Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Go Ahead Eagles

Pinolero

Aanbevolen berichten

Wel ***********. Wat een kut mongolen om überhaupt deze clausule in het contract vast te laten stellen. Nu zo snel mogelijk nieuwe goalie vinden voor deze al zo belangrijke wedstrijden. Mogelijke opties in mijn ogen:

Ajax: van der Hart

Twente: Stevens

Feyenoord; Graafland

Groningen: Luciano (mogelijk taalprobleem)

AZ: Heijblok, de Winter

NEC: Gentenaar

Fortuna: Kaya

Gentenaar gaat zeker niet weg bij ons. Is momenteel ook niet fit omdat hij zijn vinger had gebroken, dus voor de komende paar weken zou je er niets mee opschieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het moet Sergio Padt worden, het is nog niet rond, maar de gesprekken zijn er. Hij moet gehuurd worden.

Prima keeper, die het in zijn eerdere periode in Deventer uitstekend heeft gedaan.

Aanbod ligt in België en wordt in beraad genomen. Mocht het niet doorgaan is er een principe akkoord met een buitenlandse keeper waarvan de naam niet naar buiten gebracht wordt ivm eerdere principe akkoorden die zo verkeerd afliepen;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vitesse heeft toch ook nog Jeroen Houwen, dat is volgens FM een groot talent. Waarom hem niet het vertrouwen geven in die paar weken als Velthuizen uitvalt?

Houwen is 17 jaar, die keept lekker z'n potjes in het tweede. Hij traint met het eerste maar daar moet je het lekker bij laten. Stel: morgenavond pakt piet rood of raakt die geblesseerd, dan moet je zo'n jochie in de kuip opstellen, en ook nog eens in zo'n belangrijke wedstrijd. Zie je het al voor je? Ik niet. Goed en slim gehandeld van Vitesse. Zuur voor room en de Eagles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houwen is 17 jaar, die keept lekker z'n potjes in het tweede. Hij traint met het eerste maar daar moet je het lekker bij laten. Stel: morgenavond pakt piet rood of raakt die geblesseerd, dan moet je zo'n jochie in de kuip opstellen, en ook nog eens in zo'n belangrijke wedstrijd. Zie je het al voor je? Ik niet. Goed en slim gehandeld van Vitesse. Zuur voor room en de Eagles.

Doet me denken aan AZ olv van Gaal. Stond ineens Job Bulters basis haha. gingen toen nog geruchten dat ook de reserve-keeper een jeugdkeeper vna 19 zou zijn(guide den Ouden, maatje van de basisschool). Uiteindelijk bleek er toch een andere keeper op de bank te zitten en Job bakte er niks van. Niet zo gek bij je debuut in de kuip...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AMSTERDAM - Voorzitter Edwin Lugt van Go Ahead Eagles heeft goede hoop dat doelman Stephan Andersen komt. De sluitpost van Betis Sevilla kwam in beeld nadat AA Gent toch niet wilde dat Sergio Padt naar de Eagles vertrok.

"Ik heb goede hoop dat het gaat lukken. Als alles gaat zoals we nu denken, komt Andersen vanavond naar Nederland. Maar het is in het voetbal pas rond als een handtekening is gezet," aldus Lugt. "Ik heb de indruk dat Andersen voor Go Ahead gaat."

Andersen staat momenteel onder contract bij het Spaanse Betis Sevilla. De 32-jarige keeper ziet door de komst van Antonio Adam, die tweede keeper was bij Real Madrid, weinig perspectief meer bij de club. Andersen heeft 24 interlands achter zijn naam staan. Op het EK in 2012 in Polen en Oekraïne stond hij onder de lat toen Denemarken tegen Nederland speelde.

Go Ahead zit verlegen om een keeper na het plotselinge vertrek van Eloy Room die werd teruggeroepen door Vitesse.

Trainer Foeke Booy van Go Ahead Eagles ving behalve bij Padt ook al bot bij verschillende andere keepers. Zo bedankten Sander Boschker, Sonny Stevens (FC Twente), Luciano (FC Groningen), Przemyslaw Tyton (PSV) en Brian Vandenbussche van sc Heerenveen voor de overgang naar Deventer.

Update

Edit: En

Ajax werkt niet mee aan vertrek overbodige aanvaller naar Deventer

Donderdag, 30 januari 2014 om 11:42

Tobias Sana kende een veelbelovende start bij Ajax, maar viel vervolgens ver terug. De aanvaller kwam dit seizoen nog niet verder dan vier competitiewedstrijden in de Eredivisie en komt niet langer in de plannen van Frank de Boer voor. De vraag is nu wat Ajax met Sana van plan is.

/

Verslaggever Marco Timmer van Voetbal International meldt op Twitter dat Go Ahead Eagles bezig is geweest met de komst van de 24-jarige Zweed, maar dat Ajax niet mee wilde werken aan een vertrek van Sana naar Deventer. Het is niet bekend onder welke voorwaarden Go Ahead de dribbelaar wilde halen: waarschijnlijk ging het om een huurperiode.

