Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Utrecht

Ragazzo

Aanbevolen berichten

1 hour ago, Thierryvane said:

Haha ik ken het maat, woon zelf al jaren in Utrecht. Echter woont hij nog gewoon bij zijn moeder, samen met Jurriën.

Die moeder heeft het luxe. 2 rijke kinderen die de belasting enzo betalen. Lijkt me een stabiel huishuiden dat van de Timbers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pharrell:

Ai, de van de Hoorn transfer is doorgegaan. Ontwikkeling jeugd weg, gaat bank spelen wanneer St.Jago terug is. Beetje wanaankoop

St. Jago ligt er nog wel eventjes uit en zal daarna genoeg kansen krijgen, talent heeft hij. Met Van der Maarel kan je niet een heel seizoen centraal spelen (moet hij überhaupt nog in de basis staan?) en Janssen gaat na dit seizoen stoppen of elders spelen. Ik zie het probleem niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minutes ago, Thierryvane said:

St. Jago ligt er nog wel eventjes uit en zal daarna genoeg kansen krijgen, talent heeft hij. Met Van der Maarel kan je niet een heel seizoen centraal spelen (moet hij überhaupt nog in de basis staan?) en Janssen gaat na dit seizoen stoppen of elders spelen. Ik zie het probleem niet.

Janssen gaat wel verlengen hoor, zou wel graag tot 2022 of 2023 door willen. v/d Maarel misschien niet een heel seizoen, maar wanneer St Jago terug is is het probleem weg, als Mamengi terug is heb je hem ook. 

Dus centraal achterin

v/d Hoorn

v/d Maarel

Janssen

En wanneer Mamengi en St Jago terug zijn heb je wel teveel. Dus wil je v/d Hoorn of Janssen weglaten. Beetje een korte termijn aankoop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Thierryvane said:

Laat Mamengi eerst maar eens zijn debuut maken in de Eredivisie. Dat half uurtje in de beker tellen we niet mee. ;) 

In de KKD is het een smaakmaker hoor. Hij is nu geblesseerd dus hij kan nu geen debuut maken. Bovendien hebben we het over lange termijm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Pharrell:

Janssen gaat wel verlengen hoor, zou wel graag tot 2022 of 2023 door willen. v/d Maarel misschien niet een heel seizoen, maar wanneer St Jago terug is is het probleem weg, als Mamengi terug is heb je hem ook. 

Dus centraal achterin

v/d Hoorn

v/d Maarel

Janssen

En wanneer Mamengi en St Jago terug zijn heb je wel teveel. Dus wil je v/d Hoorn of Janssen weglaten. Beetje een korte termijn aankoop

Man man man wat een onzin staat hier toch weer ;e vd Maarel centraal. Die mag blij zijn dat ze hem uberhaupt nog een contract hebben aangeboden. Voornamelijk om het feit dat hij zo lang bij de club zit, niet omdat het zo’n geweldige voetballer is. Komt als back al te kort, en jij wil hem centraal neerzetten…  En dan ook nog Janssen of van de Hoorn weglaten als een ‘talent’ als Mamengi terugkomt? A) van de Maarel zal als eerste plaats moeten maken, en B) Laat het hem eerst maar eens een jaartje of 2 jaar zien met invalbeurten en af en toe een basisplekje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minutes ago, Jotew said:

Man man man wat een onzin staat hier toch weer ;e vd Maarel centraal. Die mag blij zijn dat ze hem uberhaupt nog een contract hebben aangeboden. Voornamelijk om het feit dat hij zo lang bij de club zit, niet omdat het zo’n geweldige voetballer is. Komt als back al te kort, en jij wil hem centraal neerzetten…  En dan ook nog Janssen of van de Hoorn weglaten als een ‘talent’ als Mamengi terugkomt? A) van de Maarel zal als eerste plaats moeten maken, en B) Laat het hem eerst maar eens een jaartje of 2 jaar zien met invalbeurten en af en toe een basisplekje.

Ik zeg dat v/d Hoorn op lange termijn een slechte transfer is. Je heb Janssen, v/d Maarel en St.Jago en Mamengi komen binnenkort terug van blessure. Ik ben het er ook mee eens dat v/d Maarel Utreg niveau is, maar v/d Hoorn is op lange termijn slecht voor de ontwikkeling van St.Jago en Mamengi. Als we hem tot de winterstop hadden geleend van Bielefeld was het een ander verhaal geweest.

Mamengi gaat de vervanger op lange termijn van Janssen worden. Wanneer ie over 1,2 of 3 jaar stop moet je wel de vervanger hebben. En dat is Mamengi. Had al wat kunnen meepakken en kunnen leren van Janssen, maar nu geblesseerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Just now, cimbomcu said:

Vd Hoorn is wel een prima transfer voor Utrecht. Die jonge jongens zijn leuk, maar laat het ze maar eerst bewijzen.

St Jago heeft zich bewezen maar is geblesseerd (Zelfde geld voor Mamaengi). Ik bedoel dat dit een korte termijn transfer is die in St Jago's en Mamengi's post-blessure tijd kan hinderen in doorbraak (of in het geval van St Jago een basisplaats terugverdienen). Het is een prima transfer voor een paar maandjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Pharrell:

St Jago heeft zich bewezen maar is geblesseerd (Zelfde geld voor Mamaengi). Ik bedoel dat dit een korte termijn transfer is die in St Jago's en Mamengi's post-blessure tijd kan hinderen in doorbraak (of in het geval van St Jago een basisplaats terugverdienen). Het is een prima transfer voor een paar maandjes

Ben zelf ook wel gecharmeerd van St Jago, als die gewoon op niveau komt straks gaat die wel spelen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites