Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2012

Pinolero

Wie is de Mol? 2012  

60 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2012

Aanbevolen berichten

Nou tegenvaller hoor, AM hoefde ook niet veel te doen als mol zijnde. De groep verneukte het continue zelf. Toch een matig seizoen, niet veel toffe opdrachten, niet veel toffe kandidaten en geen toffe molacties. De verborgen hints waren ook erg ver gezocht, de letters A en een M in een 2 grote woorden. Ja wtf, alsof iemand daar oplet.. De letters AM op de gokkast, right...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 625
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik vind persoonlijk deze editie ook minder. Zoals ik al eerder zei, vind ik dat bij de belangrijkste opdracht van dit seizoen toch belangrijke info wordt verzwegen, nl. Anne-Marie die meeluistert bij de andere onderhandelingen. In welke opdracht heeft Anne-Marie werkelijk geld uit de pot gehouden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat meeluisteren is puur om te horen wat iedereen stemt. Je kan namelijk nooit weten wat de mensen die jij niet sprak stemmen en straks zit je daar als mol met alleen maar groene stemmen. Dus dat is niet vreemd en gebeurd elk jaar met dit soort opdrachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Presentatrice Janine Abbring heeft tijdens de opnamen van het AVRO-programma Wie is de Mol? een ernstig ongeluk gehad waarbij een rugwervel is verbrijzeld.

Dat heeft de AVRO laten weten. Abbring is één van de 10 deelnemers aan Wie is de Mol? 2013. Het ongeval gebeurde op 8 juni toen zij tijdens een opdracht verkeerd terecht kwam toen ze voor het programma een sprong in water moest maken.

Ze wacht op dit moment in een ziekenhuis op een operatie. Janine Abbring was Jakhals bij De Wereld Draait Door en presenteert sinds 2011 het programma Vroege Vogels.

Klink bijzonder ernstig. Geen idee wat de gevolgen voor de serie volgend jaar zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twee edities terug ofzo was er ook iemand ziek en die ging toen naar huis. Toen was er die ronde gewoon geen afvaller bij de test geloof ik. Weet niet zeker, maar ze konden het gewoon oplossen. Zullen ze ook altijd een beetje rekening mee moeten houden lijkt me, anders zit je al snel met de gebakken peren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit de serie zetten is niet zo makkelijk he. Moet je alles opnieuw doen en krijg je incomplete opdrachten.

Klinkt wel ernstig ja...

Ik bedoel in de desbetreffende aflevering. Wat Kweekie zegt, dan gewoon die ronde geen afvaller, omdat zij afvalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites