Scifo Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 @Kerft: Als Malta doorgaat eet ik een stuk vloerbedekking op zie dat niet gebeuren :mrgy: Hey Justin :-D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Malta. _O_ Edit: Haha dat van Justin was ik helemaal vergeten, nou kom maar met een Maarten Ducrot-achtig filmpje. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Als Slovenie niet doorgaat is het niet eens meer de moeite om naar te kijken. Man dat wijffie is echt lekker : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Als het Joan wordt ga ik even dood leuk lachen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Turkije :-D Ga toch varen ;c :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Dit was mijn voorspelling: - Servië - Bosnië-Herzegovina - Zweden - Noorwegen - Slovenië - Wit-Rusland - Estland - Bulgarije - Turkije - Portugal Maar 6 goed ;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Opzet dat Turkije als laatst wordt genoemd? Anyway, jammer voor Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Uiteraard Turkije Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Dat meen je toch niet? ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Haha, toch heerlijk dat Nederland weer niet door is :D Maar Turkije wel :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 De 10 finalisten zijn dus: 1. Malta 2. Zweden 3. Servië 4. Bosnië 5. Litouwen 6. Macedonië 7. Noorwegen 8. Estland 9. Oekraïne 10. Turkije Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Wie wil de oostblok-discussie openen? Alleen Noorwegen en Zweden uit West-Europa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Jammer van Slovenië trouwens. @ Hierboven: Malta hallo, plus dat er bijna alleen maar oostblok in deze ronde zat. Dat soort conclusies kan je pas in de finale trekken. Verder is het hoogst opvallend dat Kroatië en Slovenië niet door zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 24 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2012 Al 5e x dat ze Turkije als laatste noemen. :@ Jammer dat Nederland t weer niet haalt. Ze zaten toch wel duidelijk in top5 qua goedheid vond ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Balen man ! Not. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Haha, de vakjury zal er waarschijnlijk neergehaald hebben. Jezus wat was het vals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Hahaha prachtig, die 2 commentators helemaal pissed. Avond verpest voor hun. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Turkije was toch echt dramatisch zeg :cab: Nederland ook terecht niet door. Nummer valt op zich nog wel mee, maar als je zo slecht zingt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Haha, de vakjury zal er waarschijnlijk neergehaald hebben. Jezus wat was het vals. Vakjury is op basis van generale repetitie waar ze niet vals heeft gezongen naar het schijnt. Is ook wel beetje haar stem hoor dat het snel vals klinkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Nou ja, het is gewoon heel simpel voor Nederland. Alle landen die naast elkaar liggen stemmen op elkaar. Dat doen we zelf ook met Belgie, dat doen ze in Scandinavie ook. Als wij niet in een halve finale met Belgie geeft dat een mindere kans. We hebben eigenlijk gewoon pech dat de noordzee niet mag stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Vakjury is op basis van generale repetitie waar ze niet vals heeft gezongen naar het schijnt. Is ook wel beetje haar stem hoor dat het snel vals klinkt.O haha lol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Ik stem voor Mr. Polska volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Okee, sommige landen kan ik nog begrijpen, maar Turkije.. De grootste aanfluiting in jaren. Matroosjes doen het vast goed bij dit soort feestjes:huhu: Hadden dan beter een vent met een indianentooi kunne sturen. YMCA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Ik stem voor Mr. Polska volgend jaar. Zanger Rinus ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Zanger Rinus ;c Ik zeg doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten