GAE EAGLES Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli 35 minuten geleden zei Urbeto: Keepertje, keepertje.. Hij had heel veel andere opties om te doen, dit was de minste. haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Dit is ook wel zo'n beetje de enige manier om Edvardsen te laten scoren. Wordt dit nou bij Diepenveen op kunstgras gespeeld trouwens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli 4 minuten geleden zei bas huijsmans: Dit is ook wel zo'n beetje de enige manier om Edvardsen te laten scoren. Wordt dit nou bij Diepenveen op kunstgras gespeeld trouwens? Van de week ook al een van richting veranderd schot. Daar lijkt het wel op, vriend van mij dacht Warnsveld. Maar dit lijkt mij inderdaad meer op Diepenveen. In Zutphen lagen beide velden er niet goed bij, zowel gras als kunstgras. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli 2 uur geleden zei GAE EAGLES: Van de week ook al een van richting veranderd schot. Simonis Ball haha 2 uur geleden zei GAE EAGLES: Daar lijkt het wel op, vriend van mij dacht Warnsveld. Maar dit lijkt mij inderdaad meer op Diepenveen. In Zutphen lagen beide velden er niet goed bij, zowel gras als kunstgras. De netten zijn wel Zwart/geel dus Warnsveld lijkt me het niet. Maar bedenk me nu ook pas dat het waarschijnlijk op kunstgras is door het weer natuurlijk haha. Heeft Bran normaal gras of kunstgras? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli 10 uur geleden zei bas huijsmans: Simonis Ball haha De netten zijn wel Zwart/geel dus Warnsveld lijkt me het niet. Maar bedenk me nu ook pas dat het waarschijnlijk op kunstgras is door het weer natuurlijk haha. Heeft Bran normaal gras of kunstgras? Wedstrijd is op het laatste moment verplaatst vanwege het slechte weer zag ik op de socials van Union. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli 13 uur geleden zei bas huijsmans: Simonis Ball haha De netten zijn wel Zwart/geel dus Warnsveld lijkt me het niet. Maar bedenk me nu ook pas dat het waarschijnlijk op kunstgras is door het weer natuurlijk haha. Heeft Bran normaal gras of kunstgras? Geen idee waar ze daar op spelen, denk kunstgras. Maar het was inderdaad Diepenveen. Wedstrijd was inderdaad 2 uur voor de tijd afgelast, omdat de velden bij AZC niet bespeelbaar waren, zowel gras als kunstgras. Ging er hier ook wel heel hard op gisteren, maar dat zal dan bij Diepenveen wel wat minder zijn geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 19 juli Share Geplaatst 19 juli Nog 6 dagen en dan... Europees voetbal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 juli Share Geplaatst 19 juli Calvin Twigt naar Deventer. Leuk spelertje om erbij te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 juli Share Geplaatst 19 juli Helaas gaat de beste speler van de afgelopen jaren (De beste die ik in het rood en geel heb gezien) vertrekken. Willum Thor Willumsson is naar Birmingham City vertrokken voor een recordbedrag van 4 miljoen euro. Dit was natuurlijk niet tegen te houden en heeft hij helemaal zelf afgedwongen. Zijn vervanger staat al klaar met Soren Tengstedt, die volgens kenner die vaak trainingen kijken nog wel eens beter kan worden dan Willumsson. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Mooi verkocht hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Hopelijk weten ze het een beetje voor elkaar te krijgen in Europa. De lotingen zijn in ieder geval gunstig, geen idee hoe de tegenstanders ervoor staan. Mogelijk moeten ze naar IJsland, dat zou toch al een hele mooie ervaring zijn voor sommigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli SK Brann is zeker niet gunstig. Ronde erna denk ik wel, ja. Had stuk zwaarder gekund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Tegen Brann zijn ze toch gewoon niet favoriet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Laten we niet te hard van stapel lopen, het gaat heel erg moeilijk worden tegen Brann. Die zijn gewoon beter dan ons, spelen al een tijdje in de competitie en zijn dit soort wedstrijden gewend. Laten wij er nu maar gewoon van genieten en hopen dat we door kunnen gaan. Dan zien we wel verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Ik heb het idee dat iedere ronde steeds makkelijker gaat worden voor Go Ahead... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli Een kleine overwinning had toch wel fijn geweest (en verdiend?). Ben bang dat je daar nu met een zuinige 1-0 verliest en direct klaar bent. Wel zonde, want volgende ronde(s) zijn op papier makkelijker. @GAE EAGLES Ga je naar Bergen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli 2 uur geleden zei 007mark: Een kleine overwinning had toch wel fijn geweest (en verdiend?). Ben bang dat je daar nu met een zuinige 1-0 verliest en direct klaar bent. Wel zonde, want volgende ronde(s) zijn op papier makkelijker. @GAE EAGLES Ga je naar Bergen? Er waren zeker mogelijkheden om te winnen, maar scorend vermogen ontbreekt bij ons gewoon. Adekanye had een paar prima acties, maar kan niet schieten. Edvardsen had het lastig en Breum zat er ook niet lekker in, dan wordt het lastig. Hopelijk valt het volgende week goed, maar heb er een hard hoofd in. Dit was wel boven mijn verwachting met alle spelers die we missen en weg zijn gegaan. Helaas ga ik zelf niet, ik krijg het op het werk niet geregeld. Moeilijke met alle vakanties, zelfde als de volgende ronde als we die halen. Ik had wel een kaartje, maar die is terug naar de club. De rest van de groep gaat wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Blackburn Rovers heeft interesse in Jeffrey de Lange. Was wel de verwachting dat hij mogelijk na Europese uitschakeling weg zou gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Opvallende move. Gisteren Rulli rond, vandaag De Lange. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Zeer verdiende overwinning. Gefeliciteerd Eagles fans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 1 uur geleden zei Djurovski: Zeer verdiende overwinning. Gefeliciteerd Eagles fans We hadden het alleen iets eerder af moeten maken. Kansen genoeg gehad in de eerste helft, maar Antman had het niet vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 1 minuut geleden zei GAE EAGLES: We hadden het alleen iets eerder af moeten maken. Kansen genoeg gehad in de eerste helft, maar Antman had het niet vandaag. Prima speler wel opzich wat die verslaggever ook wou doen geloven. Het was van van de FC kant maar erg zwak. Was maar 1 ploeg die verdiende om te winnen en dat waren wij niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten