Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2012

Pinolero

Wie is de Mol? 2012  

60 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2012

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 625
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Liesbeth is de mol. Mijn theorie is het veranderde introductiefilmpje. Klinkt misschien vreemd, maar het is wel zo. Aan de hand van het oude intro filmpje wist ik vorige week al dat Marit eruit was, al scheen dat ook op een of andere manier uitgelekt te zijn. Ik verwacht dat het nog steeds geldt.

Het luid zo: In het introfilmpje zie je steeds een shot uit een afbeelding en dan een deelnemer. In het oude filmpje gold: Shot dat niet uit eerste aflevering afkomstig is, is eruit. Vorige editie was Marit degene die er als enige nog uit kon, dus daardoor wist ik die zeker. Nu ging die theorie niet meer op, maar tot mijn verbazing hebben ze het introductiefilmpje van alle kandidaten die nog in het spel zitten veranderd. Bij iedere kandidaat die nog in het spel zit, geldt dat er nu een afbeelding uit Spanje is, in plaats van de oude. Enige uitzondering hierop is Liesbeth. Hieruit volgt naar mijn idee dat Liesbeth de mol is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hadewych was tijdens de tweede opdracht zo enthousiast dat ze de hele tijd door haar walkie-talkie zat te schreeuwen. Viel me wel op, iedere vorm van communicatir werd onmogelijk. Toen ze af ging stond ze ook gewoon op een open plek stil, zonder bescherming van iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de eerste opdracht wilt de mol natuurlijk met die vuurpijlen schieten. Waarom? Ze heeft geen reet aan die vrijstelling, en als er 25% minder kans is dat die baal wordt geraakt dan pak je dat natuurlijk. Plus het is gewoon vet om te doen. Hadewych is de enige die expres verschrikkelijk slecht schoot met de pijl en boog, zodat ze verzekerd was van die plaats.

Overduidelijk, Hadewych is het. In de tweede opdracht heeft ze ook niet zo heel veel gedaan, en dat liep toch al in de soep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Hadewych de mol zou zijn dan is haar rol in de onderhandelingsopdracht toch wel behoorlijk raar. Die zou een mol zeker anders spelen, zoals Liesbeth of Tim dus.

Dat kan ik ook niet goed verklaren, maar dat is in elke serie wel. Zo is het mij nog steeds onduidelijk bij Patrick vorig jaar, waarom hij bij één opdracht zo erg zijn stinkende best had gedaan en zowat eigenhandig de pot een dikke boost had gegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De opdrachten mogen ook wel toffer worden, begint wel een beetje standaard te worden. Maar Liesbeth zie ik geen opvallende dingen doen maar is voor mijn gevoel wel de Mol. Ik denk dat het ook sowieso een vrouw is. Arme Frits, aan het begin gods irritant en uiteindelijk toch wel een toffe peer geworden. Tim is een sneaky outsider. William acht ik als winnaar van dit spel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die opdracht voor 2.000 euro had overigens mislukt moeten worden verklaard. Art zei dat als je een plank aanraakte, did verplaatst moesten worden. William raakt 'zijn' twee palen aan en uiteindelijk wordt Anne-Marie's zin doorgedrukt (andere palen). Kan je verder weinig mee wat betreft de mol, maar viel me gewoon op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je vanaf aflevering 1 al op haar zit, en zij is het, dan heb je gewoon simpelweg goed gegokt. Dan is er nog zo weinig bekend...

Maar ik zit ook op Hadewych, wel vanaf vorige week.

Aan de ene kant blijft het gokken, aan de andere kant zit er echt wel een redenatie achter.

Ten eerste is ze een actrice. En ten tweede, WIDM maakt de echte mol nooit heel erg verdacht aan de hand van de beelden zelf. Zeker niet op het begin. Hadewych is nog totaal niet als verdacht persoon aan bod gekomen. Verder, vind ik haar zeer veel als mol handelen. Niet opvallend, maar wel doordacht, op zo'n manier dat ze steeds op tactische plekken terecht komt, en dingen verknoeit, of zorgt dat ze mislukken door toedoen van anderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk altijd naar het commentaar wat de personen geven, en ik zie altijd maar dan ook altijd een geniepig lachje op het gezicht van tim. Daarnaast brengt hij niet veel geld in de pot de laatste tijd. Daarvoor wel maar hoe groot was de kans dat de pot werd leeg ging met die opdracht in dat huis1. Verder heeft hij het vaak over, misschien ben ik de mol wel' blablabla... Dit is gewoon omgekeerde psychologie!! En als ik weer even terug kijk naar het commentaar zie je heel vaak in de vorige edities dat ze bijvoorbeeld zeggen 'tja, er werd vandaag weer goed gemold'. En dat er dan iets geknipt wordt! En in de laatste aflevering zie je het hele stukje. 'Tja, er werd vandaag weer goed gemold, dus ik hoefde lekker weinig te doen'. En dat soort moment heb ik bij tim echt vaak! tim is de mol

Link naar opmerking
Deel via andere websites