neva Geplaatst 7 mei Share Geplaatst 7 mei Ja, Kroatië is erg goed inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 mei Share Geplaatst 7 mei 1 uur geleden zei neva: Haha, Ierland is echt tof. Begin het dus langzaam aan ook te waarderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 7 mei Share Geplaatst 7 mei 1 uur geleden zei neva: Haha, Ierland is echt tof. Wat lees ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 mei Share Geplaatst 7 mei Dat ik Ierland echt tof vindt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 mei Share Geplaatst 7 mei 51 minuten geleden zei neva: Dat ik Ierland echt tof vindt. Ai. Maar eens. Gore act. Maar eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 mei Share Geplaatst 7 mei Oef. Die doet zeer. Excuses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Halve finale 1 viel me nog mee met wat ik verwacht had. Donderdag wel echt duidelijk een veel sterkere halve finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Joost beloofde een unieke show. Vond ik op die beelden van de juryshow wel mee vallen. Prima act hoor. Maar waar Ierland ging klimmen gaat Nederland dalen bij de bookies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Is die Krezip dame doof en die zit in de Nederlandse jury? Dat belooft wat. Griekenland was toch bijzonder matig, matig gezongen en zelfs matig gedanst. Alleen hooguit leuk beatje. Malta vond ik dan wel weer oke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Zwitserland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei (bewerkt) Malta | 6 | Prima gezongen, geen interessant nummer Albania | 5 | Niet de beste zangeres, nummer in ieder geval niet hysterisch Greece | 4.5 |Hooguit leuke beat, maar in tegenstelling tot Krezip-vrouwtje vond ik deze matig zingen (en dansen) Zwitserland | 7.5 | Zeer sterke inzending. Mag meer punten hebben, maar nummer is dan niet per se helemaal mijn smaak Tsjechie | 6.5 | Sterk optreden, of ie blijft hangen is de vraag Oostenrijk | 5.5 | Matig begin, herpakt zich redelijk. Groot spektakel, maar uiteindelijk niet heel bijzonder Denemarken | 5 | Niet bijzonder Armenie | 6 | Even wat anders dan al die typische vrouwen tot nu toe. Letland | 6 | Best aardig gezongen, geen uitstraling verder San Marino | 4 | Buitenbeentje van Europa Georgie | 5 | Saai ondanks het spektakel, zang ook niet bijzonder voor zo'n soort nummer Belgie | 5.5 | Eerste deel matig, slotstuk van het nummer best aardig. Estland | 4 | Tja, kan hier weinig mee Israel | 5 | Tja, kan hier weinig mee. Als je een ballad doet, dan moet ie eruitschieten Noorwegen | 4.5 | Kom geen moment in dit nummer 9 mei bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Wat een gore misselijkmakende smeerlapperij is dat songfestival geworden zeg... om te kotsen!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei 4 minuten geleden zei MNie: Wat een gore misselijkmakende smeerlapperij is dat songfestival geworden zeg... om te kotsen!! Goeie post wel. Krachtige inhoud ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei 8 minuten geleden zei MNie: Wat een gore misselijkmakende smeerlapperij is dat songfestival geworden zeg... om te kotsen!! Want? Is het nu zoveel anders dan dan de afgelopen 15 jaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Ik ben voor Estland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Het wordt naar mijn idee wel steeds extremer ja. Al spant voor mij die vrouw met baard de kroon. Maar deze kunnen er ook wat van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Er zijn ook geen andere zenders op je TV zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Mniemand verplicht je om te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei 4 minuten geleden zei MNie: Het wordt naar mijn idee wel steeds extremer ja. Al spant voor mij die vrouw met baard de kroon. Maar deze kunnen er ook wat van. Dit wordt een nul-punter denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Ik heb hem tijdens die zooi zeker op een ander zender gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Als Israël niet in oorlog zou zijn hadden ze echt een prima top 5 nummer gehad trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Maar dat zijn ze wel en daarom hadden ze uitgesloten moeten worden, net zoals ze bij Rusland gedaan hebben. Hoort er ook niet thuis! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Tja, we zien het wel met Nederland. Moeilijk te beoordelen. Blijf wel van mening dat ze visueel echt nog veel meer hadden kunnen doen. Maar heb het idee dat hier sowieso op bezuinigd is deze editie. Zijn hier mee bepekringen op dit jaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Zojuist zei MNie: Maar dat zijn ze wel en daarom hadden ze uitgesloten moeten worden, net zoals ze bij Rusland gedaan hebben. Hoort er ook niet thuis! Jij ook niet in dit topic. Fijne avond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Liedje van Oostenrijk ga je sowieso wel horen op de radio. Lekkere 90's vibe. Oja mensen die altijd de oorlog erbij moetne halen en Rusland mogen ze lekker bannen uit topics waar het niet thuishoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten