007mark Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Portugal niet? ;e Heel jammer inderdaad:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 TSXRZOfDLog IJSLAND DOOR! :< Rest boeit me niet. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Albanië: Vind ik een verrassend goed nummer. Ben alleen benieuwd of haar stem ook daadwerkelijk zo klinkt live. Zo ja, dan zeker door. Armenië: Vind het wel een redelijk nummer. Vrij krachtig al zou het bij mij snel gaan vervelen. Voor ESC echter perfect nummer. Azerbeidzjan: Ook prima nummer, zal zeker (verdiend) doorgaan. Estland: Tja, erg cliché maar zal wel doorgaan verwacht ik. Hongarije: Wijkt af van de rest. Niet mijn smaak maar kan het wel waarderen en denk de rest van Europa ook wel. Montenegro: Vind ik een prachtig nummer. Zal met name in de Balkan zeker gewaardeerd worden verwacht ik. Nederland: Ik heb er wel vertrouwen in. Omdat je het pas gaat waarderen naar een aantal keer te hebben geluisterd is het niet het beste voor dit platform. Verwacht wel dat dit genoeg wordt gewaardeerd om toch door te gaan. Oekraïne: Ook een nietszeggend nummer. Ik houd hier totaal niet van maar ik verwacht Europa wel. Rusland: Waardeloos nummer, maar zal door stemmen van ''vriendjes'' wel doorgaan. Hoop van harte van niet overigens. Zweden: Klinkt als één van de zovelen. Zal zeker doorgaan maar vind het persoonlijk te simpel allemaal. 8 van de 10 goed :banana: San Marino, en in zekere mate IJsland had ik niet verwacht door te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 TSXRZOfDLog IJSLAND DOOR! :< Rest boeit me niet. ;c Toch fijn om op 22-jarige leeftijd eindelijk te weten wie er in de pakken van de teletubbies zaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Re: Eurovision Songfestival Goh we zijn zomaar door. Ik verwacht er niet veel van , we zullen vast als laaste eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Goh we zijn zomaar door. Ik verwacht er niet veel van , we zullen vast als laaste eindigen. *kuch*pessimist*kuch* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koperij Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 sorry hoor maar hoorde dat publiek te keer gaan ik denk dat we sws top 10 gaan eindigen en vorig jaar was de winnaar al lang bekend eingelijks maar nu vind ik het toch spannend tussen hungary armenie israel spain nederland :D Vorig jaar een verassende malta op een 5de plek met een vergelijkbaar nummer dus wie weet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koperij Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Nou wat denken jullie wie halen morgen de finale binnen in de eerste halve finale van het eurovisie song festival En natuurlijk ook in de twede. Wie is jullie persoonlijk favoriet en wie denken jullie wie wint. Ik denk": In de eerste halve finale: Armenie Zweden Rusland Azerbeidjan Ukraine Nederland Montenegro Hungary Estland San Marino in de twede halve finale: Israel Noorwegen Austria Lithuanie Ireland Greece Slovenia Roemenie Finland Belarus Persoonlijke favorieten: Belarus Nederland Ireland Armenie Israel Hongarije Wie denk wie wint: Armenie Had maar 1 fout kennier hiero :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 (bewerkt) Vrij terechte keuzes. Al had ik België er qua nummer wel nog bijgezet, maar was gewoon slecht gezongen. Ipv Nederland of Albanië. Of fucking IJsland :cab: Armenië dus, Albanië ligt er uit 6 mei 2014 bewerkt door Scifo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 *kuch*pessimist*kuch* We doen niet gek genoeg, we moeten Ilse De Lange een baard geven winnen we gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 We doen niet gek genoeg, we moeten Ilse De Lange een baard geven winnen we gelijk. Ik verwacht niet dat ze wint, maar laatste is zwaar overdreven. Dat het nummer überhaupt door is betekent dat er wel degelijk (deels) op kwaliteit is gestemd. Ik vermoed dat met name de ''vakjury's'' best veel punten geven aan Nederland. Ik verwacht dat middenmoot wordt aankomende zaterdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Shit ik heb het gemist, als ik het zaterdag maar niet vergeet, evenement van het jaar heur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Armenië was aardig, Nederland redelijk. De rest.... tjonge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Nederland door en Portugal niet. ;e Snap niet dat iedereen Armenië zo goed vond, matig lied. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 (bewerkt) . 6 mei 2014 bewerkt door MrMHB flauw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Ik vind het lied van Armenië niet slecht, het was gewoon niet fantastisch gezongen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Hongarije is wel nice! Leuk dat Nederland door is, liedje is kut maar het land is direct weer in zo'n muzieksfeer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Ik vind het jammer dat Albanië eruit ligt. Had wel iets leuks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koperij Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Hoogtepunten van de dag JEDWARD Altijd al fan van ze gwst Epic sax guy wat een figuur :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Ik zat er compleet naast :P 7/10 matige score Ach ja donderdag beter :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Nederland door en Portugal niet. ;e Dit. Snap niet dat iedereen Armenië zo goed vond, matig lied. Dit dan weer niet. ;c Heerlijk nummer man, keihard meezingen. Maar goed, al m'n favorieten op Portugal (:() na zijn door, dus heb weinig te klagen. Estland had er op zich ook wel bij gemogen. Ben alleen wel dat chauvinisme op Nederland 1 zat, de volgende keer kijk ik gewoon op de Belg. Beste optreden my ass, zul je zien dat NL op het nippertje door is gegaan. :/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Beste optreden my ass, zul je zien dat NL op het nippertje door is gegaan. :/ Dat zijn in mijn ogen twee verschillende dingen. Welke optreden vond je beter dan Nederland (serieuze vraag)? Alleen Zweden kan ik mij iets bij voorstellen. Verder zegt het'' beste optreden'' nog niets bij het ESC zoals we allemaal weten. Kwalitatief gezien zit Nederland bij de beste performances, maar het Europese publiek bepaalt uiteindelijk en dan gaat show, kleding en dat zulk onzin ook een rol spelen. Ik snap ook oprecht niet wat mensen hier zien in de Portugese inzending. Ik heb er zelf een tijd gewoond en ik gun ze het allerbeste maar aan hun nummer zat niks speciaals. Opvallend dat mensen deze zelfs beter vinden van de Nederlandse inzending. Heeft dit te maken hebben met die typische Nederlandse negativiteit over het land zelf..? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 mei 2014 Share Geplaatst 7 mei 2014 Nee met het feit dat ik elke dag tientallen nieuwe nummers ontdek die allen vele malen interesanter zijn dan dat 13 in een dozijn gedoe. Lekker 3 min lang het zelfde gitaarakkoordje aanslaan en een beetje zwijmelen, nou geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 7 mei 2014 Share Geplaatst 7 mei 2014 Nee met het feit dat ik elke dag tientallen nieuwe nummers ontdek die allen vele malen interesanter zijn dan dat 13 in een dozijn gedoe. Lekker 3 min lang het zelfde gitaarakkoordje aanslaan en een beetje zwijmelen, nou geweldig. Is jouw mening voortaan direct een feit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 7 mei 2014 Share Geplaatst 7 mei 2014 (bewerkt) Op dit moment is NL 6e bij de Bookies en staat de video 2e van de liedjes op youtube-likes. En laatste qua dislikes :P Het zit Ilse en Waylon allemaal erg mee nu :) De storm omhoog is nu écht ingezet. 15e of zo had ik nog wel verwacht, nu is het gewoon een kandidaat voor de winst :cab: Zeker als je weet dat Zweden en Armenië in het eerste deel van de finale gaan komen. Ik geloof er zelf alleen niet echt in :P 7 mei 2014 bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten