaatst 5 juni 20169 jr. Zondag meer dan ooit supporteren voor Murray. Mag er niet aan denken dat Djokovic Roland Garros wint. Whut? :cab: Dus je mag er niet aan denken dat de beste tennisser van het moment het tornooi ook wint?
Geplaatst 5 juni 20169 jr. Omdat ik geen fan ben van Djokovic, logisch toch? Ik ben er gewoon niet zo voor dat één iemand alle toernooien wint, tenzij ik er echt fan van ben. Bij de vrouwen wil ik bijvoorbeeld ook dat de hegemonie van Williams stopt, hoewel dat min of meer al aan het gebeuren is. Djokovic zal echter nog lang de nummer 1 in het mannentennis blijven. 5 juni 20169 jr. bewerkt door Mathi
Geplaatst 5 juni 20169 jr. De speler die nooit moe wordt.. Nee, flauw ;) Maar ben ook niet voor die Djoko