Sana, die al niet mee mocht met Ajax op trainingskamp naar Belek, lijkt het seizoen af te moeten maken bij Jong Ajax. "Ik vind mezelf goed genoeg om bij de selectie te zitten, maar het is de keuze van de trainer en dat respecteer ik", zei hij dinsdag nog tegen Ajax Life. "Maar er zijn mensen in de wereld die het slechter hebben dan ik. Ik moet blijven lachen."

bewerkt door Pinolero
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende gerucht. Als Hupperts bij AZ zou tekenen zou Berghuis deze kant opkomen

Lijkt me sterk. Booy gaf toe dat er met een buitenspeler uit het zuiden zou mee worden gepraat. Die Andersen lijkt me geen verzwakking tov Room, vind Room een hele matige keeper. [MENTION=71]Gert[/MENTION]; Antonia is minstens zo wisselvallig als Houtkoop. Intrinsiek is Antonia beter, maar ik zie liever Houtkoop. Houtkoop heeft iedere wedstrijd een paar bevliegingen dat die heel gevaarlijk kan zijn. Bij Antonia moet het allemaal maar zo lopen zoals Antonia zelf wil, anders heb je er echt niks aan en doet die geen reed zoals de laatste paar weken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje raar dat ik het zeg maar reed met een d is wel heel erg Ray ;c

Verder ben ik wel benieuwd voor hoeveel zo'n jongen komt, is toch gewoon Deens international en heeft dit seizoen nog een aantal keer gekeept voor Betis.

Huurbasis anders is zo'n jongen nooit te betalen voor ons

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huurbasis anders is zo'n jongen nooit te betalen voor ons

Hm oke, Anco Jansen voor 250.000 beschikbaar heeft GAE dat eigenlijk? Zou echt een goede voor jullie zijn, vind GAE sowieso wel tof ploegje al heb je meer het idee dat het een werk ploeg is ipv echt technisch voetballend. Zou hij wel een beetje kunnen veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm oke, Anco Jansen voor 250.000 beschikbaar heeft GAE dat eigenlijk? Zou echt een goede voor jullie zijn, vind GAE sowieso wel tof ploegje al heb je meer het idee dat het een werk ploeg is ipv echt technisch voetballend. Zou hij wel een beetje kunnen veranderen.

Ondanks dat hij een rasechte zwollenaar is zie ik hem graag komen. Zou idd echt wat toevoegen. Verder ben ik het niet met je eens. Waren vorig jaar al het best voetballen team van de jupiler en is dit jaar alleen maar meer geworden. Wat ik wel vind ontbreken is creativiteit want komen we er niet op de reguliere manier dan weten we ons geen raad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me sterk. Booy gaf toe dat er met een buitenspeler uit het zuiden zou mee worden gepraat. Die Andersen lijkt me geen verzwakking tov Room, vind Room een hele matige keeper. [MENTION=71]Gert[/MENTION]; Antonia is minstens zo wisselvallig als Houtkoop. Intrinsiek is Antonia beter, maar ik zie liever Houtkoop. Houtkoop heeft iedere wedstrijd een paar bevliegingen dat die heel gevaarlijk kan zijn. Bij Antonia moet het allemaal maar zo lopen zoals Antonia zelf wil, anders heb je er echt niks aan en doet die geen reed zoals de laatste paar weken.

En Houtkoop werkt elke wedstrijd (voor zover ik kan beoordelen) ook gewoon hard. Niet te beroerd om mee te verdedigen tot de linksback. Dat is bij Antonia ook nog wel eens anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks dat hij een rasechte zwollenaar is zie ik hem graag komen. Zou idd echt wat toevoegen. Verder ben ik het niet met je eens. Waren vorig jaar al het best voetballen team van de jupiler en is dit jaar alleen maar meer geworden. Wat ik wel vind ontbreken is creativiteit want komen we er niet op de reguliere manier dan weten we ons geen raad.

Ja bedoel ook creativiteit hoor.

Alleen Turuc vind ik op het middenveld echt creativiteit hebben en aanval mwa vind ik niet zo heel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Andersen is rond 16.00 uur vanmiddag aangekomen bij het stadion, na een rondleiding wilde hij gelijk nog even trainen. Hij kon voor veel meer geld naar Turkije, maar koos gelukkig voor GAE. Hij had Krohn-Dehli ook nog gesproken, die zei dat Nederland een fijn land om te wonen was, vergelijkbaar met Denemarken. Nu al een heldje. Staat zondag ook gelijk in de basis, Ridgeciano Haps begint op de bank. De club is nog altijd druk op zoek naar een aanvaller, ze hebben nog iets minder dan vier uur de tijd.

BfUgiRpIcAAQ_u4.jpg

BfUesZYCcAEuDhx.jpg

BfUd5lhIIAAnumF.jpg

BfUoGgOIUAARN5o.jpg

Leuke aanwinst voor de tribune er ook gelijk bij:

BfUfZ83IIAAT6PM.jpg

bewerkt door Evers
Link naar opmerking
Deel via andere websites