Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

https://www.humblebundle.com/store

Humble Bundle heeft ook een soort van Spring Sale. Even in de gaten houden de komende dagen. :)

Heb er net dit spel vandaan gehaald:

https://www.humblebundle.com/store/p/roadredemption_storefront

De classic versie ervan was episch, dus ben heel benieuwd of deze early access game wat is. Racen en mensen van de motor af slaan :<

[YOUTUBE]Pq33jkRbzX0[/YOUTUBE]

Ik zag dat [MENTION=7078]Stefanos[/MENTION]; hem ook al heeft. Nog een beetje gespeeld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is wel lachen. Vooral om je agressie kwijt te raken. Aan het begin lijkt er een kort verhaal lijn in te zitten. Maar als je doodgaat, moet je weer van voor beginnen(met eventuele power-ups die je heb gekocht). Wat er nu is, is trouwens alleen een beta. Er komt nog meer in het spel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Skyrim voor ps3 of pc halen? Of iemand suggesties voor een ander tof spel. Ben normaal niet echt fan van monsters etc maar kan alleen maar positieve dingen over Skyrim vinden.

Weet niet hoe je PC is, maar als het een top-of-the-range is dan zeker voor PC halen. Zijn zo veel vette mods beschikbaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet hoe je PC is, maar als het een top-of-the-range is dan zeker voor PC halen. Zijn zo veel vette mods beschikbaar!

Heb een laptop, niet heel goed maar volgens canyourunit goed genoeg

Ik speel hem af en toe nog wel eens, vanilla welliswaar op zn lowest graphics met een 512mb kaartje., af en toe een hickup maar loop redeljik soepel (*alleen ziet t er niet al te beft uit op deze manier ;D

PS4 opgehaald net. GTA V, UFC, Evolve en Last of Us erbij gehaald.

Tot over 4 weken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een stomme vraag tussendoor.. Aantal jaar geleden racestuurtje gehaald voor PS3 met Gran Turismo 5 Prologue toentertijd, dus raad maar hoe oud ie is. Nu ligt deze uiteraard ergens te verstoffen op zolder.

Nu mijn vraag; hoe groot is de kans dat deze ook op PC en of PS4 werkt? Want sloot hem op PS3 uiteraard aan met gewone USB kabel. Misschien dat iemand dat weet, voor ik heel de zolder overhoop ga halen en tientallen dozen open moet maken zoekende naar m'n stuurtje :D

Weet vanzelfsprekend niet wat voor type stuur (vrij goedkoop, waarschijnlijk tusen 35 en 50 euro), anders had ik het wel gegoogled.

Link naar opmerking
Deel via andere websites