Twistedjeeh Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Iemand the Culling al gespeeld? Bazenspel.:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 april 2016 Share Geplaatst 21 april 2016 Ye0xD3Txagc Haha, check dit dan [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; :-D Vond ik op Reddit, met de tekst: After 13 innings of Lag mysteriously only when I'm batting, constant fake bunts to drag my guys in, "git gud loser" messages... I was happy to win in the greasiest way possible ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 21 april 2016 Share Geplaatst 21 april 2016 Ye0xD3Txagc Haha, check dit dan [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; :-D Vond ik op Reddit, met de tekst: After 13 innings of Lag mysteriously only when I'm batting, constant fake bunts to drag my guys in, "git gud loser" messages... I was happy to win in the greasiest way possible ;c Haha, de 'Good old'-squeeze :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Mensen die de Overwatch-beta al gespeeld hebben? _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Black Desert Online. Is twee weken geleden uitgekomen in EU en VS. MMORPG met grote focus op crafting en sandbox. Net een raft gemaakt en aan het vissen op de open zee :D Speel je het nog? Is het wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Welke shooters zijn aanraders? Ik ben op zoek naar een goede shooter, alleen heb ik geen flauw idee wat nu op de markt is/gaat komen. Graag realistisch, dus geen Halo shit ofzo. Oja, ik heb geen PS-plus, dus graag shooters die offline de moeite waard zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Speel je het nog? Is het wat? 1,5 maand veel plezier mee gehad maar heb de tijd niet meer voor een grote grind MMO. Combat en crafting is erg leuk, verhaal en quests (en de Europese localisatie) is wel van een bedroevend laag niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Welke shooters zijn aanraders? Ik ben op zoek naar een goede shooter, alleen heb ik geen flauw idee wat nu op de markt is/gaat komen. Graag realistisch, dus geen Halo shit ofzo. Oja, ik heb geen PS-plus, dus graag shooters die offline de moeite waard zijn. Ik heb onlangs Borderlands 2 en Pre-Sequel aangeschaft. Ze zijn zeker enorm leuk! Voor mij het grote pluspunt is de humor die erin verwerkt zit :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Borderlands 2 is een van de beste spellen die er is. De pre-sequel vond ik zelf een flinke tegenvaller Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Pre-sequel speel ik nog maar sinds eergisteren, kan er dus nog niet echt helemaal over oordelen. Borderlands 2 behoort vooralsnog zeker ook hier tot een van de beste spellen ooit! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Ik kom er gewoon niet echt door die Pre-Sequel. Dat maan landschap met die Oxygen, het missen van de iconische vijanden van Borderlands 2 (Skags, Psycho's, Goliaths) en de algehele traagheid van de pre-sequel liggen mij in ieder geval helemaal niet. Borderlands 2 heb ik (inclusief alle DLC) al ruim 2 keer doorgespeeld. Ik hoop dan ook echt dat ze deel 3 eens gaan aankondigen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Ik kom er gewoon niet echt door die Pre-Sequel. Dat maan landschap met die Oxygen, het missen van de iconische vijanden van Borderlands 2 (Skags, Psycho's, Goliaths) en de algehele traagheid van de pre-sequel liggen mij in ieder geval helemaal niet. Borderlands 2 heb ik (inclusief alle DLC) al ruim 2 keer doorgespeeld. Ik hoop dan ook echt dat ze deel 3 eens gaan aankondigen :< Heb BL2 ook, heerlijk spel maar moet er wel de tijd voor nemen, helaas nog niet uitgespeeld. Pre sequel vond ik ook niet heel tof, speelde voornamelijk met Claptrap omdat je dan geen oxygen nodig had wat lekker makkelijk was, maar spel zelf kon me niet bekoren. Ben idd ook benieuwd naar het volgende deel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 We first talked about taking on the City builder genre 4 years ago. We, rightly so, came to the insight that it's not something one does in one bold stroke. It's like knocking over a refrigerator - you have to rock it back and forth a few times and then you push it over. It takes time, patience and preparation Cities In Motion 1 was released in 2011 Cities in Motion 2 was released in 2013. Cities Skylines was released in 2015.¨ The Life Sim genre is a very, very big fridge. But it's sure one we'd like to knock over. Keep an eye out for our 2016 releases for the first push :) /shams Gaat Paradox nu een Sims game maken? :r Hoop ook dat ze een Sim Earth game maken. https://nl.wikipedia.org/wiki/SimEarth Of een Victoria III. Rome II of East vs. West, Modern World of The Great Extinction (met de dino's). Of dus zoals gezegd een God's game waarbij je dus God bent. PARADOX, TAKE MY MONEY :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Ik zie je punt niet helemaal noch waar de quote vandaan komt tbh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 http://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/paradox-and-the-future-of-the-life-sim-genre.844848/#post-19071822 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 Was laatst naar de film Alice in Wonderland (deel 2 dan) en moest daarna gelijk denken aan een spel van een aantal jaar terug op de ps2, Kingdom Hearts. Nu schijnt er een remake gemaakt te zijn en ook een vervolg op deel 1. Iemand ervaring met de games? Zou het eigenlijk weer willen aanschaffen maar geen idee welke ik dan moet halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 Ben beetje op zoek naar een toffe game om deze zomer door te komen, eigenlijk tot oktober, aangezien dan de nieuwe Final Fantasy komt. Was laatst naar de film Alice in Wonderland (deel 2 dan) en moest daarna gelijk denken aan een spel van een aantal jaar terug op de ps2, Kingdom Hearts. Nu schijnt er een remake gemaakt te zijn en ook een vervolg op deel 1. Iemand ervaring met de games? Zou het eigenlijk weer willen aanschaffen maar geen idee welke ik dan moet halen. Beetje late reactie, ik kom hier ook toevallig :cab: Alle KH-games zijn heel tof. Moet je denk ik wel in het bezit zijn van een PS2 of PS3. Er zit ook een deel aan te komen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 Ben beetje op zoek naar een toffe game om deze zomer door te komen, eigenlijk tot oktober, aangezien dan de nieuwe Final Fantasy komt. Heb je The Witcher 3? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 Heb je The Witcher 3? Bijna 100% uitgespeeld :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 Bijna 100% uitgespeeld :) Cool :) Ik wil een PS4 en die game deze zomer gaan halen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 Ben beetje op zoek naar een toffe game om deze zomer door te komen, eigenlijk tot oktober, aangezien dan de nieuwe Final Fantasy komt. Beetje late reactie, ik kom hier ook toevallig :cab: Alle KH-games zijn heel tof. Moet je denk ik wel in het bezit zijn van een PS2 of PS3. Er zit ook een deel aan te komen :) Welke genres speel je graag? En welke console? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 (bewerkt) Laatste dagen bezig met Concrete Jungle. Deckbuilder, puzzle game met een city-building thema. Erg fijne tijdverdrijver, leuke rustgevende artstyle en leuke humor in de campaign. Prima aankoop voor 13 eu. Kijk ook uit naar de release van Project Highrise, een vooral door SimTower geïnspireerde Tower Builder. Nog geen releasedatum bekend behalve 'Summer 2016'. 23 juli 2016 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 Cool :) Ik wil een PS4 en die game deze zomer gaan halen :) The Witcher is echt heel tof. De moeite waard om een PS4 te kopen. Welke genres speel je graag? En welke console? Speel op de PS4. Genres voornamelijk games als Final Fantasy, Uncharted. Ben niet echt van de shooters en racegames. Sportgames vind ik eigenlijk alleen FIFA leuk. Zat te kijken naar Tales of Zesperia, maar krijg zulke wisselende recensies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 The Witcher is echt heel tof. De moeite waard om een PS4 te kopen. Dragon Age: Inquisition niet iets voor jou? Weet niet of je de vorige Dragon Age games hebt gespeeld (Wel een meerwaarde), maar dat is best een aardige game. Anders evt Dark Souls 2 of 3? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 (bewerkt) Ben op dit moment Inside aan het downloaden. Heb al een aantal filmpjes gezien en is van de makers van Limbo (nooit gespeeld). EDIT: even een ingame screen gemaakt. 23 juli 2016 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten