Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

Begonnen aan Lie to Me. Aanrader hoor.

- The Walking Dead (S4E3); vond ik een geweldige serie, maar nu is het niks.

- Breaking Bad (S1E5); Vind er nog steeds niks aan, maar als ik anderen moet geloven komt dat nog.

- Better Call Saul (S1E4); Ik wacht weer op dinsdag hoor. Topperrrr.

- Lie To Me (S1E2); Begon facking lekker.

- Prison Break; (S2E5) [tekst] na de ontsnapping vond ik het minder worden, maar ik heb gehoord dat het weer beter wordt [/tekst]

- Under the Dome (S2); wacht op het tweede seizoen. Was erg vet.

- Orange is the New Black (S2E5); Vind het niet eens zo erg leuk, maar ik bleef toch door kijken.

En natuurlijk Penoza, Flikken Maastricht & Nieuwe Buren afgekeken. Komt nu Noord-Zuid bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gister Fargo afgemaakt en eerder Orphan Black uitgekeken. Fargo is zeker een aanrader cinematografisch geweldig en een leuk al is het af en toe wat wacko verhaal. Orphan Black is wel oké maar vindt het ook niet heel geweldig, maar ben benieuwd welke kant het verhaal nu opgaat.

Nu beginnen met How te get away with murder denk ik, iemand anders nog leuke tips?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand 'The Missing' gezien? Gister afgekeken, viel me allemaal toch wat tegen. Leek in het begin veelbelovend, maar uiteindelijk best wel een slap einde imo. Vond de constante flashbacks/flashforwards werkelijk verschrikkelijk en erg verwarrend zo nu en dan. Heb 3/5 sterren gegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was ook een beetje datgene wat ik met Lost had. De seizoenen na seizoen 3 waren nog wel de moeite waard, maar een tikkeltje minder als t begin. Toch wou ik de serie nog wel helemaal af zien. Ik vind de serie ook nooit slecht worden, alleen minder goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand 'The Missing' gezien? Gister afgekeken, viel me allemaal toch wat tegen. Leek in het begin veelbelovend, maar uiteindelijk best wel een slap einde imo. Vond de constante flashbacks/flashforwards werkelijk verschrikkelijk en erg verwarrend zo nu en dan. Heb 3/5 sterren gegeven.

Deze serie gekeken met m'n vrouw. Het greep haar nogal aan allemaal (met name het idee dat zo'n jongen zomaar kan verdwijnen), maar mij raakte het toch een stuk minder. Ik kan mijn vinger er niet helemaal op leggen wat het nou precies was, maar bijvoorbeeld The Killing (Deense versie, met name het eerste seizoen) vond ik veel spannender. Had hier ook minder een klik met de personages. Gebruik van verschillende tijden was soms verwarrend, omdat niet elke keer werd aangegeven in welke tijd je beland was. Geef het dan consequent aan of laat het weg. Het einde was erg matig inderdaad. Een krappe voldoende doet recht wat mij betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was ook een beetje datgene wat ik met Lost had. De seizoenen na seizoen 3 waren nog wel de moeite waard, maar een tikkeltje minder als t begin. Toch wou ik de serie nog wel helemaal af zien. Ik vind de serie ook nooit slecht worden, alleen minder goed.

Ik denk dat seizoen 6 van Lost oprecht de meest teleurstellende afsluiter van een serie is, die ik ooit heb gezien in mijn leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ook halverwege seizoen 3 maar wil hem denk ik wel uitzien, puur om te kunnen zeggen dat ik hem helemaal gezien heb. Al moet ik nog ff kijken hoeveel afleveringen de andere seizoenen hebben, 24 per seizoen is wel fucking veel namelijk

Seizoen 4 heeft er 14, Seizoen 5 16 stuks en het laatste seizoen 18

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed, na Breaking Bad ben ik toe aan een nieuwe serie. Die in dezelfde categorie valt als BB. Met een lekker duister randje dus. Met Better Call Saul ben ik uiteraard al begonnen, maar om elke keer een week te moeten wachten vind ik nogal vervelend. Dus mannen, welke serie raden jullie aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze serie gekeken met m'n vrouw. Het greep haar nogal aan allemaal (met name het idee dat zo'n jongen zomaar kan verdwijnen), maar mij raakte het toch een stuk minder. Ik kan mijn vinger er niet helemaal op leggen wat het nou precies was, maar bijvoorbeeld The Killing (Deense versie, met name het eerste seizoen) vond ik veel spannender. Had hier ook minder een klik met de personages. Gebruik van verschillende tijden was soms verwarrend, omdat niet elke keer werd aangegeven in welke tijd je beland was. Geef het dan consequent aan of laat het weg. Het einde was erg matig inderdaad. Een krappe voldoende doet recht wat mij betreft.

Ook gezien met mijn neefje onlangs. Nee echt niet met jullie beide eens. Ik vond erg toffe/goede serie. Iedereen heeft grijze gebieden in zijn/haar karakter. Echt elke aflevering met veel spanning en plezier gekeken. Baptiste was geweldig , Ian Garrett was tof en de flashbacks/heden mix vond ik juist enorm geslaagd. Ook de ontkoping zag geen van ons beide aankomen. Is dat ik series allang geen cijfers meer geef maar zou tot 4.20/5 komen. Vind erg jammer dat miniserie is en hierbij stopt. Die pedofiel met hormonen therapie acteerde echt steengoed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banshee :<:<:<. Wat een serie is dat zeg. Erg over de top wel, maar op het lijstje amusementswaarde zeker één van de hoogste plekken. Elke aflevering weer genieten. geweldige cast ook.

Mijn pa kijkt dit en mijn oom en tante ook. Moet ook maar eens beginnen ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed, na Breaking Bad ben ik toe aan een nieuwe serie. Die in dezelfde categorie valt als BB. Met een lekker duister randje dus. Met Better Call Saul ben ik uiteraard al begonnen, maar om elke keer een week te moeten wachten vind ik nogal vervelend. Dus mannen, welke serie raden jullie aan?

Sopranos

Firefly

Carnivale

Battlestar Gallactica

Mad Men

The Shield

Boardwalk Empire

The Blacklist

Borgen

The Killing

Six Feet Under

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banshee :<:<:<. Wat een serie is dat zeg. Erg over de top wel, maar op het lijstje amusementswaarde zeker één van de hoogste plekken. Elke aflevering weer genieten. geweldige cast ook.

Toevallig met seizoen drie begonnen gister. Is volgens mij ook een topic over.

- Oh blijkbaar niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites