Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

Albanië: Vind ik een verrassend goed nummer. Ben alleen benieuwd of haar stem ook daadwerkelijk zo klinkt live. Zo ja, dan zeker door.

Armenië: Vind het wel een redelijk nummer. Vrij krachtig al zou het bij mij snel gaan vervelen. Voor ESC echter perfect nummer.

Azerbeidzjan: Ook prima nummer, zal zeker (verdiend) doorgaan.

Estland: Tja, erg cliché maar zal wel doorgaan verwacht ik.

Hongarije: Wijkt af van de rest. Niet mijn smaak maar kan het wel waarderen en denk de rest van Europa ook wel.

Montenegro: Vind ik een prachtig nummer. Zal met name in de Balkan zeker gewaardeerd worden verwacht ik.

Nederland: Ik heb er wel vertrouwen in. Omdat je het pas gaat waarderen naar een aantal keer te hebben geluisterd is het niet het beste voor dit platform. Verwacht wel dat dit genoeg wordt gewaardeerd om toch door te gaan.

Oekraïne: Ook een nietszeggend nummer. Ik houd hier totaal niet van maar ik verwacht Europa wel.

Rusland: Waardeloos nummer, maar zal door stemmen van ''vriendjes'' wel doorgaan. Hoop van harte van niet overigens.

Zweden: Klinkt als één van de zovelen. Zal zeker doorgaan maar vind het persoonlijk te simpel allemaal.

8 van de 10 goed :banana: San Marino, en in zekere mate IJsland had ik niet verwacht door te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry hoor maar hoorde dat publiek te keer gaan ik denk dat we sws top 10 gaan eindigen en vorig jaar was de winnaar al lang bekend eingelijks maar nu vind ik het toch spannend tussen hungary armenie israel spain nederland :D

Vorig jaar een verassende malta op een 5de plek met een vergelijkbaar nummer dus wie weet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou wat denken jullie wie halen morgen de finale binnen in de eerste halve finale van het eurovisie song festival

En natuurlijk ook in de twede. Wie is jullie persoonlijk favoriet en wie denken jullie wie wint.

Ik denk":

In de eerste halve finale:

Armenie

Zweden

Rusland

Azerbeidjan

Ukraine

Nederland

Montenegro

Hungary

Estland

San Marino

in de twede halve finale:

Israel

Noorwegen

Austria

Lithuanie

Ireland

Greece

Slovenia

Roemenie

Finland

Belarus

Persoonlijke favorieten:

Belarus

Nederland

Ireland

Armenie

Israel

Hongarije

Wie denk wie wint:

Armenie

Had maar 1 fout kennier hiero :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrij terechte keuzes.

Al had ik België er qua nummer wel nog bijgezet, maar was gewoon slecht gezongen. Ipv Nederland of Albanië. Of fucking IJsland :cab:

Armenië dus, Albanië ligt er uit

bewerkt door Scifo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We doen niet gek genoeg, we moeten Ilse De Lange een baard geven winnen we gelijk.

Ik verwacht niet dat ze wint, maar laatste is zwaar overdreven. Dat het nummer überhaupt door is betekent dat er wel degelijk (deels) op kwaliteit is gestemd. Ik vermoed dat met name de ''vakjury's'' best veel punten geven aan Nederland. Ik verwacht dat middenmoot wordt aankomende zaterdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nederland door en Portugal niet. ;e

Dit.

Snap niet dat iedereen Armenië zo goed vond, matig lied.

Dit dan weer niet. ;c Heerlijk nummer man, keihard meezingen. Maar goed, al m'n favorieten op Portugal (:() na zijn door, dus heb weinig te klagen. Estland had er op zich ook wel bij gemogen.

Ben alleen wel dat chauvinisme op Nederland 1 zat, de volgende keer kijk ik gewoon op de Belg. Beste optreden my ass, zul je zien dat NL op het nippertje door is gegaan. :/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste optreden my ass, zul je zien dat NL op het nippertje door is gegaan. :/

Dat zijn in mijn ogen twee verschillende dingen. Welke optreden vond je beter dan Nederland (serieuze vraag)? Alleen Zweden kan ik mij iets bij voorstellen. Verder zegt het'' beste optreden'' nog niets bij het ESC zoals we allemaal weten. Kwalitatief gezien zit Nederland bij de beste performances, maar het Europese publiek bepaalt uiteindelijk en dan gaat show, kleding en dat zulk onzin ook een rol spelen.

Ik snap ook oprecht niet wat mensen hier zien in de Portugese inzending. Ik heb er zelf een tijd gewoond en ik gun ze het allerbeste maar aan hun nummer zat niks speciaals. Opvallend dat mensen deze zelfs beter vinden van de Nederlandse inzending. Heeft dit te maken hebben met die typische Nederlandse negativiteit over het land zelf..?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee met het feit dat ik elke dag tientallen nieuwe nummers ontdek die allen vele malen interesanter zijn dan dat 13 in een dozijn gedoe. Lekker 3 min lang het zelfde gitaarakkoordje aanslaan en een beetje zwijmelen, nou geweldig.

Is jouw mening voortaan direct een feit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dit moment is NL 6e bij de Bookies en staat de video 2e van de liedjes op youtube-likes. En laatste qua dislikes :P Het zit Ilse en Waylon allemaal erg mee nu :) De storm omhoog is nu écht ingezet. 15e of zo had ik nog wel verwacht, nu is het gewoon een kandidaat voor de winst :cab: Zeker als je weet dat Zweden en Armenië in het eerste deel van de finale gaan komen.

Ik geloof er zelf alleen niet echt in :P

bewerkt door himan
Link naar opmerking
Deel via andere websites