Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Awaydays / Groundhops

Crouch

Aanbevolen berichten

Toch knap, dat we nu al op 350man zitten voor deze wedstrijd :) Sowieso is dat al een verassing om dat we gewoon keihard door de KNVB genaaid worden met deze kut tijdstip.Op een zondag om half één in Groningen spelen tijdens carnaval:r:r

Gelukkig begint het gevoel van uitwedstrijden te leven dit seizoen bij PSV. Steeds meer volle uitvakken bij uitwedstrijden. Alleen vandaag was het teleurstellend, wat met name kwam door PSV. Kaartverkoop werd spontaan een week vantevoren al stopgezet waardoor toch veel fans hun kaartje zijn misgelopen (waaronder ik).

Zelf hoop ik dit seizoen de volgende wedstrijden nog te bezoeken. Groningen uit natuurlijk, NAC, RKC(op een woensdag:mrgy:), Roda JC Ajax en Excelsior(kampioenswedstrijd;))

Ook hoop ik dit seizoen nog een Europese wedstrijd away mee te maken.Denk zelf mits het betaalbaar is de volgende ronde naar Stoke City of Valencia

Ik vind het lachwekkend dat jij vind dat de KNVB rekening moet houden met iets als carnaval:r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat de KNVB wel rekening mag houden met clubs uit het zuiden en carnaval. Denk dat ze de clubs uit het zuiden dan het best gewoon uit kunnen laten spelen en als ze tegen elkaar moeten, op vrijdagavond. Nog steeds kut natuurlijk dat je favoriete club dan tijdens carnaval moet spelen, maar die voetballers krijgen genoeg betaald om het feest te missen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien niet voor carnaval, maar toch wel gezien de reistijd.

Is sowieos kut natuurlijk die afstanden. Als je half3 speelt, ben je weer fucking laat thuis op een zondag, vrijdag en zaterdag is natuurlijk ook geen optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uhh. Liverpool uit vorig jaar natuurlijk! Wat een feest was dat. Met 4000 man meeste Europese uitsupporters zijn ooit op Anfield. Geweldige sfeer ook. In Nederland naar NAC en Exclesior geweest, komt binnenkort nog Feyenoord en FC Twente bij denk ik. Vind NAC-uit echt verschrikkelijk, wat een vak is dat zeg. Ook nog thuissupporters onder dat vak, wie heeft dat ooit verzonnen? Hadden ook vuurwerk bij (wel netjes in het eigen vak naar de kant waar het leeg was gegooid natuurlijk), maar kan me voorstellen dat dat een keer in het thuisvak terecht komt.

bsBaEHmgV00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop zaterdag een kaartje te krijgen voor PSV-uit. Och, och, och wat hebben wij daar iets recht te zetten. Dat wordt een heerlijke wedstrijd.
Echt, daar winnen, en ik ga mijn tent op De Coolsingel neerzetten...

Echt een drama daar, al die trappen op voor wc/eten/drinken. Was die match zo brak en last van me knie,ppff. haha.

Dan zou je eens naar jullie eigen uitvak moeten lopen...pfff...gelukkig wel plee en voedsel in de buurt...maar ze hadden daar toei die al jaren over de datum was ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij het uitvak van Ajax heb je gewoon roltrappen toch? Ik zat tegen Feyenoord in het 'uitvak' en volgens mij ging ik gewoon met de roltrap omhoog. Kan het mis hebben, heb die dag verdrongen uit mijn geheugen.

Nee, volgens mij zijn de roltrappen alleen voor het thuisvak. Zag die ook toen wij gingen. Dat was ook 1x en nooit weer :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites