Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

Misdaadseries is het algemene genre, maar het vergelijken op die basis is hetzelfde als kaas en melk vergelijken qua smaak omdat het uit een koe komt. Dat het op misdaad (de goede of slechte kant) is gericht is dan ook het enige wat er overeenkomt bij de series. Maar het blijft een smaakkwestie, de series die genoemd worden hebben net als BB de goede basis (camerawerk, goede acteurs etc.) en ja welke er dan beter of slechter is is gewoon een smaakkwestie.

Ik denk dat er een heel verschil is tussen smaak en subjectiviteit. Het is subjectief ja, maar dat wil niet zeggen dat of een serie goed of slecht is, puur smaak gebonden is. Dat is, imo, een te makkelijk argument. Ik kan prima beargumenteren waarom Bach een briljant componist was zonder van klassieke muziek te houden. Smaak is altijd subjectief, maar subjectiviteit is niet per se smaak, als je begrijpt wat ik bedoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Momenteel bezig met Weeds en Orange is the new black. Beide series zijn wel leuk maar het is niet zo dat ik er echt verslaafd aan raak, het kan me niet genoeg boeien om maar door te blijven kijken.:(

Welke series vond je wel cool? Kan ik misschien nog een goeie suggestie doen. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Momenteel bezig met Weeds en Orange is the new black. Beide series zijn wel leuk maar het is niet zo dat ik er echt verslaafd aan raak, het kan me niet genoeg boeien om maar door te blijven kijken.:(

Weeds is prachtig man :D Shane wordt een baas, net als de combi Doug en Andy. Janken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Wire (gangs en nog heel veel meer), The Shield (corrupte politie en gangs), Sons of Anarchy (motorbende). Geen heel typische georganiseerde misdaad dus, maar sowieso wel erg goed met een hele voorname rol voor misdaad.

The Wire en SOA al gezien, maar ga The Shield eens bekijken. Bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blegh, ben bezig met Criminal Minds vanaf seizoen 1 samen met Brenda. Inmiddels seizoen 1 en 2 gezien, nu wil ik seizoen 3 als pakket downloaden, maar daar heb je alleen versies waarvan het niet duidelijk is wie of wat de aflevering geript heeft, waardoor je dus weer zit met de ondertiteling. HAAAAAAAAAAAT

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 4 van Gossip Girl af. Mooi einde, al vond ik het best een treurig (ook wel mooi) einde tussen [tekst]Chuck en Blair [/tekst]. Ben benieuwd nu, zeker gezien [tekst]die test[/tekst] die in de prullenbak lag. :D

bewerkt door Justin
Link naar opmerking
Deel via andere websites