Mangata Geplaatst 22 februari 2015 Share Geplaatst 22 februari 2015 Begonnen aan Lie to Me. Aanrader hoor. - The Walking Dead (S4E3); vond ik een geweldige serie, maar nu is het niks. - Breaking Bad (S1E5); Vind er nog steeds niks aan, maar als ik anderen moet geloven komt dat nog. - Better Call Saul (S1E4); Ik wacht weer op dinsdag hoor. Topperrrr. - Lie To Me (S1E2); Begon facking lekker. - Prison Break; (S2E5) [tekst] na de ontsnapping vond ik het minder worden, maar ik heb gehoord dat het weer beter wordt [/tekst] - Under the Dome (S2); wacht op het tweede seizoen. Was erg vet. - Orange is the New Black (S2E5); Vind het niet eens zo erg leuk, maar ik bleef toch door kijken. En natuurlijk Penoza, Flikken Maastricht & Nieuwe Buren afgekeken. Komt nu Noord-Zuid bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathieu026 Geplaatst 22 februari 2015 Share Geplaatst 22 februari 2015 Gister Fargo afgemaakt en eerder Orphan Black uitgekeken. Fargo is zeker een aanrader cinematografisch geweldig en een leuk al is het af en toe wat wacko verhaal. Orphan Black is wel oké maar vindt het ook niet heel geweldig, maar ben benieuwd welke kant het verhaal nu opgaat. Nu beginnen met How te get away with murder denk ik, iemand anders nog leuke tips? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 februari 2015 Share Geplaatst 23 februari 2015 - Breaking Bad (S1E5); Vind er nog steeds niks aan, maar als ik anderen moet geloven komt dat nog. . Ben daar nu ook weer, en ja, dat komt zeker nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 24 februari 2015 Share Geplaatst 24 februari 2015 Iemand 'The Missing' gezien? Gister afgekeken, viel me allemaal toch wat tegen. Leek in het begin veelbelovend, maar uiteindelijk best wel een slap einde imo. Vond de constante flashbacks/flashforwards werkelijk verschrikkelijk en erg verwarrend zo nu en dan. Heb 3/5 sterren gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 Genoten van deze serie zeg, jammer dat het maar bij 5 seizoenen gebleven is! As-salamu alaykum _O_ Zojuist aflevering 1 van seizoen 4 gezien. Heerlijke aflevering, waarbij die Fransoos in Em City komt. :< :nuts: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 Zojuist aflevering 1 van seizoen 4 gezien. Heerlijke aflevering, waarbij die Fransoos in Em City komt. :< :nuts: Seizoen 4 heeft een paar zieke afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanBdr Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Momenteel met Lost bezig, maar het begint nu allemaal wat moeizamer te gaan. Halverwege seizoen drie blijven hangen. Ik denk dat ik na dit seizoen stop, want het leuke is er wel vanaf eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Je hebt het beste nu ook wel gehad, tbh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Ben ook halverwege seizoen 3 maar wil hem denk ik wel uitzien, puur om te kunnen zeggen dat ik hem helemaal gezien heb. Al moet ik nog ff kijken hoeveel afleveringen de andere seizoenen hebben, 24 per seizoen is wel fucking veel namelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Was ook een beetje datgene wat ik met Lost had. De seizoenen na seizoen 3 waren nog wel de moeite waard, maar een tikkeltje minder als t begin. Toch wou ik de serie nog wel helemaal af zien. Ik vind de serie ook nooit slecht worden, alleen minder goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MagicMvL Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Iemand 'The Missing' gezien? Gister afgekeken, viel me allemaal toch wat tegen. Leek in het begin veelbelovend, maar uiteindelijk best wel een slap einde imo. Vond de constante flashbacks/flashforwards werkelijk verschrikkelijk en erg verwarrend zo nu en dan. Heb 3/5 sterren gegeven. Deze serie gekeken met m'n vrouw. Het greep haar nogal aan allemaal (met name het idee dat zo'n jongen zomaar kan verdwijnen), maar mij raakte het toch een stuk minder. Ik kan mijn vinger er niet helemaal op leggen wat het nou precies was, maar bijvoorbeeld The Killing (Deense versie, met name het eerste seizoen) vond ik veel spannender. Had hier ook minder een klik met de personages. Gebruik van verschillende tijden was soms verwarrend, omdat niet elke keer werd aangegeven in welke tijd je beland was. Geef het dan consequent aan of laat het weg. Het einde was erg matig inderdaad. Een krappe voldoende doet recht wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Was ook een beetje datgene wat ik met Lost had. De seizoenen na seizoen 3 waren nog wel de moeite waard, maar een tikkeltje minder als t begin. Toch wou ik de serie nog wel helemaal af zien. Ik vind de serie ook nooit slecht worden, alleen minder goed. Ik denk dat seizoen 6 van Lost oprecht de meest teleurstellende afsluiter van een serie is, die ik ooit heb gezien in mijn leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanBdr Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Ben ook halverwege seizoen 3 maar wil hem denk ik wel uitzien, puur om te kunnen zeggen dat ik hem helemaal gezien heb. Al moet ik nog ff kijken hoeveel afleveringen de andere seizoenen hebben, 24 per seizoen is wel fucking veel namelijk Seizoen 4 heeft er 14, Seizoen 5 16 stuks en het laatste seizoen 18 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 6 maart 2015 Share Geplaatst 6 maart 2015 Goed, na Breaking Bad ben ik toe aan een nieuwe serie. Die in dezelfde categorie valt als BB. Met een lekker duister randje dus. Met Better Call Saul ben ik uiteraard al begonnen, maar om elke keer een week te moeten wachten vind ik nogal vervelend. Dus mannen, welke serie raden jullie aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 maart 2015 Share Geplaatst 6 maart 2015 The Wire. Zelf niet gezien, maar blijkt wel een aardig serietje te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 6 maart 2015 Share Geplaatst 6 maart 2015 Sons of Anarchy en/of The Shield al gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 6 maart 2015 Share Geplaatst 6 maart 2015 The Shield #ikvalinherhaling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 6 maart 2015 Share Geplaatst 6 maart 2015 Sons of Anarchy en/of The Shield al gezien? The Shield #ikvalinherhaling Bedankt mannen. Ik ga morgen eens aan The Shield beginnen. Daarna wellicht Sons of Anarchy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Banshee :<:<:<. Wat een serie is dat zeg. Erg over de top wel, maar op het lijstje amusementswaarde zeker één van de hoogste plekken. Elke aflevering weer genieten. geweldige cast ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Deze serie gekeken met m'n vrouw. Het greep haar nogal aan allemaal (met name het idee dat zo'n jongen zomaar kan verdwijnen), maar mij raakte het toch een stuk minder. Ik kan mijn vinger er niet helemaal op leggen wat het nou precies was, maar bijvoorbeeld The Killing (Deense versie, met name het eerste seizoen) vond ik veel spannender. Had hier ook minder een klik met de personages. Gebruik van verschillende tijden was soms verwarrend, omdat niet elke keer werd aangegeven in welke tijd je beland was. Geef het dan consequent aan of laat het weg. Het einde was erg matig inderdaad. Een krappe voldoende doet recht wat mij betreft. Ook gezien met mijn neefje onlangs. Nee echt niet met jullie beide eens. Ik vond erg toffe/goede serie. Iedereen heeft grijze gebieden in zijn/haar karakter. Echt elke aflevering met veel spanning en plezier gekeken. Baptiste was geweldig , Ian Garrett was tof en de flashbacks/heden mix vond ik juist enorm geslaagd. Ook de ontkoping zag geen van ons beide aankomen. Is dat ik series allang geen cijfers meer geef maar zou tot 4.20/5 komen. Vind erg jammer dat miniserie is en hierbij stopt. Die pedofiel met hormonen therapie acteerde echt steengoed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Banshee :<:<:<. Wat een serie is dat zeg. Erg over de top wel, maar op het lijstje amusementswaarde zeker één van de hoogste plekken. Elke aflevering weer genieten. geweldige cast ook. Mijn pa kijkt dit en mijn oom en tante ook. Moet ook maar eens beginnen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Goed, na Breaking Bad ben ik toe aan een nieuwe serie. Die in dezelfde categorie valt als BB. Met een lekker duister randje dus. Met Better Call Saul ben ik uiteraard al begonnen, maar om elke keer een week te moeten wachten vind ik nogal vervelend. Dus mannen, welke serie raden jullie aan? Sopranos Firefly Carnivale Battlestar Gallactica Mad Men The Shield Boardwalk Empire The Blacklist Borgen The Killing Six Feet Under Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Banshee :<:<:<. Wat een serie is dat zeg. Erg over de top wel, maar op het lijstje amusementswaarde zeker één van de hoogste plekken. Elke aflevering weer genieten. geweldige cast ook. Toevallig met seizoen drie begonnen gister. Is volgens mij ook een topic over. - Oh blijkbaar niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Ik lees net dat er een nieuw seizoen Prison Break gemaakt gaat worden ? :< :< : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Ben laatst weer allo allo gaan kijken , lig elke keer weer dubbel :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten