bas huijsmans Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus 1 minuut geleden zei Gert: Zojuist hardgelopen met een onderbroek vd zeeman. Nog lulverleggingen, schuring of een extreme zweetlul- en zak gehad? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Oprecht nog nooit iemand over hardloop-onderbroeken gehoord en ik ga al een tijdje mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jann Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Zijn er hier mensen die met een hartslagband lopen? Train zelf veel op hartslag de laatste tijd maar twijfel erg of het van toegevoegde waarde gaat zijn naast mijn Garmin Forerunner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus 22 minuten geleden zei bas huijsmans: Nog lulverleggingen, schuring of een extreme zweetlul- en zak gehad? Nee alleen een zwanus en zweet nu nogsteeds na het douchen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus 8 minuten geleden zei Gert: Nee alleen een zwanus en zweet nu nogsteeds na het douchen. Top onderbroeken die je hebt dan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus 51 minuten geleden zei Jann: Zijn er hier mensen die met een hartslagband lopen? Train zelf veel op hartslag de laatste tijd maar twijfel erg of het van toegevoegde waarde gaat zijn naast mijn Garmin Forerunner. Een pure hartslagmeter is alleen waardevol als je intervaltrainingen doet met kortere intervallen is het waardevol. Verder hebben hartslagbanden in het duurdere segment ook nog andere statistieken die bijgehouden worden (bijv. hoe hoog je van de grond komt), relevant voor als je ook veel op techniek traint. Ik gebruik de goedkopere variant en ben er wel tevreden over. Zijn verder ook niet zo duur, dus die betere nauwkeurigheid is het wat mij betreft wel waard. Desalniettemin slaat 'ie af en toe ook nog op hol, zeker als je niet goed warmloopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus 50 minuten geleden zei Jann: Zijn er hier mensen die met een hartslagband lopen? Train zelf veel op hartslag de laatste tijd maar twijfel erg of het van toegevoegde waarde gaat zijn naast mijn Garmin Forerunner. Als hartslag voor jouw belangrijk is bij het trainen dan moet je zonder twijfel een hartslagband kopen. De werking van band/horloge is anders. Horloge kijkt doormiddel van dat groene licht naar de verandering in bloedvolume. Daar zit ook een beste vertraging op. Een band werkt als een ECG. Die meet rechtstreek je hartslag en is veel nauwkeuriger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jann Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Thanks! Gelijk de Garmin HRM-dual maar aangeschaft, lijkt me een prima instapmodel voor nu want ik ben verder ook echt geen gevorderde loper. Ik gebruik wel veel de Daily Suggested Workouts die Garmin steeds voorstelt en daar moet je vaak binnen bepaalde hartslagzones blijven, vandaar de twijfel om toch zo'n band aan te schaffen dus ik ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Zojuist zei Jann: Thanks! Gelijk de Garmin HRM-dual maar aangeschaft, lijkt me een prima instapmodel voor nu want ik ben verder ook echt geen gevorderde loper. Ik gebruik wel veel de Daily Suggested Workouts die Garmin steeds voorstelt en daar moet je vaak binnen bepaalde hartslagzones blijven, vandaar de twijfel om toch zo'n band aan te schaffen dus ik ben benieuwd. Zal je alvast waarschuwen: als je daar continu waarschuwing van kreeg, zal dat niet ineens veranderen. Advies: langzamer gaan lopen (of af en toe even lopen, dat is helemaal geen schande) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jann Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus (bewerkt) 12 minuten geleden zei Rogier.: Zal je alvast waarschuwen: als je daar continu waarschuwing van kreeg, zal dat niet ineens veranderen. Advies: langzamer gaan lopen (of af en toe even lopen, dat is helemaal geen schande) Dat punt ben ik gelukkig al wel voorbij, dat was een helse strijd inderdaad. Ik ga er zelfs vanuit dat ik met een accuratere hartslagband nog wel eens een tandje langzamer moet dan dat ik nu doe. 27 augustus bewerkt door Jann Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Vorige week zijn de laatste 2 trainingsmaanden ingegaan voor de marathon in oktober (Amsterdam). En precies vorige week kreeg ik Corona. Gelukkig maar een dagje "ziek" geweest, maar merk het wel tijdens 't rennen. Snel buiten adem etc. Goed: we moeten door. Schema laten maken door een maat van me die bij Run2Day werkt dus we kunnen aan de slag. Op naar een monstertijd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Net een klein rondje met katoenen onderbroek gedaan. Dit is het absoluut niet mannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Marathonticket voor Rotterdam gelukkig op tijd weten te bemachtigen en zojuist ook een ticket voor de Zeven Heuvelenloop aangeschaft. Conditie is wel wat achteruitgegaan in de vakantie, tijd om het weer goed op te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Geen idee wat strava aan het doen is terwijl ik hardloop. Iemand hier ervaring mee? En hoe kan ik dit aanpassen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Mogelijk moet je je gps een keer kalibreren, het lijkt erop dat die niet stabiel is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus 3 minuten geleden zei timpy00: Geen idee wat strava aan het doen is terwijl ik hardloop. Iemand hier ervaring mee? En hoe kan ik dit aanpassen? Met een sporthorloge gaan lopen ipv Strava als app aanzetten. Dat gaat idd wel vaker mis heb ik in het verleden gemerkt. Of minder hard lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Of niks zeggen en gewoon deze tijd claimen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Timpy Hassan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Nog 5 minuutjes eraf en je kan voor goud gaan in Los Angeles! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus 1 uur geleden zei timpy00: Geen idee wat strava aan het doen is terwijl ik hardloop. Iemand hier ervaring mee? En hoe kan ik dit aanpassen? Scooter telt niet mee hè! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Volgens mijn berekening heb ik ongeveer 6 kilometer gelopen in 35 minuten haha. Tot nu toe helemaal geen problemen met strava gehad maar dit was wel vrij bijzonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Heb zelf nooit Strava als gps gebruikt, dus kan je niet helpen. sowieso nooit een telefoon mee. Garminnetje om en gaan met die banaan. Activiteiten op je Garmin synchroniseren automatisch met Strava als je dat zo instelt. Zal voor andere smartwatches hetzelfde werken. Met de Garmin satelliet(en) nooit problemen gehad, al was soms de hoogte van een gelopen run niet helemaal accuraat vorig jaar. Dat is nu al een tijdje niet meer het geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september Vandaag 10 km gelopen. Was er niet klaar voor. Had ik maar beetje meer geluisterd. Twee stukken gewandeld. 28 graden hielp ook niet mee. 1.03,57. Had gehoopt onder het uur. Helaas. Wel leuk een hardloop event. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september 1 uur geleden zei timpy00: Vandaag 10 km gelopen. Was er niet klaar voor. Had ik maar beetje meer geluisterd. Twee stukken gewandeld. 28 graden hielp ook niet mee. 1.03,57. Had gehoopt onder het uur. Helaas. Wel leuk een hardloop event. Je bent gefinisht toch? In deze hitte, voor de eerste keer na een snelle opbouw, echt een meer dan prima tijd. Kan je tevreden mee zijn man. Gefeliciteerd! Op naar meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Het voordeel van een tijd neerzetten waar je niet tevreden mee bent, is dat er nog alle ruimte is voor verbetering. Als je gelijk die 45 minuten pakt over 10km is er ook geen reet meer aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten