Chiemel Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Is volgens mij ook niet altijd het geval. Niet zo mierenneukerig doen joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Naast België stem ik nog voor Tsjechië en Italië. Mooie meiden (en leuke liedjes ook wel) :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Op zich denk ik dat het wel gunstig is voor ons dat al die Scandinavische landen er al uit liggen. Nu geven die waarschijnlijk een hoop punten aan ons die ze anders juist aan elkaar zouden hebben gegeven :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 (bewerkt) Maar met de invoering van de jury is er minder vriendjespolitiek dan vroeger. Puntenverdeling is ook anders dan de afgelopen jaren eerst geeft men de punten van de jury - 12 + 10 + 8. En dan als dat gedaan is, geeft men de punten van de televoting... Al is de jury erger dan de televoting. Had enkel televoting de uitslag bepaald vorig jaar, dan had niet Zweden maar Italie gewonnen. 13 mei 2016 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Dus zo'n vertegenwoordiger van een land geeft twee verschillende uitslagen achter elkaar? Gaat lang duren dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 (bewerkt) _____ [MENTION=25831]Zeus[/MENTION] Nee eerst klassieke puntenverdeling (maar enkel de jury) en dan worden de televoting punten allemaal samengenomen en in één keer uitgedeeld, en in volgorde afgeroepen van (klein naar groot), dus 10 punten voor VK... 85 punten voor Polen, 167 punten voor Nederland en 267 punten voor Rusland... Beetje raar en belachelijk maar zo gaat het dus zijn. Men wilt op die manier de spanning erin houden tot op het laatste moment. Dus Rusland kan 256 punten hebben, en bvb. uitkomen op 589 na het uitdelen van de televotingpunten. Ik verwacht wel een sterke score voor Nederland eigenlijk. 13 mei 2016 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 (bewerkt) Kijk maar Hypothetische uitslag (simulatie) na jury punten (dus de klassieke 8-10-12) wordt vervolgd door dit. Aangezien Oekraine wellicht zeer veel punten van de jury zal krijgen (ook politiek gezien) zou Oekraine wel heel lang op 1 staan, maar ik verwacht niet dat mensen massaal gaan voten voor Oekraine dus dan zal dat dan voorbij gestoken worden door Rusland. Landen als Italie, Frankrijk, Australie, Bulgarije en Zweden zullen dan daar een inhaalbeurt maken. Rusland zal normaal gezien niet echt heel ver achterstaan (want jury valt ook wel voor die popliedjes, dat werd vorig jaar wel bewezen). Zoiets als Nederland zie ik zowel bij de jury als televoting scoren en daardoor kan het misschien wel subtop ambiëren. 13 mei 2016 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Wat een zooitje. Lijkt me ook logischer dat je juist de stemmen van het publiek gaat behandelen in de klassieke uitvoering (8, 10, 12 punten naar etc etc). En dat laatste gaat ook heel snel ofzo? Dat zou nog wel lachen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Weet ik niet precies, maar ik denk dat ze het land per land gaan omroepen. Dus niet enkel de laatste drie :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 1. Belgium 2. Czech Republic 3. The Netherlands 4. Azerbaijan 5. Hungary 6. Italy 7. Israel 8. Bulgaria 9. Sweden 10. Germany 11. France 12. Poland 13. Australia 14. Cyprus 15. Serbia 16. Lithuania 17. Croatia 18. Russia 19. Spain 20. Latvia 21. Ukraine 22. Malta 23. Georgia 24. Austria 25. United Kingdom 26. Armenia Dit is de rangschikking waarin ze mogen optreden. Die nieuwe voting procedure kan trouwens handig zijn voor mensen die eens een gokje willen wagen ;). Rusland staat op 1.50, Australie op +- 5.50, Oekraine al op 10, dan Frankrijk 13, Zweden op 15 al, en de rest nog verder :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Schrikbarend laag niveau dit jaar zeg. Vind Douwe Bob gewoon het beste nummer hebben. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Weet ik niet precies, maar ik denk dat ze het land per land gaan omroepen. Dus niet enkel de laatste drie :p Volgens de uitleg van de organisatie worden de punten van de jury op de traditionele manier toegekend. Dus met al die mensen op locatie. En dan aan het eind beginnen ze vanaf onderaan de lijst de landen de punten te geven van alle televoters. Dus dat gebeurt niet individueel, maar op een grote bult. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Volgens de uitleg van de organisatie worden de punten van de jury op de traditionele manier toegekend. Dus met al die mensen op locatie. En dan aan het eind beginnen ze vanaf onderaan de lijst de landen de punten te geven van alle televoters. Dus dat gebeurt niet individueel, maar op een grote bult. Zeg ik toch, gaf iets mee ter illustratie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Team Italië en team Douwe vanavond :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Australië, België, Nederland en Oekraïne zijn mijn persoonlijke favorieten voor vanavond. Steken wat mij betreft met kop en schouders boven de rest uit Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Heb geen nummer geluisterd, laat me graag verrassen. Het nummer van Douwe heb ik uiteraard wel (een paar honderd keer) zien langskomen, klinkt best goed. Top 5 is mogelijk lijkt mij, tenzij de competitie heel sterk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Support Nederland, Belgie en Georgie (geinig, afwijkend) vanavond. Anti-Rusland sowieso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Nog niks gehoord, dus ik laat me verrassen :) Onze Belgische is trouwens echt een schattig ding, maar haar nummer vind ik niet zo speciaal. Loic Nottet vond ik vorig jaar veel beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Slow down, brother. Slow down if you can’t go on. Best een lekker nummertje eigenlijk.. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Wat is dit dan :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Rusland, Oekraïne, Australië, Armenië en Frankrijk verwacht ik in de top vijf. Nederland 5-8 en België 8-12. Italië zingt overigens vals en voor mijn gevoel op momenten op de verkeerde toonhoogte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 vind zweden echt een kutnummer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 vind zweden echt een kutnummer Paul van 3FM zou zeggen; een regelrechte plagiplaat. Kansloos nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Dit is ook een hele originele melodie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Paul van 3FM zou zeggen; een regelrechte plagiplaat. Kansloos nummer. Matt Simons - Catch & Release of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten