Wokulski Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 Ja ik moest echt gaan studeren want ik heb echt veel te weinig gedaan vandaag, maar ik ga hem de volgende keer weer vanaf het begin kijken hoor :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 januari 2013 Share Geplaatst 28 januari 2013 En het is helemaal niet verkeerd om naar die Birgitte Hjort Sørensen te kijken :) Kasper zorgt voor genoeg injectie vrouwelijk schoon, de held. Zeker een aanrader inderdaad, ook als je niet van politiek houdt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 28 januari 2013 Share Geplaatst 28 januari 2013 Net ook missing af gezien, wel een beetje een cliché einde, maar verder goede serie idd Alleen zoooooooooooo jammer dat er geen nieuw seizoen komt :cry::cry::cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathieu026 Geplaatst 28 januari 2013 Share Geplaatst 28 januari 2013 Alleen zoooooooooooo jammer dat er geen nieuw seizoen komt :cry::cry::cry: Ben je nou serieus? Ook niet onder een andere naam. Is dan wel een raar einde van een serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 januari 2013 Share Geplaatst 28 januari 2013 Op aanraden van een vriend nu 1,5 ep van Borgen gekeken, als ik zo de vorige pagina teruglees is dat dus het volgen waard? ;c Vind het nu al een mooie serie iig, interessant thema en goede acteurs. En het is helemaal niet verkeerd om naar die Birgitte Hjort Sørensen te kijken :) Absoluut mee eens, mooie vrouw om te zien. Ik heb nu in een week tijd de eerste 2 seizoenen gezien en moet zeggen dat ik het echt een leuke serie vind. Niet veel spektakel maar iedere aflevering heeft een goed verhaal. Ik heb genoten van deze 2 seizoenen, wat mij betreft mogen ze meer afleveringen per seizoen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 28 januari 2013 Share Geplaatst 28 januari 2013 Ben je nou serieus? Ook niet onder een andere naam. Is dan wel een raar einde van een serie. Ja, hij is gecancelled :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 28 januari 2013 Share Geplaatst 28 januari 2013 Last resort af gekeken. Enorm toffe serie maar helaas maar één seizoenetje, doordat ze wisten dat het maar één seizoen zou worden wel een toffe afsluiting in de laatste ep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 29 januari 2013 Share Geplaatst 29 januari 2013 Kijk het ook weer meer nu. Ben bij s02 :D Vermakelijke serie hoor. Episode 2x13 is echt tekenend voor de tofheid van de serie :) De titel van de serie doet geen eer aan de kwaliteit :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 29 januari 2013 Share Geplaatst 29 januari 2013 (bewerkt) Ben al aardig op weg met The Unit :D Zit halverwege seizoen 4. Heb net deze aflevering gezien [MENTION=55]Arsène[/MENTION]; 29 januari 2013 bewerkt door MD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 januari 2013 Share Geplaatst 29 januari 2013 Medelijden met je dat je er bijna doorheen bent :( Weet overigens even niet welke aflevering dat is. Maar zie dat Bridget erin speelt dus zal wel goed zijn :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 29 januari 2013 Share Geplaatst 29 januari 2013 Iets met gokken en chinezen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 januari 2013 Share Geplaatst 29 januari 2013 O ja weet het weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 4 februari 2013 Share Geplaatst 4 februari 2013 Een tijdje geen series gekeken. Komt nu wel lekker uit. (d) 2x Go On 2x Family Guy 1x BBT 1x TAAHM 1x Modern Family 1x Cleveland Show Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 4 februari 2013 Share Geplaatst 4 februari 2013 Ben door The Unit heen. Ga me nu richten op 24. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 4 februari 2013 Share Geplaatst 4 februari 2013 Ohja [MENTION=6129]Daniël.[/MENTION]; Thanks voor het aanraden van Gossip Girl (d) Inmiddels al in seizoen 2, heerlijke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 4 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 4 februari 2013 Haha no problem, het is zeker een toffe serie (d) Veel eyecandy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 4 februari 2013 Share Geplaatst 4 februari 2013 Blake Lively. Enough said he ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 februari 2013 Share Geplaatst 4 februari 2013 Iemand donderdagavond de Deense serie Borgen op Nederland 3 gezien? Eerder op de avond was er al een stuk over deze serie bij DWDD. Yep gezien. Heb seizoen 1 en 2 beide op dvd en lang en breed gezien. top serie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 Heb eigenlijk geen idee aan wie ik het kan aanbevelen, want weet eigenlijk niet of hier uberhaupt pulp/grindhouse-fanaten zitten, maar enfin. Gisteren begonnen met Femme Fatales. Afleveringen van een half uurtje, zoals het hoort telkens ingeleid door een host met een ruim decolletée, met veel nudity, overacting, simpele verhaaltjes, en foute muziek. Kan me best voorstellen als mensen het niks vinden, maar ik ben al hooked. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 The following _O_ Echt de vetste misdaadserie die nu op tv is vind ik _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 Ohja [MENTION=6129]Daniël.[/MENTION]; Thanks voor het aanraden van Gossip Girl (d) Inmiddels al in seizoen 2, heerlijke serie. Huhu. Kijk ik ook. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 6 februari 2013 Share Geplaatst 6 februari 2013 Spartacus seizoen 4 van start gegaan in Amerika (d), War of the damned. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 10 februari 2013 Share Geplaatst 10 februari 2013 Jaaa, eindelijk tijd gemaakt om de pilot van Borgen te zien vanmorgen, sterk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 februari 2013 Share Geplaatst 11 februari 2013 Dowloading: Archer Seizoen 1 compleet Following S1 E2 Banshee S1 E1 House of Cards S1 E2 Verder nog aan het kijken of ga kijken: Arrow Damages Seizoen 5 Sons of Anarchy Seizoen 5 Kijk heel veel(Fringe S2 en Entourage S3) The Wire S1(rewatch aflevering 7 nu) 666 Park Avenue(gebleven bij S1 E2) Moet nog afzien/afronden: Friday Night Light S5 Awake S1 Doctor Who S1 Ringer S1 Suits S2 Workaholics S1 Curb Your Enthusiasm S1 Freaks and Geeks The Killing S1 (remake) Nog verder maar kan gelukkig nog niet verder omdat nog moet uitkomen: Mad Men Breaking Bad Game of Thrones Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 11 februari 2013 Share Geplaatst 11 februari 2013 Archer _O_ Droogheid in het kwadraat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten